fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дніпро PR та Marketing HUB

02/ 04/ 2020
  Тема внутрішніх і зовнішніх комунікацій сьогодні постала на передовий план. Ми стикнулись з таким форс-мажором, досвіду перебування в якому не має ніхто. І надзвичайно важливо швидко зорієнтуватись і вибудувати свої комунікації з огляду на нову реальність. Ольга Зеніна, голова EBA Dnipro PR & Marketing HUB, керівник відділу міжнародних відносин та ділових заходів BDO Ukraine, координатор з міжнародних звязків виступила з найбільш актуальною на сьогодні та структурною інформацією щодо комунікацій в кризовий період, а також поділилась найкращими практиками своєї компанії. Зараз, як ніколи, бізнес має бути максимально клієнт орієнтованим. Чим нижче купівельна спроможність, тим сильніше суперництво товарів і послуг за гаманець клієнта. І після цієї кризи виживуть ті, хто працює грамотно та професійно – на клієнта. Будьте ближче з людьми, підтримайте їх. І коли кращі часи повернуться, ви побачите, як дорога буває подяку. Визначте, з якою метою ваше спілкування. Адже воно може як мобілізувати допомогу, так і викликати негатив. ТОП-8 комунікаційних кроки для будь-якого бізнесу: Не бійтесь говорити зі світом Теми безпеки та комфорту клієнта – в пріоритеті Внутрішні комунікації Розробка комунікаційного плану Відкритість і прозорість Перегляд вже запланованих активностей Нова віддалена комунікація Альтернатива та погляд у майбутнє Best practices компаній BDO: Розсилка звернення Президента і Старшого партнера компанії до всіх клієнтів щодо роботи компанії у нових умовах Новий бізнес інструмент – «Фінансові та податкові заходи, прийняті в звязку з COVID-19» https://is.gd/1hxv8y Перехід BDO Academy в онлайн Перехід соцмереж компанії в «пресс-центр» - основна важлива інформація для клієнтів Також кожному учаснику онлайн зустрічі Ольга подарувала аудіокнигу Максима Ільяхова і Людмили Сарічевої «Нові правила ділового листування».

Тема внутрішніх і зовнішніх комунікацій сьогодні постала на передовий план. Ми стикнулись з таким форс-мажором, досвіду перебування в якому не має ніхто. І надзвичайно важливо швидко зорієнтуватись і вибудувати свої комунікації з огляду на нову реальність.

Ольга Зеніна, голова EBA Dnipro PR & Marketing HUB, керівник відділу міжнародних відносин та ділових заходів BDO Ukraine, координатор з міжнародних зв’язків виступила з найбільш актуальною на сьогодні та структурною інформацією щодо комунікацій в кризовий період, а також поділилась найкращими практиками своєї компанії.

Зараз, як ніколи, бізнес має бути максимально клієнт орієнтованим. Чим нижче купівельна спроможність, тим сильніше суперництво товарів і послуг за гаманець клієнта. І після цієї кризи виживуть ті, хто працює грамотно та професійно – на клієнта.

  • Будьте ближче з людьми, підтримайте їх. І коли кращі часи повернуться, ви побачите, як дорога буває подяку.
  • Визначте, з якою метою ваше спілкування. Адже воно може як мобілізувати допомогу, так і викликати негатив.

ТОП-8 комунікаційних кроки для будь-якого бізнесу:

  1. Не бійтесь говорити зі світом
  2. Теми безпеки та комфорту клієнта – в пріоритеті
  3. Внутрішні комунікації
  4. Розробка комунікаційного плану
  5. Відкритість і прозорість
  6. Перегляд вже запланованих активностей
  7. Нова віддалена комунікація
  8. Альтернатива та погляд у майбутнє

Best practices компаній BDO:

  • Розсилка звернення Президента і Старшого партнера компанії до всіх клієнтів щодо роботи компанії у нових умовах
  • Новий бізнес інструмент – «Фінансові та податкові заходи, прийняті в зв’язку з COVID-19» https://is.gd/1hxv8y
  • Перехід BDO Academy в онлайн
  • Перехід соцмереж компанії в «пресс-центр» – основна важлива інформація для клієнтів

Також кожному учаснику онлайн зустрічі Ольга подарувала аудіокнигу Максима Ільяхова і Людмили Сарічевої «Нові правила ділового листування».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: