Одеса Фінанси та податки

20/ 06/ 2017

Гори паперів, тони архівів, тисячі договорів – реальність практично кожної компанії. На Комітеті з фінансів та податків Асоціації в Одесі, який пройшов 20 червня 2017 року, учасники дізнавалися, як змінити цю реальність, позбавляючись від паперу і переходячи на електронний документообіг. Адже економія адміністративних витрат при переході становить в середньому 70%.

Спікерами виступили Олена Калініна, старший юрист практики трудового і податкового права юридичної фірми ILF та Володимир Онучак, керівник відділу продажів “Вчасно”, які розкрили тему “7 причин перейти на електронний документообіг до кінця року”. Учасники дізналися, як втілити мрію про цифрові процеси документообігу в своїй компанії, підвищити ефективність бізнесу, розвантажити персонал і знайти час для пріоритетних завдань, зменшити витрати підприємства, підвищити лояльність своїх клієнтів, прискорити процес підписання та отримання документів, збільшити надійність і безпеку зберігання документів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: