fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Премія HR-бренд 2021: найбільш успішні проєкти в галузі управління персоналом

19/ 10/ 2021
  21 жовтня компанія grc.ua проведе кейс-конференцію та церемонію нагородження Премії HR-бренд 2021, де будуть обрані кращі проєкти в галузі управління персоналом. Премія проходить одинадцятий рік поспіль. Однак цього року вона особлива. Світ переживає епоху нової реальності, а разом із ним – бізнес. Компанії прискорено трансформувалися та змінили підходи в управлінні персоналом. ПРИДБАТИ КВИТОК Цього року Премія HR-бренд отримала 60 актуальних HR-кейсів від 45 українських компаній. Це не просто проєкти, це практичний досвід, що довів свою ефективність та результативність для бізнесу в умовах нової реальності. АНОНСИ ПРОЄКТІВ НОМІНАНТІВ ПРЕМІЇ Проєкти-номінантів Премії HR-бренд-2021 присвячені здобуткам компаній у таких напрямках: ⭐ трансформація HR-функції: загальні центри обслуговування та автоматизація HR-процесів; ⭐ діджитальне робоче середовище; ⭐ побудова систем мотивації та винагороди з використанням data-driven; ⭐ нові підходи до онлайн-навчання та розвитку: онлайн-портали, корпоративнісистеми навчання, е-learning-проекти, програми з розвитку лідерства та навчанняменеджерів; ⭐ залучення талантів і їх онбординг на дистанційці; ⭐ покращенню взаємодії працівників в умовах remote; ⭐ трансформація корпоративної культури для підвищення ефективності бізнесу; ⭐ реалізації сервісної візії, UX-підходи у створенні клієнтського досвіду працівників; ⭐ HR-брендинг та HR-маркетинг в дії; ⭐ робота зі студентами та талановитою молоддю: дуальна освіта, програмистажування, побудова екосистем в роботі зі студентами, підтримка та розвитокмолодих талантів в Україні; ⭐ well-being проєкти; ⭐ екологічна освіта та соціальна відповідальність компаній; ⭐ благодійні проєкти та соціальне волонтерство. Експерти Премії проаналізували усі кейси та готові розказати, що змінилося в сфері управління персоналом у нових реаліях. Ділимося основними трендами: ⚡ Зміна операційних моделей компаній. З приходом пандемії компанії були змушені повністю перебудувати роботу співробітників. В нових реаліях життєво необхідними стали: організація взаємодії команд в дистанційних умовах праці, продуктивність співробітників, створення розподілених команд, організація їх робочого простору, трансформація офісів в коворкінги. ⚡ Трансформація корпоративної культури. Новий час вимагає іншого фокусу: бути більш гнучким, адаптивним, прислухатися до думки команди, оперативно приймати рішення, прозоро, чесно вести комунікацію стосовно контексту бізнесу та трансформацій. ⚡ Турбота про співробітників. Бізнес тільки вчиться балансувати між бізнес-цілями і потребами людей. Однак в компаніях вже відбувається глобальна орієнтація на людиноцентричні стратегії. Компанії розуміють, що досягати цілей будуть конкретні люди. В нових умовах співробітники потребують благополуччя, підтримки психічного, фізичного, ментального здоровя. Як наслідок – зявляються wellbeing-програми. Цього року вони також представлені на Премії. ⚡ Навчання та розвиток працівників. Роботодавці стали більше звертати увагу на внутрішній потенціал компанії – їм простіше розвивати, навчати своїх співробітників, які вже поділяють цінності компанії і показали свою результативність. Роботодавці по-новому підходять до організації процесу навчання. Для розвитку співробітників компанії активно використовують внутрішній актив експертів. Фокус – на онлайн-навчання, reskilling (перекваліфікація, зміна професії - ред.) і upskilling (підвищення кваліфікації - ред.) знань співробітників, що, до слова, стане постійною нормою в процесі професіональним діяльності людини в подальшому. Управління менеджменту стає іншими. В умовах дистанційного взаємодії керівника з командами сили роботодавця спрямовані на підтримку своїх менеджерів, розвиток їх як лідерів. ⚡ Діджитал. Компанії вчаться збирати і використовувати дані про співробітників для прийняття ефективних рішень в управлінні людьми (умови роботи, навчання, мотивація). Роботодавці привчаються вести діалог зі співробітниками задля отримання повноцінного зворотного звязку. ⚡ Соціальні проєкти. Бізнеси створюють власні соціальні проєкти і, таким чином, дають можливість співробітникам реалізовувати свою соціальну місію всередині компанії. У цьому році Премія отримала велику кількість соціальних проєктів у напрямку бренда роботодавця. Перелік цьогорічних номінантів Анонси проєктів компаній Нагадуємо, що церемонія-нагородження Премії відбудеться вже 21 жовтня. У програмі кейс-конференції: Q&A сесії, панельні дискусії, виступи ТОП-менеджерів та HR-експертів з актуальних питань people-менеджменту. Ви почуєте виступи компаній різних галузей: FMCG— Лантманнен Сіріалія, Coca-Сola НВС, PepsiCo та дистрибюція FMCG — САВСЕРВІС IT— ТECHIIA, Zoolatech, airSlate(pdfFiller), appflame, Parimatch Tech, Avenga, EPAM, Dev.Pro, ELEKS, GlobalLogic, SoftServe, DataArt Агросектор— Агропросперіс, Kernel, МХП Банки та фінансова галузь— Альфа-Банк, Креді Агріколь, Національний банк України Райффайзен Банк, UKRSIBBANK BNP Paribas Group та онлайн-кредитування Moneyveo Державний сектор— Маріупольська міська рада, Укрзалізниця, Оператор газотранспортної системи України Консалтинг та аудит— MD Consult, Deloitte, Baker Tilly Легка промисловість— KIVI Медіа та PR— 1+1 медіа, Promodo, Медіа Група Україна Нафтогазовий сектор— Мережа АЗС БРСМ-Нафта Важка промисловість— ІНТЕРПАЙП, ArcelorMittal Телекомунікаційна галузь— lifecell Retail— Union Group, Ашан, Фора, Eldorado, Фокстрот Фармацевтична галузь— Аптека АНЦ, Фармак Юридична— Arzinger Кейс-конференція проходитиме у гібридному форматі, тож подивитися презентацію кейсів можна як вживу, так і онлайн. Слідкуйте за новинами та анонсами на сторінці Премії у Facebook.

21 жовтня компанія grc.ua проведе кейс-конференцію та церемонію нагородження Премії HR-бренд 2021, де будуть обрані кращі проєкти в галузі управління персоналом. Премія проходить одинадцятий рік поспіль. Однак цього року вона особлива. Світ переживає епоху нової реальності, а разом із ним – бізнес. Компанії прискорено трансформувалися та змінили підходи в управлінні персоналом.

ПРИДБАТИ КВИТОК

Цього року Премія HR-бренд отримала 60 актуальних HR-кейсів від 45 українських компаній. Це не просто проєкти, це практичний досвід, що довів свою ефективність та результативність для бізнесу в умовах нової реальності.

АНОНСИ ПРОЄКТІВ НОМІНАНТІВ ПРЕМІЇ

Проєкти-номінантів Премії HR-бренд-2021 присвячені здобуткам компаній у таких напрямках:

⭐ трансформація HR-функції: загальні центри обслуговування та автоматизація HR-процесів;

⭐ діджитальне робоче середовище;

⭐ побудова систем мотивації та винагороди з використанням data-driven;

⭐ нові підходи до онлайн-навчання та розвитку: онлайн-портали, корпоративнісистеми навчання, е-learning-проекти, програми з розвитку лідерства та навчанняменеджерів;

⭐ залучення талантів і їх онбординг на дистанційці;

⭐ покращенню взаємодії працівників в умовах remote;

⭐ трансформація корпоративної культури для підвищення ефективності бізнесу;

⭐ реалізації сервісної візії, UX-підходи у створенні клієнтського досвіду працівників;

⭐ HR-брендинг та HR-маркетинг в дії;

⭐ робота зі студентами та талановитою молоддю: дуальна освіта, програмистажування, побудова екосистем в роботі зі студентами, підтримка та розвитокмолодих талантів в Україні;

⭐ well-being проєкти;

⭐ екологічна освіта та соціальна відповідальність компаній;

⭐ благодійні проєкти та соціальне волонтерство.

Експерти Премії проаналізували усі кейси та готові розказати, що змінилося в сфері управління персоналом у нових реаліях. Ділимося основними трендами:

Зміна операційних моделей компаній. З приходом пандемії компанії були змушені повністю перебудувати роботу співробітників. В нових реаліях життєво необхідними стали: організація взаємодії команд в дистанційних умовах праці, продуктивність співробітників, створення розподілених команд, організація їх робочого простору, трансформація офісів в коворкінги.

Трансформація корпоративної культури. Новий час вимагає іншого фокусу: бути більш гнучким, адаптивним, прислухатися до думки команди, оперативно приймати рішення, прозоро, чесно вести комунікацію стосовно контексту бізнесу та трансформацій.

Турбота про співробітників. Бізнес тільки вчиться балансувати між бізнес-цілями і потребами людей. Однак в компаніях вже відбувається глобальна орієнтація на людиноцентричні стратегії. Компанії розуміють, що досягати цілей будуть конкретні люди.

В нових умовах співробітники потребують благополуччя, підтримки психічного, фізичного, ментального здоров’я. Як наслідок – з’являються wellbeing-програми. Цього року вони також представлені на Премії.

Навчання та розвиток працівників. Роботодавці стали більше звертати увагу на внутрішній потенціал компанії – їм простіше розвивати, навчати своїх співробітників, які вже поділяють цінності компанії і показали свою результативність.

Роботодавці по-новому підходять до організації процесу навчання. Для розвитку співробітників компанії активно використовують внутрішній актив експертів. Фокус – на онлайн-навчання, reskilling (перекваліфікація, зміна професії – ред.) і upskilling (підвищення кваліфікації – ред.) знань співробітників, що, до слова, стане постійною нормою в процесі професіональним діяльності людини в подальшому.

Управління менеджменту стає іншими. В умовах дистанційного взаємодії керівника з командами сили роботодавця спрямовані на підтримку своїх менеджерів, розвиток їх як лідерів.

Діджитал. Компанії вчаться збирати і використовувати дані про співробітників для прийняття ефективних рішень в управлінні людьми (умови роботи, навчання, мотивація). Роботодавці привчаються вести діалог зі співробітниками задля отримання повноцінного зворотного зв’язку.

Соціальні проєкти. Бізнеси створюють власні соціальні проєкти і, таким чином, дають можливість співробітникам реалізовувати свою соціальну місію всередині компанії. У цьому році Премія отримала велику кількість соціальних проєктів у напрямку бренда роботодавця.

Перелік цьогорічних номінантів

Анонси проєктів компаній

Нагадуємо, що церемонія-нагородження Премії відбудеться вже 21 жовтня. У програмі кейс-конференції: Q&A сесії, панельні дискусії, виступи ТОП-менеджерів та HR-експертів з актуальних питань people-менеджменту. Ви почуєте виступи компаній різних галузей:

  • FMCG— Лантманнен Сіріалія, Coca-Сola НВС, PepsiCo та дистриб’юція FMCG — САВСЕРВІС
  • IT— ТECHIIA, Zoolatech, airSlate(pdfFiller), appflame, Parimatch Tech, Avenga, EPAM, Dev.Pro, ELEKS, GlobalLogic, SoftServe, DataArt
  • Агросектор— Агропросперіс, Kernel, МХП
  • Банки та фінансова галузь— Альфа-Банк, Креді Агріколь, Національний банк України Райффайзен Банк, UKRSIBBANK BNP Paribas Group та онлайн-кредитування Moneyveo
  • Державний сектор— Маріупольська міська рада, Укрзалізниця, Оператор газотранспортної системи України
  • Консалтинг та аудит— MD Consult, Deloitte, Baker Tilly
  • Легка промисловість— KIVI
  • Медіа та PR— 1+1 медіа, Promodo, Медіа Група Україна
  • Нафтогазовий сектор— Мережа АЗС БРСМ-Нафта
  • Важка промисловість— ІНТЕРПАЙП, ArcelorMittal
  • Телекомунікаційна галузь— lifecell
  • Retail— Union Group, Ашан, Фора, Eldorado, Фокстрот
  • Фармацевтична галузь— Аптека АНЦ, Фармак
  • Юридична— Arzinger

Кейс-конференція проходитиме у гібридному форматі, тож подивитися презентацію кейсів можна як вживу, так і онлайн. Слідкуйте за новинами та анонсами на сторінці Премії у Facebook.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: