fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Організація авіаперевезень вантажів – підсумки першого модулю Програми розвитку з логістики від Європейської бізнес асоціації

31/ 10/ 2019
  28 жовтня у Європейській Бізнес Асоціації стартувала Програма розвитку з логістики. Першою темою, з якою ознайомились учасники курсу, була організація вантажних перевезень авіаційним транспортом. Директор департаменту авіаційних та морських перевезень групи логістичних компаній ZAMMLER Андрій Криворотов  детально розповів присутнім про порядок та тонкощі вантажних авіаперевезень, описав переваги, недоліки та доцільність перевезення вантажів повітряним транспортом. «Основними факторами для вибору авіаційного способу доставки товару є його вартість, необхідний термін доставки в пункт призначення, характеристики товару (чи необхідні спеціальні умови перевезення). Враховуючи ці критерії, потрібно розуміти, що авіафрахт – це найшвидший, але, при цьому, найдорожчий варіант доставки. Авіаперевезення доцільно використовувати у випадку, якщо потрібна термінова доставка вантажу або ж вартість товару є дуже високою», - зазначив Андрій Криворотов. Серед переваг доставки вантажів авіатранспортом було виокремлено:. мінімальний транзитний час перевезення; безпечність; точність у розкладі відправки і прибуття; можливість доставки практично у будь-яку точку; низька страхова премія; низький ризик пошкоджень та крадіжок; невеликі витрати на утримання складських приміщень; зниження витрат на упаковку (зазвичай, упаковка для перевезення вантажів авіатранспортом не вимагає великої жорсткості в звязку з меншою кількістю операцій, які виконуються при відправленні); Cargo IQ (спільна програма всіх учасників авіатранспортування вантажів, що дозволяє клієнту відслідковувати рух товару в режимі реального часу). Учасники лекції  також довідались про принципи та інструменти формування маршрутів, дізнались як правильно обрати авіалінії та експедитора, ознайомились із нюансами ціноутворення та документообігом авіаперевезень. «Авіавантажна накладна – це основний документ в авіаційних перевезеннях. Його виписує вантажовідправник або уповноважений агент. В документі підтверджується наявність договору між вантажовідправником і перевізником про перевезення вантажів авіалініями перевізника. Авіанакладна засвідчує заключення договору перевезення, отримання товару до перевезення та умови транспортування», - розповів спікер. Також під час лекції усі присутні ознайомились із класифікацією устаткування, яке застосовується при доставці авіаційним транспортом, основними видами маркування товарів при перевезеннях. Маркування вантажу, вантажні бирки, спеціальне і додаткове маркування Під час лекції слухачі отримали чек-лист для перевірки готовності вантажу до авіа відправлення. Товар готовий для транспортування, коли: вантажне відправлення зарезервовано; вантаж скомплектований і доставлений на склад авіакомпанії вчасно; скомплектований вантаж і документи перевірені відповідними службами авіаційної безпеки; деталі, характер вантажу відповідає бронюванню; перевізна документація виписана коректно і містить інформацію про вагу, обсяг, кількість і вміст; відповідні документи додаються; маркування виконане на кожному місці вантажного відправлення; упаковка не пошкоджена. Окремим блоком в рамках лекції Андрій Криворотов розповів про особливості перевезення фармакологічної продукції авіатранспортом, зокрема – про основні вимоги при транспортуванні та існуючі ризики, стандарти перевезення та  контроль їх дотримання. Особлива увага при авіаперевезенні фармакологічної продукції  приділяється системам контролю температури вантажу в дорозі. Для цього використовуються бездротові датчики, які знаходяться в «сплячому» режимі під час польоту і записують дані. Цей активний бездротовий датчик (Blue Sensor) відправляє інформацію про температуру вантажу (в майбутньому - і про вологість) в реальному часі на приймачі, так звані бездротові сенсорні шлюзи (USG),  які пересилають дані через локальну мережу або GPRS на моніторингові інструменти постачальника логістичних послуг . Таким чином, клієнти можуть відстежувати вантаж і бачити, чи відповідає температура встановленим раніше рівням. Процес запису даних Під час заходу усі присутні мали можливість поставити уточнюючі запитання спікеру та поспілкуватись у неформальній обстановці . Нагадаємо, що Програма розвитку з логістики в Європейській бізнес Асоціації триватиме до 14 листопада.  Програма та деталі за посиланням: https://bit.ly/34iZnXT

28 жовтня у Європейській Бізнес Асоціації стартувала Програма розвитку з логістики. Першою темою, з якою ознайомились учасники курсу, була організація вантажних перевезень авіаційним транспортом. Директор департаменту авіаційних та морських перевезень групи логістичних компаній ZAMMLER Андрій Криворотов  детально розповів присутнім про порядок та тонкощі вантажних авіаперевезень, описав переваги, недоліки та доцільність перевезення вантажів повітряним транспортом.

«Основними факторами для вибору авіаційного способу доставки товару є його вартість, необхідний термін доставки в пункт призначення, характеристики товару (чи необхідні спеціальні умови перевезення). Враховуючи ці критерії, потрібно розуміти, що авіафрахт – це найшвидший, але, при цьому, найдорожчий варіант доставки. Авіаперевезення доцільно використовувати у випадку, якщо потрібна термінова доставка вантажу або ж вартість товару є дуже високою», – зазначив Андрій Криворотов.

Серед переваг доставки вантажів авіатранспортом було виокремлено:

  • мінімальний транзитний час перевезення;
  • безпечність;
  • точність у розкладі відправки і прибуття;
  • можливість доставки практично у будь-яку точку;
  • низька страхова премія;
  • низький ризик пошкоджень та крадіжок;
  • невеликі витрати на утримання складських приміщень;
  • зниження витрат на упаковку (зазвичай, упаковка для перевезення вантажів авіатранспортом не вимагає великої жорсткості в зв’язку з меншою кількістю операцій, які виконуються при відправленні);
  • Cargo IQ (спільна програма всіх учасників авіатранспортування вантажів, що дозволяє клієнту відслідковувати рух товару в режимі реального часу).

Учасники лекції  також довідались про принципи та інструменти формування маршрутів, дізнались як правильно обрати авіалінії та експедитора, ознайомились із нюансами ціноутворення та документообігом авіаперевезень.

«Авіавантажна накладна – це основний документ в авіаційних перевезеннях. Його виписує вантажовідправник або уповноважений агент. В документі підтверджується наявність договору між вантажовідправником і перевізником про перевезення вантажів авіалініями перевізника. Авіанакладна засвідчує заключення договору перевезення, отримання товару до перевезення та умови транспортування», – розповів спікер.

Також під час лекції усі присутні ознайомились із класифікацією устаткування, яке застосовується при доставці авіаційним транспортом, основними видами маркування товарів при перевезеннях.

Маркування вантажу, вантажні бирки, спеціальне і додаткове маркування

Під час лекції слухачі отримали чек-лист для перевірки готовності вантажу до авіа відправлення. Товар готовий для транспортування, коли:

  • вантажне відправлення зарезервовано;
  • вантаж скомплектований і доставлений на склад авіакомпанії вчасно;
  • скомплектований вантаж і документи перевірені відповідними службами авіаційної безпеки;
  • деталі, характер вантажу відповідає бронюванню;
  • перевізна документація виписана коректно і містить інформацію про вагу, обсяг, кількість і вміст;
  • відповідні документи додаються;
  • маркування виконане на кожному місці вантажного відправлення;
  • упаковка не пошкоджена.

Окремим блоком в рамках лекції Андрій Криворотов розповів про особливості перевезення фармакологічної продукції авіатранспортом, зокрема – про основні вимоги при транспортуванні та існуючі ризики, стандарти перевезення та  контроль їх дотримання.

Особлива увага при авіаперевезенні фармакологічної продукції  приділяється системам контролю температури вантажу в дорозі. Для цього використовуються бездротові датчики, які знаходяться в «сплячому» режимі під час польоту і записують дані. Цей активний бездротовий датчик (Blue Sensor) відправляє інформацію про температуру вантажу (в майбутньому – і про вологість) в реальному часі на приймачі, так звані бездротові сенсорні шлюзи (USG),  які пересилають дані через локальну мережу або GPRS на моніторингові інструменти постачальника логістичних послуг . Таким чином, клієнти можуть відстежувати вантаж і бачити, чи відповідає температура встановленим раніше рівням.

Процес запису даних

Під час заходу усі присутні мали можливість поставити уточнюючі запитання спікеру та поспілкуватись у неформальній обстановці . Нагадаємо, що Програма розвитку з логістики в Європейській бізнес Асоціації триватиме до 14 листопада.  Програма та деталі за посиланням: https://bit.ly/34iZnXT

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: