Дніпро Маркетинг та комунікації

13/ 06/ 2017

У вівторок, 13 червня відбулось засідання Комітету з маркетингу та комунікацій. Разом з Ольгою Зеніною, головою комітету, ми обговорили поняття «копірайтинг» та «cторітеллінг».

Під час зустрічі вдалося вияснити, що копірайтинг стає дедалі звичайнішим та шаблоновим. Багато копірайтерів під час того як роблять рекламу та пишуть текст не правильно підходять до концепту, роблячи багато помилок. Такі, як занадто яскравий та не цілком підходящий опис продукту, наприклад: “найнеймовірніший гаєчний ключ!!!” та “стильна газонокосарка”, використовуючи знаки оклику та тому подібне. Все це змушує задуматись про доцільність такого копірайтингу, та його сутність, як процесу. 

Поясненням проблеми закомплексованності та рамковості копірайтингу у сучасної людини є шкільне дресирування.

Насправді ж читач одразу бачить справжні цілі дописувача. Дуже важливо писати те, що відчуваєш, потрібно бути впевненим у своєму продукті. Навіть якщо продукт не є кращим на думку читача, він всеодно не зможе морально зламати впевненість, яка звучить у вашому тексті й у кінцевому результаті повірить у ваш продукт.

«Сторітелінг» також є дуже впливовою частиною маркетингу. Але потрібно правильно вибирати, що росповідати та як. Не висмикуючи та не перетворюючи факти, що допоможуть розрекламувати продукт на такі, що змусять виставити розповідача хвальком та нарцисом. Історії повинні звучати цікаво, не бути довгими, та мати зміст й логічну кінцівку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: