Дніпро Маркетинг та комунікації

22/ 11/ 2017
01/

Професія маркетолог – це безперервний процес вивчення потреб кінцевого споживача, розробки нових підходів до просування продукту, використання найефективніших каналів збуту, підвищення лояльності до продукту та компанії як клієнтів, так і самих працівників. І все це вимагає креативного підходу та постійного вивчення нових тенденцій, аби залишатися на гребені хвилі.

«І як на вашу думку, чи можуть всі ці процеси бути автоматизовані?» – поставила питання учасникам засідання комітету Асоціації з маркетингу та комунікацій, що відбувся 22 листопада у Дніпрі, запрошений спікер Анна Пелип, керівник Центру розвитку бізнесу та особистого росту «ЕNOТ».

Порушене питання викликало серед учасників жваве обговорення щодо майбутнього професії маркетолога, шляхів та можливостей розвитку фахівців з маркетингу, а також адаптації у світі нових ідей та швидкоплинності знань. Крім того, прямо під час дискусії пані Анна запропонувала учасникам розвити свої навички та залучила до виконання цікавих інтерактивних завдань.

Дякуємо Анна Пелип та голові комітету Olga Zenina за цікаву й змістовну бесіду, корисну інформацію, отримане натхнення, а також нашим партнерам центру конференцій Parle за затишний конференц-зал, Pepsi Ukraine, Українську Компанію Кави та Nestlé Ukraine за напої, каву та солодощі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: