fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Як змусити працювати мобільну рекламу

27/ 09/ 2017
  Автор: Олена Педай - керівник платформи UADIGITALS Мобайл зростає найшвидше Прогнози експертів підтверджуються: обсяги мобільних розміщень ростуть найшвидшими темпами, збільшуючись на 50% кожного кварталу. Все більша кількість рекламодавців адаптують свої сайти і стратегії під мобайл і починають активно залучати мобільну аудиторію. В цьому році на мобільну рекламу в Україні буде витрачено 350 млн.грн. (за даними Всеукраїнської рекламної коаліції). За прогнозами агентства Zenith Optimedia близько 70% зростання всієї рекламної галузі в найближчі три роки буде забезпечено саме за рахунок мобільної реклами, і за часткою бюджетів вона вийде на третє місце, слідом за ТБ і деськтопною інтернет-рекламою. Очевидно, що бізнесу, що є представленим в онлайні, вже сьогодні час готуватися до наступу ери мобільного маркетингу і в Україні. У кого з вас, наприклад, вже є мобільна версія сайту? Або адаптивна верстка? А хто пробував розміщувати мобільну рекламу? А хто продавав що-небудь мобільним відвідувачам? У цьому сегменті, ще зберігається дуже великий потенціал для зростання, так як близько 25% бюджетів на банерну рекламу і близько 10% бюджетів відеорозміщень поки витрачаються в рамках рекламних кампаній, спрямованих на користувачів всіх пристроїв, що знижує їх ефективність для мобільних користувачів. Незважаючи на зростання мобільного трафіку, багато українських рекламодавці досі воліють розміщуватися тільки на екранах стаціонарних компютерів. Для просунутих в мобільній тематиці компаній це означає, що мобільна реклама є більш вигідним інструментом просування. Яким компаніям потрібна реклама в мобільних телефонах Всім потрібна. Тому що споживач масово мігрує саме туди. Плюс зявляється цілий пласт людей, які споживають інформацію тільки через смартфони і планшети. За ними треба йти, тільки робити це треба правильно. Як змусити працювати рекламу для мобайла По-перше, потрібно змінити підхід до її створення. Мобайл створив нову еру споживання. Ми з вами знаходимося в абсолютно новому просторі для розповідання історій. Проте все ще створюємо мобільну рекламу по ТЗ і медіаплану, які були розроблені колись для зовсім інших ЗМІ - телебачення та преси. Чим вона відрізняється від звичної інтернет-реклами У Вас є всього 1,7 секунди, щоб зацікавити споживача. (Дані Facebook IQ, Apr 20, 2016). Причому це правило однаково працює як для рекламних матеріалів, так і для Лендінзі / сайту / додатка. Які правила нужо дотримуватися, які інструменти використовувати Найголовніше, що потрібно зробити, - визначити мету розміщення мобільної реклами, оскільки від цього буде залежати формат повідомлення, який вплине на підсумкові показники ефективності. До кожної мети підходить певний формат реклами: текстові оголошення, банери, ліди і rich media. Для кожного визначений свій набір правил та інструментів. 3 головних тренда найближчих років Ми змінюємося і все більше орієнтуємося на візуальний контент. 3 з 5 найбільш часто використовуваних додатків в США орієнтовані на відео, фото та ілюстративний матеріал. У світі не вистачає відео інвентарю. До мене нещодавно приїжджали представники міжнародної мережі з Китаю з проханням надати їм відео-інвентар на Європу і північну Америку. АЛЕ! не знімайте для мобайла так само як для ТБ! Екрани у пристроїв різні Кожне повідомлення повинно захоплювати! У Мобайлі немає пасивної аудиторії, тому більше не можна ігнорувати необхідність в релевантності повідомлення і заохочення користувача. Дослідження показують, що коли люди користуються мобільними платформами, їх емоційні реакції загострюються. Буде непогано, якщо зміст рекламного банера буде відповідати контенту, який він перекриває / в / під яким розташований. І давати конкретне вигідну пропозицію користувачеві. Реклама тільки тоді буде приносити користь бізнесу, коли буде приносити користь людям. Програматик Це як в SMM кампанії Трампа, коли різним людям показувалися різні повідомлення в залежності від їх інтересів, статі, віку, доходів і т.д. Кожен отримує ту інформацію, яка цікавить саме його. Памятайте, користувачі Серф веб та додатки. Вони розсіяні і розслаблені. Тому Ваше завдання - дати людині саме те, що йому потрібно саме зараз.

Автор: Олена Педай – керівник платформи “UADIGITALS”

Мобайл зростає найшвидше

Прогнози експертів підтверджуються: обсяги мобільних розміщень ростуть найшвидшими темпами, збільшуючись на 50% кожного кварталу. Все більша кількість рекламодавців адаптують свої сайти і стратегії під мобайл і починають активно залучати мобільну аудиторію.

В цьому році на мобільну рекламу в Україні буде витрачено 350 млн.грн. (за даними Всеукраїнської рекламної коаліції).

За прогнозами агентства Zenith Optimedia близько 70% зростання всієї рекламної галузі в найближчі три роки буде забезпечено саме за рахунок мобільної реклами, і за часткою бюджетів вона вийде на третє місце, слідом за ТБ і деськтопною інтернет-рекламою.

Очевидно, що бізнесу, що є представленим в онлайні, вже сьогодні час готуватися до наступу ери мобільного маркетингу і в Україні.

  • У кого з вас, наприклад, вже є мобільна версія сайту? Або адаптивна верстка?
  • А хто пробував розміщувати мобільну рекламу?
  • А хто продавав що-небудь мобільним відвідувачам?

У цьому сегменті, ще зберігається дуже великий потенціал для зростання, так як близько 25% бюджетів на банерну рекламу і близько 10% бюджетів відеорозміщень поки витрачаються в рамках рекламних кампаній, спрямованих на користувачів всіх пристроїв, що знижує їх ефективність для мобільних користувачів.

Незважаючи на зростання мобільного трафіку, багато українських рекламодавці досі воліють розміщуватися тільки на екранах стаціонарних комп’ютерів.

Для просунутих в мобільній тематиці компаній це означає, що мобільна реклама є більш вигідним інструментом просування.

Яким компаніям потрібна реклама в мобільних телефонах

Всім потрібна. Тому що споживач масово мігрує саме туди. Плюс з’являється цілий пласт людей, які споживають інформацію тільки через смартфони і планшети. За ними треба йти, тільки робити це треба правильно.

Як змусити працювати рекламу для мобайла

По-перше, потрібно змінити підхід до її створення. Мобайл створив нову еру споживання. Ми з вами знаходимося в абсолютно новому просторі для розповідання історій. Проте все ще створюємо мобільну рекламу по ТЗ і медіаплану, які були розроблені колись для зовсім інших ЗМІ – телебачення та преси.

Чим вона відрізняється від звичної інтернет-реклами

У Вас є всього 1,7 секунди, щоб зацікавити споживача. (Дані Facebook IQ, Apr 20, 2016). Причому це правило однаково працює як для рекламних матеріалів, так і для Лендінзі / сайту / додатка.

Які правила нужо дотримуватися, які інструменти використовувати

Найголовніше, що потрібно зробити, – визначити мету розміщення мобільної реклами, оскільки від цього буде залежати формат повідомлення, який вплине на підсумкові показники ефективності.

До кожної мети підходить певний формат реклами: текстові оголошення, банери, ліди і rich media. Для кожного визначений свій набір правил та інструментів.

3 головних тренда найближчих років

Ми змінюємося і все більше орієнтуємося на візуальний контент. 3 з 5 найбільш часто використовуваних додатків в США орієнтовані на відео, фото та ілюстративний матеріал. У світі не вистачає відео інвентарю. До мене нещодавно приїжджали представники міжнародної мережі з Китаю з проханням надати їм відео-інвентар на Європу і північну Америку.

АЛЕ! не знімайте для мобайла так само як для ТБ! Екрани у пристроїв різні

Кожне повідомлення повинно захоплювати! У Мобайлі немає пасивної аудиторії, тому більше не можна ігнорувати необхідність в релевантності повідомлення і заохочення користувача. Дослідження показують, що коли люди користуються мобільними платформами, їх емоційні реакції загострюються. Буде непогано, якщо зміст рекламного банера буде відповідати контенту, який він перекриває / в / під яким розташований. І давати конкретне вигідну пропозицію користувачеві. Реклама тільки тоді буде приносити користь бізнесу, коли буде приносити користь людям.

Програматик

Це як в SMM кампанії Трампа, коли різним людям показувалися різні повідомлення в залежності від їх інтересів, статі, віку, доходів і т.д. Кожен отримує ту інформацію, яка цікавить саме його.

Пам’ятайте, користувачі Серф веб та додатки. Вони розсіяні і розслаблені. Тому Ваше завдання – дати людині саме те, що йому потрібно саме зараз.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: