fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Логістичні питання

08/ 04/ 2015
  Завдяки спільним зусиллям робочої групи щодо розвитку портів Комітету Асоціації з логістики та інших об’єднань бізнесу було прийнято Наказ Міністерства екології та природних ресурсів України (Мінприроди)«Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів у сфері здійснення державного екологічного контролю» №82 від 18 березня 2015 року, яким скасовано контроль вод ізольованого баласту. 30 березня цього року Наказ №82 було зареєстровано у Міністерстві юстиції України. Передумови: відповідно до Міжнародної конвенції по запобіганню забрудненню з суден 1973 року (Конвенція МАРПОЛ 73/78), до якої також приєдналась Україна та яка передбачає класифікацію баластних вод, ізольований баласт не підлягає контролю, а його скид в будь-яких районах не заборонений. Існуючий в Україні контроль вод ізольованого баласту не узгоджувався з міжнародним та національним законодавством. Експерти Асоціації неодноразово у своїх листах та під час ряду зустрічей звертали увагу уповноважених представників органів державної влади на необхідність вирішення такої проблеми, що негативно впливала на ведення бізнесу в державі. Для врегулювання цієї ситуації та на виконання рішення Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва №29 від 30 квітня 2014 року Мінприроди було прийнято Наказ №216 від 10 липня 2014 року, який, попри свою мету, не вирішив дане питання і контроль вод ізольованого баласту продовжувався. Асоціація тривалий час висловлювала та підтримувала позицію щодо внесення суттєвих змін щодо здійснення екологічного контролю вод ізольованого баласту, адже такий контроль створював поле для корупційних дій з боку екологічних інспекторів, а також зменшував кількість заходів суден та вантажопотоків у морських портах України. Зазначеним Наказом №82 визначено термін «ізольований баласт» відповідно до Конвенції МАРПОЛ 73/78, яке в українському законодавстві раніше визначено не було, а також прямо встановлено, що Держекоінспекція може здійснювати відбір проб та вимірювання показників складу і властивостей вод «крім ізольованого баласту». Асоціація хотіла б висловити подяку Державній регуляторній службі України, Міністерству економічного розвитку і торгівлі України та Мінприроди за плідну співпрацю з цього питання, а також компаніям-членам Комітету Асоціації з логістики, які брали активну участь у даному процесі.

Завдяки спільним зусиллям робочої групи щодо розвитку портів Комітету Асоціації з логістики та інших об’єднань бізнесу було прийнято Наказ Міністерства екології та природних ресурсів України (Мінприроди)«Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів у сфері здійснення державного екологічного контролю» №82 від 18 березня 2015 року, яким скасовано контроль вод ізольованого баласту. 30 березня цього року Наказ №82 було зареєстровано у Міністерстві юстиції України.

Передумови: відповідно до Міжнародної конвенції по запобіганню забрудненню з суден 1973 року (Конвенція МАРПОЛ 73/78), до якої також приєдналась Україна та яка передбачає класифікацію баластних вод, ізольований баласт не підлягає контролю, а його скид в будь-яких районах не заборонений. Існуючий в Україні контроль вод ізольованого баласту не узгоджувався з міжнародним та національним законодавством. Експерти Асоціації неодноразово у своїх листах та під час ряду зустрічей звертали увагу уповноважених представників органів державної влади на необхідність вирішення такої проблеми, що негативно впливала на ведення бізнесу в державі.

Для врегулювання цієї ситуації та на виконання рішення Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва №29 від 30 квітня 2014 року Мінприроди було прийнято Наказ №216 від 10 липня 2014 року, який, попри свою мету, не вирішив дане питання і контроль вод ізольованого баласту продовжувався.

Асоціація тривалий час висловлювала та підтримувала позицію щодо внесення суттєвих змін щодо здійснення екологічного контролю вод ізольованого баласту, адже такий контроль створював поле для корупційних дій з боку екологічних інспекторів, а також зменшував кількість заходів суден та вантажопотоків у морських портах України.

Зазначеним Наказом №82 визначено термін «ізольований баласт» відповідно до Конвенції МАРПОЛ 73/78, яке в українському законодавстві раніше визначено не було, а також прямо встановлено, що Держекоінспекція може здійснювати відбір проб та вимірювання показників складу і властивостей вод «крім ізольованого баласту».

Асоціація хотіла б висловити подяку Державній регуляторній службі України, Міністерству економічного розвитку і торгівлі України та Мінприроди за плідну співпрацю з цього питання, а також компаніям-членам Комітету Асоціації з логістики, які брали активну участь у даному процесі.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: