Art Nation

Група компаній Art Nation продюсера Едуарда Ахрамовича займається контентом на 360 градусів – використовуючи інновації, продюсує і монетизує бренди на основі українських культурних феноменів, таких як GAPCHINSKA, Гусь, Козаки, Примаченко, Диво та інших.

Компанія створює програми лояльності, маркетингові стратегії; керує комерційними правами селебрітіз, бібліотекою контенту. В Україні Art Nation є партнером компаній Nickelodeon, Анімаккорд та інших, пропонує через своє ліцензійне агентство UDC права на використання популярних брендів, серед яких «Черепашки-ніндзя», «Щенячий патруль», «Губка Боб» тощо.

За допомогою своєї дистрибуційної компанії Top Content продає права на бренди за кордон (у вересні 2018 року великий китайський дистриб’ютор цифрового контенту Jetsen Huashi Wangju Cultural Media Co.Ltd. (HUASHI.TV) придбала права для показу через VOD-платформи трьох українських анімаційних серіалів – «Козаки. Футбол», «Козаки. Навколо світу» і «Котигорошко та його друзі»).

Є членом LIMA (The International Licensing Industry Merchandisers’ Association). Бере участь у міжнародних виставках – BLE, Frankfurter Buchmesse, Las Vegas Licensing Expo, Brand Licensing Europe та інших.

Зверніть увагу!
Наша місія - це колаборація компаній зі спільними цінностями.
Ми прочитаємо Ваше повідомлення і надішлемо його тому співробітнику компанії, для якого воно буде максимально корисним.
У Вашої компанії є 5 спроб на рік безкоштовно заочно познайомитися з іншими компаніями.
Пишіть нам у випадку додаткових питань і пропозицій.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: