Одеса Маркетинг, Одеса HR

05/ 12/ 2018

При виникненні питань пов’язаних із підвищенням динаміки маржинальності або ефективності бізнесу власники та менеджери частіше за все звертаються до фінансової та матеріальної сторін свого бізнесу. Але небагато хто замислюється над аналізом та впливом на працівників – осіб, що є найбільшим фактором у формуванні та активній діяльності будь-якого бізнесу. Щоб розібратися у важливості правильного формування стратегії людських ресурсів і впливу маркетингових засобів на цей процес, Південноукраїнський офіс Асоціації в Одесі провів спільне засідання Маркетингового та HR комітетів. Спікером заходу виступила Ангела Поддубна, HRD у RedHead Family Corporation.

У своєму виступі пані Ангела зазначила, що маркетинг давно використовує HR для вирішення своїх завдань: пошуку і  підбору талантів,  розробки системи мотивації, навчання і розвитку співробітників департаменту маркетингу. Тоді як HR не завжди звертається за допомогою  до маркетингу, щоб впоратися з новими  викликами, які диктує ринок. А він за останні пару років кардинально змінився, як змінилися і стратегії світових корпорацій. Технології зробили багато  процесів застарілими. Ті  методи залучення і утримання співробітників, які ефективні для покоління Х, для покоління Y не працюють. Тим паче, що на підході уже й так звані Z-ти (2003-2023) – покоління, які ще більш “собі на умі”. 

За свіжою статистикою, найбільше на ефективність бізнесу впливають такі показники робітників як рівень “щастя” та належний настрій. За останніми даними, оптимістично налаштовані працівники на 37% ефективніше виконують свою роботу, аніж песимістичні. Спікер розповіла про HR стратегії та інструменти, які дозволяють налаштувати працівників на позитивний настрій та вмотивованість у виконанні своєї роботи. Учасники дізналися наскільки не однаково такі стратегії впливають на людей різних поколінь і поглядів на життя та як правильно знайти підхід до кожного працівника.

Отже маркетингу та HR і справді є сенс об’єднуватися, адже в них спільні задачі: залучати та утримувати людей, збільшуючи їх життєвий цикл у компанії, перетворюючи їх на амбасадорів на користь Бренду.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: