fbpx

Дніпро PR та Marketing HUB

10/ 03/ 2020
01/

На зустрічі спікером виступив Артем Клімбер, засновник і креативний продюсер HunkyProduction, говорив про те, як створити відео, що продає, який продукт компанія може зробити своїми руками, а що потрібно віддавати на аутсорс та чимало іншого та реальні інстументи та круті приклади для створення відео-контенту.

YouTube – система акумулятивна. І на кожну інвестицію він завжди принесе вам заробіток.  

90% бізнесу України ще не зайшло в YouTube, особливо малий та середній. 

Задача ресурсу: дати цікаву експертну інформацію по запиту користувача. Як обрати тему відео? Що необхідно знати про ваш продукт, щоб його купили? – Дайте відповідь і ось тема для контенту. 

YouTube цікаво: 

  • Відео з широкою тематикою 
  • Довге відео для розміщення великої кількості реклами 
  • Максимально широкотаргетований відео-контент 

Не використовуйте накрутки! – застерігає Артем. 

Викладайте відео регулярно. 

Пишіть контент-план. 

YouTube зберігає відео лише для монетизації. Ваші відео песика та котика йому зберігати не цікаво ☺️

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: