Харків Маркетинг

17/ 01/ 2018

Відомо, що нове покоління споживачів сприймає інформацію інакше та є у більшості візуалами. Це, звичайно, потребує нових маркетингових стратегій в позиціонуванні компанії та її рекламі. Соцмережі є зараз більш дієвими, ніж класичні методи промоушену, і YouTube, як найпопулярніша відеоплатформа, вже існує не тільки для розваг, але й для розвитку власної справи та особистісного бренду.

Разом з журналістом та телерадіоведучим Олександром Симоненко, який почав займатись відеомаркетингом, коли про YouTube ще майже ніхто не знав, розібрали показові приклади відеоконтенту та приховані можливості YouTube, які допоможуть вийти компанії на новий рівень.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: