Кодекс поведінки Асоціації

Цей Кодекс поведінки підготований Правлінням Асоціації у якості додатку до Кодексу етики Асоціації і повинен використовуватися у поєднанні з ним. Ціль цього Кодексу поведінки полягає в тому, щоб зміцнити етику поведінки членів у їхніх відносинах, пов’язаних з Асоціацією.

Як член Європейської Бізнес Асоціації компанія буде:

1. Справедливою і чесною в поведінці стосовно інших членів Асоціації та третіх сторін;

2. Підтримувати шанобливий і ввічливий тон в усній та письмовій кореспонденції з Правлінням Асоціації, виконавчим офісом Асоціації, іншими членами Асоціації та усіма третіми сторонами, з якими такий член Асоціації взаємодіє;

3. Підтримувати шанобливий і ввічливий тон у спілкуванні із запрошеними промовцями, гостями Асоціації на будь-яких заходах Асоціації;

4. Визнавати, що краще звертатися з питаннями до запрошених промовців, гостей Асоціації у письмовій формі, особливо якщо вони стосуються певних інтересів Вашої компанії та/чи членів Асоціації загалом, оскільки відповідь може потребує спеціальної підготовки напередодні відповідного заходу (зустрічі).

У випадку, якщо будь-який член Асоціації порушить будь-який із вищевказаних принципів та/або правил, Правління Асоціації матиме право розглянути питання продовження членства (виключення) відповідної компанії в (з) Асоціації.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: