fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Одеса HR HUB

05/ 02/ 2020
  Успіх бізнесу залежить від того, як продуктивно співробітники виконують свої обов’язки. Тому їхній потенціал необхідно вміти розкривати відповідно до компетенцій. 05 лютого 2020 року на зустрічі HR ХАБу Асоціації в Одесі разом з його Головою – Наталією Юргановою ми дізналися про такі види професійних компетенцій (ПК): Базові – сукупність особистісних якостей, які визначають ефективність конкретного фахівця в цілому. Спеціальні – спектр знань, умінь і навичок, які безпосередньо пов’язані з професійною діяльністю конкретного фахівця. Для різних посад ці компетенції відрізняються. В свою чергу всі компетенції працівника, що відображають можливості його особистісного росту умовно діляться на дві групи: Технічні – професійні знання, вміння і навички, які необхідні працівникові, що займає конкретну посаду; Поведінкові – універсальні компетенцію співробітника, в тому числі особистісні особливості. Завдяки ПК співробітники розуміють, що саме вони повинні знати і вміти для виконання своєї роботи. Також результати оцінки ПК допомагають визначити пріоритети в галузі професійно-технічного навчання і розвитку, а значить більш ефективно і цілеспрямовано розпоряджатися бюджетами на навчання. Пані Наталія детально розповіла, як конкретно можна використовувати ПК на практиці. Так, це дає можливість відбирати кандидатів на вході; задавати стандарт професійних вимог новим співробітникам; формувати програми професійної освіти для ліквідації прогалин у знаннях або формування нових зон професійної експертизи; визначати ступінь оплати праці в рамках вилки окладу за результатами регулярної процедури оцінки; порівнювати фахівців за рівнем професіоналізму; виявляти кращих для включення в професійний кадровий резерв або в програму наставництва; враховувати при призначенні на нову посаду, оцінюючи рівень відповідності співробітника новим професійним вимогам. Тож бажаємо успішного запровадження оцінок по компетенціям і сподіваємося, що це допоможе покращити бізнес показники.Спікери. Наталія Юрганова. HRD “Ресторани Сави Лібкіна”, практикуючий психолог.
01/

Успіх бізнесу залежить від того, як продуктивно співробітники виконують свої обов’язки. Тому їхній потенціал необхідно вміти розкривати відповідно до компетенцій.

05 лютого 2020 року на зустрічі HR ХАБу Асоціації в Одесі разом з його Головою – Наталією Юргановою ми дізналися про такі види професійних компетенцій (ПК):

  • Базові – сукупність особистісних якостей, які визначають ефективність конкретного фахівця в цілому.
  • Спеціальні – спектр знань, умінь і навичок, які безпосередньо пов’язані з професійною діяльністю конкретного фахівця. Для різних посад ці компетенції відрізняються.

В свою чергу всі компетенції працівника, що відображають можливості його особистісного росту умовно діляться на дві групи:

  • Технічні – професійні знання, вміння і навички, які необхідні працівникові, що займає конкретну посаду;
  • Поведінкові – універсальні компетенцію співробітника, в тому числі особистісні особливості.

Завдяки ПК співробітники розуміють, що саме вони повинні знати і вміти для виконання своєї роботи. Також результати оцінки ПК допомагають визначити пріоритети в галузі професійно-технічного навчання і розвитку, а значить більш ефективно і цілеспрямовано розпоряджатися бюджетами на навчання.

Пані Наталія детально розповіла, як конкретно можна використовувати ПК на практиці. Так, це дає можливість відбирати кандидатів на вході; задавати стандарт професійних вимог новим співробітникам; формувати програми професійної освіти для ліквідації прогалин у знаннях або формування нових зон професійної експертизи; визначати ступінь оплати праці в рамках вилки окладу за результатами регулярної процедури оцінки; порівнювати фахівців за рівнем професіоналізму; виявляти кращих для включення в професійний кадровий резерв або в програму наставництва; враховувати при призначенні на нову посаду, оцінюючи рівень відповідності співробітника новим професійним вимогам.

Тож бажаємо успішного запровадження оцінок по компетенціям і сподіваємося, що це допоможе покращити бізнес показники.

Спікери

1 / 1
Наталія Юрганова
HRD “Ресторани Сави Лібкіна”, практикуючий психолог
Наталія Юрганова

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: