Одеса Маркетинг

15/ 11/ 2018
01/

Ще 10 років тому соцмережі були для бізнесу новим каналом з незрозумілими перспективами розвитку та способом монетизації. Сьогодні ж – це один із рушійних інструментів для ведення бізнесу. Тому на черговому засіданні Маркетингового комітету Асоціації в Одесі справжні професіонали маркетингової справи, співзасновники агенції 4Press Катерина Вершиніна та Андрій Саламатов ділилися секретами та лайфхаками SMM.

Говорили про процес просування у соціальних мережах в цілому та його ключові моменти зокрема, нашими основними інсайтами зустрічі стали:

  • Маса креативу в рамках однієї кампанії. Креатив важливий настільки, що його вимірюватимуть статистично.
  • Потрібно робити більший акцент на User Story, аніж на інтереси чи портрет користувача.
  • Роль рекламних агенств буде змінюватися, вони стануть своєрідними технологічними партнерами для зберігання, аналізу і обслуговування клієнтських даних.
  • Мікромоменти – вигідне вкладення для брендів.
  • Сегмент відео-контенту невпинно зростає, а з появою 5G технології споживачі потребуватимуть все більшої якості трансляції.
  • Важливість вибору майданчиків, так близько 92% користувачів виходять в мережу зі смартфону. Тому збільшується попит на рекламні кампанії для мобільних пристроїв.

Учасники ставили запитання щодо просування брендів своїх компаній, а спікери, у свою чергу, на практичних кейсах розповідали про успішне використання соціальних мереж у бізнесі. Тепер маємо чітке розуміння, як найефективніше використовувати цей канал комунікації з покупцями, потенційними співробітниками і партнерами.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: