Дніпро Маркетинг та комунікації

13/ 06/ 2019

Івент-маркетинг вважається одним з найкращих інстументів формування ставлення до продукту або послуги компанії. Головна його задача – створити емоційний звязок між брендом і споживачем. 
 
Галія Захарченко, керівник департаменту заходів корпорації «Біосфера», розповіла про особливості та тонкощі цього напрямку маркетингу, поділилась фішками та живими прикладами свого досвіду на різних івентах.

Щороку корпорація Біосфера проводить близько 55 ивентів. До кожного заходу Галія радить робити паспорт, аби в разі необхідності в майбутньому можна було використовувати дані, перед заходом – бриф для агентств, щоб полегшити взаєморозуміння та якомога точніше донести свої бажання та мету.

Як же наприкінці оцінити успішність проведення заходу, які критерії його ефективності? Такі поради від спікера:

  • Конверсія – скільки було людей
  • Залученість – пости, фото в соцмережах
  • Медіарезонанс

Після заходу слід також провести «роботу над помилками».

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: