fbpx

П’ята міжнародна конференція «Вантажні перевезення річкою Дніпро. Вантажопотоки, інфраструктура, інвестиції»

07/ 02/ 2020

1 жовтня 2020 року в Premier Palace Hotel Київ відбудеться П’ята міжнародна конференція «Вантажні перевезення річкою Дніпро. Вантажопотоки, інфраструктура, інвестиції».

Організатори – ІС Promgruz.com та ІС ISM.

Захід традиційно стає місцем зустрічі представників портової галузі, виробників і експортерів, інвестиційних компаній, судновласників і фрахтових брокерів, експедиторів, агентів, сюрвеєрів.

Дата: 01.10.2020

Місце: Premier Palace Hotel, Київ, бул. Т. Шевченкo / вул. Пушкінська, 5-7/29,

Контакти: тел./факс: + 38 (056) 370 18 32, e-mail: conference@promgruz.com

Online Реєстрація

Попередня програма

Вантажопотоки:

  • Вантажна база: оцінка і потенціал зростання.
  • Зернові вантажі – основний драйвер розвитку річкової логістики.
  • Як вплине зменшення виробництва сталевого прокату і напівфабрикатів на обсяги перевезень продукції ГМК річкою Дніпро?
  • Чи збережеться тенденція зростання перевезень будівельних матеріалів у 2020 році?
  • Перспектива збільшення вантажообігу мінеральних добрив. Інфраструктурні проблеми.
  • Переваги річкових перевезень рослинних олій. – Потенціал зростання річкових перевезень транзитних та імпортних нафтопродуктів.
  • Чинники, що сприятимуть відновленню контейнерного вантажопотоку на Дніпрі.

Спецтема. Транзит: коли на Дніпрі з’являться судна з білоруськими вантажами?

Флот та Суднобудування:

  • Поточна ситуація на ринку малотоннажного флоту в Азово-Чорноморському басейні.
  • Необхідні кроки для підвищення авторитету українського прапора і спрощення порядку реєстрації суден.
  • Допуск суден під іноземним прапором на внутрішні водні шляхи України: як уникнути дискримінації
  • Оцінка попиту і прогноз будівництва річкового флоту.
  • Потужності українських суднобудівних заводів. Чи зможуть вітчизняні верфі задовольнити зростаючий попит?
  • Необхідність державної підтримки суднобудування України. Світовий досвід.
  • Джерела фінансування будівництва нового флоту.

Спецтема. IMO2020: аналіз впливу обмежень на ринок бункерного палива в Азово-Чорноморському басейні і Україні зокрема.

Інфраструктура:

  • Чи стане стрімке збільшення вантажоперевезень по Дніпру проблемою для існуючої інфраструктури?
  • Огляд існуючих потужностей і плани реконструкції і будівництва нових комплексів.
  • Технічний стан дніпровських гідротехнічних шлюзів. Плани реконструкції на 2020-2022 роки.
  • Забезпечення безпеки судноплавства: днопоглиблення Дніпра і Прип’яті.
  • Інноваційні технології в сфері навігаційного забезпечення і підвищення безпеки судноплавства.
  • Зростання перевезень по Дніпру як драйвер розвитку гирлових портів і рейдової перевалки. Чи готова інфраструктура?
  • Моделі ефективного адміністрування, фінансування і утримання внутрішніх водних шляхів. Міжнародний досвід в застосуванні до українських реалій.
  • Умови, необхідні для залучення приватних інвестицій в річкову галузь.
  • Механізми компенсації інвестицій бізнесу в стратегічну інфраструктуру.
  • Необхідність створення єдиної об’єктивної бази статистики з обліку вантажів.

Спецтема. Закон «Про внутрішній водний транспорт»: чи можливо знайти консенсус з усіма учасниками ринку річкових перевезень.

Online Реєстрація

Для компаній-членів Європейської Бізнес Асоціації передбачена знижка* 15% від базової вартості участі у конференції.

* – при заповнені реєстраційної форми у рядочку «За рекомендацією» слід вказати EBA.

Для отримання додаткової інформації про участь у форумі, будь ласка, зв’яжіться з куратором конференції Анастасією Матвеєвою тел./факс: +38 056 370 18 32, моб.: +38 (067) 81136 46, e-mail: a.matveyeva@promgruz.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: