Побутова електротехніка

11/ 01/ 2013

В результаті довготривалих зусиль Комітету Європейської Бізнес Асоціації з побутової електротехніки 8 січня 2013 року вступив в силу Наказ Міністерства фінансів України “Про затвердження Порядку обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування)” № 1263 від 3 грудня 2012 року (надалі – Наказ № 1263).

Довідкова інформація: Питання обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту, попередньо регулювались Наказом Державної податкової адміністрації  України “Про Затвердження Порядку обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування)” № 112 від 28 лютого 2011 року (надалі – Наказ № 112). Однак, вищезгаданий Наказ № 112 містив дуже обтяжливі вимоги та не дозволяв компаніям, які понесли витрати на послуги з гарантійної заміни товару або ремонту, врахувати такі витрати до валових.

Таким чином, Комітету Європейської Бізнес Асоціації з побутової електротехніки активно відстоював ідею необхідності внесення змін у вищевказаний Наказ № 112. Європейська Бізнес Асоціація (надалі – Асоціація) неодноразово проводила  зустрічі з представниками Державної податкової служби України, Міністерства фінансів України та інших органів влади, підкреслюючи нагальну необхідність внесення зміни до Наказу № 112. В результаті довготривалих зусиль Державна податкова служба України запропонувала внести зміни до Наказу № 112 та спільно з Асоціацією розробила проект Наказу Міністерства фінансів України “Про затвердження Порядку обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування)”. Документ пройшов схвалення в ряді державних органів, включаючи Міністерство фінансів України та Державну служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва. Протягом цього досить тривалого і подекуди складного процесу Асоціація постійно тримала дане питання на контролі, проводячи зустрічі та спілкуючись із залученими посадовими особами, направляючи, в разі необхідності, листи-підтримки в державні органи та усіляко підкреслюючи нагальну необхідність прийняття цього нормативного документу.

Нарешті, 3 грудня 2012 року Міністерство фінансів України схвалило Наказ № 1263, який відповідно до наших пропозицій, передбачає можливість ведення книги обліку покупців в паперовій або в електронній формі. Окрім цього, відповідно до Наказу записи в Книзі здійснюються протягом сорока календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу.

Європейська Бізнес Асоціація  розглядає даний успіх через призму поліпшення бізнес-середовища в Україні та дякує всім членам Асоціації, які активно залучались та підтримували цю ініціативу.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: