fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Логістичні питання

20/ 07/ 2017
  У Міністерстві інфраструктури України відбулась зустріч компаній-членів Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації з представниками Адміністрації морських портів України та Укртрансбезпеки за участі Володимира Омеляна, Міністра інфраструктури України, та Юрія Лавренюка, Заступника Міністра інфраструктури України. На зустрічі учасниками було обговорено дуже важливе питання, що наразі турбує судновласників та морських агентів, а саме опломбування суднових пристроїв та ратифікації Міжнародної конвенції про контроль суднових баластних вод й осадів та управління ними (BWMC), що має відбутись найближчим часом. Учасники зустрічі домовилися звернутися до Міністерства екології та природних ресурсів України з проханням надати експертний висновок щодо того, чи можливо скасувати опломбовування суднових запірних пристроїв, оскільки така норма діє лише в деяких країнах світу, або, у випадку  отримання висновку екологів щодо неможливості скасування даної норми, для недопущення порушення правил, необхідно буде внести зміни до Інструкції про порядок пломбування в морських портах суднових запірних пристроїв в частині, у частині визначення, хто саме має здійснювати пломбування, вказавши, що воно повинно здійснюватися «виключно екіпажем судна». Ми дякуємо Міністерству інфраструктури за діалог із бізнесом та чекаємо на наступну зустріч для обговорення отриманих результатів найближчим часом!

У Міністерстві інфраструктури України відбулась зустріч компаній-членів Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації з представниками Адміністрації морських портів України та Укртрансбезпеки за участі Володимира Омеляна, Міністра інфраструктури України, та Юрія Лавренюка, Заступника Міністра інфраструктури України.

На зустрічі учасниками було обговорено дуже важливе питання, що наразі турбує судновласників та морських агентів, а саме опломбування суднових пристроїв та ратифікації Міжнародної конвенції про контроль суднових баластних вод й осадів та управління ними (BWMC), що має відбутись найближчим часом.

Учасники зустрічі домовилися звернутися до Міністерства екології та природних ресурсів України з проханням надати експертний висновок щодо того, чи можливо скасувати опломбовування суднових запірних пристроїв, оскільки така норма діє лише в деяких країнах світу, або, у випадку  отримання висновку екологів щодо неможливості скасування даної норми, для недопущення порушення правил, необхідно буде внести зміни до Інструкції про порядок пломбування в морських портах суднових запірних пристроїв в частині, у частині визначення, хто саме має здійснювати пломбування, вказавши, що воно повинно здійснюватися «виключно екіпажем судна».

Ми дякуємо Міністерству інфраструктури за діалог із бізнесом та чекаємо на наступну зустріч для обговорення отриманих результатів найближчим часом!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: