Одеса Маркетинг та PR Хаб

18/ 07/ 2019
01/

 

Напевно ви помічали, як в одному офісі перемови йдуть дружньо і приємно, а в іншому – ніби такі ж обставини, але атмосфера зовсім не сприятлива до спілкування. Чи в магазині: замість однієї речі ви купуєте дві-три або зовсім іншу, яку не планували брати?

Така атмосфера створюється завдяки нейромаркетингу, який вивчає вплив на свідомість, емоції споживача та змушує його повертатися знову і знову. Людина продовжує вважати, що це її вибір, не помічаючи факторів, які на неї подіяли.

Тому на Маркетинговому та PR Хабі Асоціації в Одесі з темою «Нейромаркетинг: чому ми купуємо те, що купуємо. Аромат як потужний інструмент маркетингу нового покоління» Христина Курганська розповіла детальніше про те, як саме аромат впливає на свідомість покупців:

🌸 По-перше, запахи допомагають встановити міцну асоціацію між товаром/послугою та місцем де вони продаються;

🌸 По-друге, наявність у приміщенні приємного запаху подовжує час перебування в ньому;

🌸 По-третє, вдало підібраний аромат може впливати на купівельні наміри і, як наслідок, збільшувати продажі на 15-20%.

Учасники також дізналися, чому аромабрендинг не працює або працює проти вас, та як цьому завадити. Крім того, обговорили максимально сприятливі аромати для ти чи інших цілей, наприклад: запахи цитрусів стимулюють працівників до логічного мислення і розумової діяльності, а партнерів з переговорів спонукають до прийняття рішень; аромат деревини чинить враження надійності, ерудиції та глибоких знань. Також спікер надала корисні рекомендації, як створювати і підбирати аромат та впроваджувати аромабрендиг в компанії.

Спікери

1 / 1
Христина Курганська
Засновниця та управляючий партнер Ol.factory - сервісу управління ароматами; ольфакторний експерт
Христина Курганська

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: