Дніпро Маркетинг та комунікації

21/ 05/ 2019

75 % щоденних емоцій людини пов’язані з нюхом. Хоч, загалом існує три канали впливу на людину: аудіо, візуальний та нюховий, вплив за допомогою аромату – один з найсильніших. Тож, не дивно, що аромамаркетинг стає дедалі популярнішим і прогресивні компанії вже активно використовують цей інструмент для бізнесу.

Саме на цю тему ми і говорили під час ЕВА PR & Marketing HUB з експертом аромасфери, Христиною Курганською, засновницею першого в Україні агентства аромабрендингу ol.Factory, де створюють персональні аромати для компанії або підбирають із вже існуючих той, що найбільше відповідає духу та цінностям компанії.

Так що ж загалом дає аромат, навіщо витрачати на нього додаткові кошти? Христина Курганська відповідає: “1. Позитивні емоції. 2. Лояльність клієнтів. 3. Диференціація на ринку. Між запахом та емоцією існує сильний зв’язок, у компаній світового рівня арома-айдентика прописана в бренд-стандартах вже давно”.

Окрім створення своєї унікальної атмосфери, аромат вирішує проблему неприємного запаху (від приготування їжі, запах старих приміщень, сторонні запахи тощо). Аромати використовують також з певними цілями, так, наприклад, є аромат для концентрації на цифрах та розрахунках, де у складі обов’язково є лимон.

Також встигли поговорити з Христиною про те, чому аромабрендинг не працює, як створювати та підбирати аромат для компанії, про канали впливу через аромат, як впроваджувати в компанії аромабрендиг. Велика кількість нової та корисної інформації, безліч запитань від зацікавлених учасників – так пройшла чергова зустріч ЕВА PR & Marketing HUB.

Спікери

1 / 1
Христина Курганська
Засновниця та управляючий партнер Ol.factory - сервісу управління ароматами; ольфакторний експерт
Христина Курганська

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: