fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Паливо та енергетика

13/ 02/ 2015
  Постановою Кабінету Міністрів України (КМУ) «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності» №42 від 28 січня 2015 року було скасовано необхідність проведення моніторингу та наукового супроводження виконання особливих умов користування надрами. Передумови: Компанії-члени Асоціації не один рік підкреслювали необхідність скасування вимоги щодо проведення моніторингу та наукового супроводження надрокористування. Зазначена вимога створювала чимало передумов для зловживань та лягала важким фінансовим тягарем на відповідних суб’єктів господарювання через неоднозначність нормативно-правового регулювання зазначеного питання. Так, зокрема, вартість проведення такого моніторингу та наукового супроводження була нормативно невизначеною та встановлювалася без зазначення підстав для розрахунку сум у відповідних договорах між надрокористувачами та спеціалізованими державними геологічними підприємствами, установами та організаціями, перелік яких визначався Держгеонадрами. Як свідчить практика деяких компаній-членів Асоціації, вартість проведення моніторингу та наукового супроводження була значною (мільйони гривень на одне підприємство) та за останні роки систематично підвищувалася без належних на те причин. Більше того, здійснення моніторингу та наукового супроводження, фактично, було не лише дублюванням контролюючої функції держави в одній сфері господарської діяльності через різних органів державної влади (Держгеонадра та Держгірпромнагляд), але ще й прикладом забезпечення контролюючої функції держави не за рахунок коштів бюджету, а за рахунок безпосередніх платежів надрокористувачів, що є безпрецедентним. Асоціація вітає зміни щодо виключення положення про проведення моніторингу та наукового супроводження виконання особливих умов користування надрами з Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого Постановою КМУ №615 від 30 травня 2011 року, адже вони покликані усунути корупційні чинники при наданні надр у користування та підвищити рівень інвестиційної привабливості видобувної галузі України в очах потенційних інвесторів. Ми дякуємо всім членам Асоціації та органам державної влади, які долучилися та підтримували наші зусилля, направлені на вирішення даного питання. У той же час, Асоціація продовжить роботу, спрямовану на створення сприятливого бізнес-клімату в Україні.

Постановою Кабінету Міністрів України (КМУ) «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності» №42 від 28 січня 2015 року було скасовано необхідність проведення моніторингу та наукового супроводження виконання особливих умов користування надрами.

Передумови: Компанії-члени Асоціації не один рік підкреслювали необхідність скасування вимоги щодо проведення моніторингу та наукового супроводження надрокористування. Зазначена вимога створювала чимало передумов для зловживань та лягала важким фінансовим тягарем на відповідних суб’єктів господарювання через неоднозначність нормативно-правового регулювання зазначеного питання. Так, зокрема, вартість проведення такого моніторингу та наукового супроводження була нормативно невизначеною та встановлювалася без зазначення підстав для розрахунку сум у відповідних договорах між надрокористувачами та спеціалізованими державними геологічними підприємствами, установами та організаціями, перелік яких визначався Держгеонадрами.

Як свідчить практика деяких компаній-членів Асоціації, вартість проведення моніторингу та наукового супроводження була значною (мільйони гривень на одне підприємство) та за останні роки систематично підвищувалася без належних на те причин. Більше того, здійснення моніторингу та наукового супроводження, фактично, було не лише дублюванням контролюючої функції держави в одній сфері господарської діяльності через різних органів державної влади (Держгеонадра та Держгірпромнагляд), але ще й прикладом забезпечення контролюючої функції держави не за рахунок коштів бюджету, а за рахунок безпосередніх платежів надрокористувачів, що є безпрецедентним.

Асоціація вітає зміни щодо виключення положення про проведення моніторингу та наукового супроводження виконання особливих умов користування надрами з Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого Постановою КМУ №615 від 30 травня 2011 року, адже вони покликані усунути корупційні чинники при наданні надр у користування та підвищити рівень інвестиційної привабливості видобувної галузі України в очах потенційних інвесторів.

Ми дякуємо всім членам Асоціації та органам державної влади, які долучилися та підтримували наші зусилля, направлені на вирішення даного питання. У той же час, Асоціація продовжить роботу, спрямовану на створення сприятливого бізнес-клімату в Україні.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: