Дніпро Маркетинг та комунікації

16/ 03/ 2017

Яскрава ідея може виникнути як за незвичайних умов, так і після перегляду фільму чи зустрічі з цікавими людьми. Щоб отримати це натхнення, представники компаній Асоціації зібралися на засіданні Комітету з маркетингу та комунікацій. Розпочавши зустріч з обговорення найгарячіших маркетингових трендів, учасники засідання разом з головою комітету Ольгою Зеніною подискутували про переваги нативної реклами та відеоконтенту, висловили свою думку щодо того, чи втратив текст свою цінність в еру візуалізації, та як, виходячи зі специфіки бізнесу, вибрати дієву соціальну мережу для його просування.

Учасники також поділися своїм досвідом запровадження індивідуального підходу до клієнтів, організації роботи маркетингових департаментів та своїми особистими джерелами професіонального розвитку. Тож, такий обмін напрацюваннями надихнув спеціалістів на нові рішення та оригінальні ідеї.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: