Харків Маркетинг

14/ 03/ 2017

Значення соціальних мереж для бізнесу важко переоцінити: це і величезна база потенційних клієнтів, і реклама товарів та послуг, і відповідні рекомендації. Реклама в соціальних мережах має хороший SEO-ефект, який дає стійкий і «довгограючий» результат.

Саме тому предметом обговорення на черговому засіданні Комітету з маркетингу 14 березня 2017р. стали цілі й методи просування у Facebook, ефективні інструменти для оптимізації бізнес-сторінки та інгредієнти успішної контент стратегії. Присутні мали нагоду взяти участь у створенні плану просування бізнесу у Facebook і визначитися з його можливостями для B2B і B2C.

Спікер заходу Олена Котляр, спеціаліст з розвитку бізнесу у мережі Facebook, також розповіла про системні принципи комунікації on-line, які викликали неабияке зацікавлення серед учасників заходу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: