fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Жага бренду

19/ 04/ 2017
  Автор: Сергій Глущенко, співзасновник AB Marketing, коуч, з 2010 до 2014 Перший Заступник Міністра Молоді та Спорту Зараз дуже часто, в тому числі від відомих тренерів, ви можете почути, що маркетинг - це лише прискорювач або вашого зльоту, або вашого падіння. Головне – це продукт і продажі. Це помилкова і навіть небезпечна заява для підприємців і бізнесменів, особливо, початківців, І я знаю, про що говорю. Мій більш ніж 20-річний досвід в управлінні та створенні успішних бізнес-проектів дає мені підставу стверджувати: в бізнесі, орієнтованому на людину, маркетинг і бренд – це головна запорука успіху. Сподіваюсь, що ви, як і я, під успіхом розумієте досягнення ясно усвідомлюваних, вимірюваних в грошах і відсотках частки ринку цілях, створення стійкої організації, що розвивається, захопленої творчої команди однодумців і радісного клієнта, який не змінює вам з конкурентом, тільки тому що у нього дешевше. Для експерименту просто візьміть 10 зразків, скажімо, сметани, в однакових ємностях, і дайте продегустувати споживачам, або технологам цих підприємств. Звичайно ви почуєте, як я свого часу від шосткінських майстрів сироваріння: Наш сир такий укусний, що він сам продається, але потім нескладний дослід доведе вам, що ніхто не впізнає навіть свій продукт. Це все тому що всі продукти куплені з однієї полиці одного магазину, тобто і продукти рівні, і продажі в рівній мірі ефективні. Лише одна компанія-виробник - чемпіон і збирає 30-50% грошей ринку, 2-3 - призери, і їх частка - ще 30-40%, а решта підбирають крихти зі столу лідерів і ледве виживають. У чому ж річ? Бренд - не мета, бренд лише засіб досягнення мети. Але чи достатньо мати під рукою інструкцію по створенню бренду? Однозначно, ні. Бренд – це ви, чи то сумний, сірий, нерозвинений, чи то веселий, яскравий, спраглий життя, щедро даруєте світу і людям те, що накопичили, опанували, пізнали, придумали, створили - ваш бренд точне відображення вас. Ми розберемо конкретні кейси створення, розвитку успішних брендів. Поговоримо і про невдачі, і про помилки всім відомих торгових марок. Розберемося в причинах і сформулюємо алгоритми злетів і падінь зірок бізнесу. Ви отримаєте більше, ніж покрокову інструкцію (хоча і її теж), але і розуміння законів успіху і рекомендації по реалізації проекту Мій успішний бренд. Я поділюся простими і дієвими порадами. Продуктовий портфель. Що у нас за продукт, чим він цікавий ринку, чим він кращий, ніж продукт конкурента; а якщо у нас цілий набір продуктів - який з них наша опора і годувальник, які нам не потрібні і шкідливі, скільки ми заробляємо на кожному з них? Чи знаємо це взагалі? А тим більше наші продавці? Продають вони те, що ринок просить або те, що нам вигідно і приносить прибуток? У чому суть нашого позиціонування, кому ми адресуємо наші продукти або послуги? Хто наша Цільова аудиторія? Портрет покупця і споживача. І так, часто це різні люди. Аналіз і приклади. Екологічність бізнесу і цілей. І тут мова не лише про навколишнє середовище, а про те наскільки наші цілі відповідають духу часу, наносять шкоди людям і світу, деструктивні вони або творчі і конструктивні та покращують життя інших і наше власне? Амбіції та амуніції. У всіх сенсах вигідно і розумно довести рівень власного розвитку і, в ідеалі, майстерності в справі, якою займаєшся, до стадії, коли ніякий хлопчик з натовпу не крикне нам: А король-то голий. Поговоримо про те, як рости щодня, удосконалюватися в професії, насолоджуватися від досягнень і перемог і мати на це підстави. У центрі будь-якого успішного проекту особистість лідера. Як стати унікальною, яскравою особистістю? Як розвиватися кожен день, де черпати енергію і сили? Ще одна, і головна тема нашої розмови.

Автор: Сергій Глущенко, співзасновник AB Marketing, коуч, з 2010 до 2014 Перший Заступник Міністра Молоді та Спорту

Зараз дуже часто, в тому числі від відомих тренерів, ви можете почути, що маркетинг – це лише прискорювач або вашого зльоту, або вашого падіння. Головне – це продукт і продажі. Це помилкова і навіть небезпечна заява для підприємців і бізнесменів, особливо, початківців, І я знаю, про що говорю. Мій більш ніж 20-річний досвід в управлінні та створенні успішних бізнес-проектів дає мені підставу стверджувати: в бізнесі, орієнтованому на людину, маркетинг і бренд – це головна запорука успіху. Сподіваюсь, що ви, як і я, під успіхом розумієте досягнення ясно усвідомлюваних, вимірюваних в грошах і відсотках частки ринку цілях, створення стійкої організації, що розвивається, захопленої творчої команди однодумців і радісного клієнта, який не змінює вам з конкурентом, тільки тому що у нього “дешевше”. Для експерименту просто візьміть 10 зразків, скажімо, сметани, в однакових ємностях, і дайте продегустувати споживачам, або технологам цих підприємств. Звичайно ви почуєте, як я свого часу від шосткінських майстрів сироваріння: “Наш сир такий укусний, що він сам продається”, але потім нескладний дослід доведе вам, що ніхто не впізнає навіть свій продукт. Це все тому що всі продукти куплені з однієї полиці одного магазину, тобто і продукти рівні, і продажі в рівній мірі ефективні. Лише одна компанія-виробник – чемпіон і збирає 30-50% грошей ринку, 2-3 – призери, і їх частка – ще 30-40%, а решта підбирають крихти зі столу лідерів і ледве виживають. У чому ж річ?

Бренд – не мета, бренд лише засіб досягнення мети. Але чи достатньо мати під рукою “інструкцію по створенню бренду”? Однозначно, ні. Бренд – це ви, чи то сумний, сірий, нерозвинений, чи то веселий, яскравий, “спраглий життя”, щедро даруєте світу і людям те, що накопичили, опанували, пізнали, придумали, створили – ваш бренд точне відображення вас.

Ми розберемо конкретні кейси створення, розвитку успішних брендів. Поговоримо і про невдачі, і про помилки всім відомих торгових марок. Розберемося в причинах і сформулюємо алгоритми злетів і падінь зірок бізнесу. Ви отримаєте більше, ніж покрокову інструкцію (хоча і її теж), але і розуміння законів успіху і рекомендації по реалізації проекту “Мій успішний бренд”. Я поділюся простими і дієвими порадами.

Продуктовий портфель. Що у нас за продукт, чим він цікавий ринку, чим він кращий, ніж продукт конкурента; а якщо у нас цілий набір продуктів – який з них наша опора і годувальник, які нам не потрібні і шкідливі, скільки ми заробляємо на кожному з них? Чи знаємо це взагалі? А тим більше наші продавці? Продають вони те, що “ринок просить” або те, що нам вигідно і приносить прибуток? У чому суть нашого позиціонування, кому ми адресуємо наші продукти або послуги? Хто наша Цільова аудиторія? Портрет покупця і споживача. І так, часто це різні люди. Аналіз і приклади.

Екологічність бізнесу і цілей. І тут мова не лише про навколишнє середовище, а про те наскільки наші цілі відповідають духу часу, наносять шкоди людям і світу, деструктивні вони або творчі і конструктивні та покращують життя інших і наше власне?

Амбіції та амуніції. У всіх сенсах вигідно і розумно довести рівень власного розвитку і, в ідеалі, майстерності в справі, якою займаєшся, до стадії, коли ніякий хлопчик з натовпу не крикне нам: “А король-то голий”. Поговоримо про те, як рости щодня, удосконалюватися в професії, насолоджуватися від досягнень і перемог і мати на це підстави.

У центрі будь-якого успішного проекту особистість лідера. Як стати унікальною, яскравою особистістю? Як розвиватися кожен день, де черпати енергію і сили? Ще одна, і головна тема нашої розмови.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: