Харків Маркетинг

14/ 09/ 2017

На засіданні Маркетингового комітету Асоціації говорили про Маркетинг послуг. І не випадково, бо в умовах сучасної ринкової конкуренції важливим є не тільки те, що ми продаємо, але й як це робимо. Великий пласт бізнесу зараз займає саме сфера послуг, де класичного маркетингу вже замало.

Про особливості маркетингу послуг – з вуст Лідії Пащук, к.е.н., доцента Київського Національного університету імені Тараса Шевченка, Міжнародного інституту маркетингу та Римської бізнес-школи; академічного керівника Королівського інституту маркетингу (Великобританія), керівника Школи малого та середнього підприємництва (K.Fund).

На цікавих зарубіжних та українських кейсах були проаналізовані нюанси поведінки клієнтів, чому все ж таки вони уходять та які маркетингові інструменти треба задіяти, щоб цього запобігти, і тим самим вивести свій бізнес на новий та більш якісний рівень.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: