fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

International Сonference: «DIGITAL TECHNOLOGIES and SMART BANKING for financial stability»

23/ 08/ 2024
  Запрошуємо вас взяти участь у International Сonference: «DIGITAL TECHNOLOGIES and SMART BANKING for financial stability», організованій для банків та технологічних компаній, що прагнуть до співпраці у галузі фінансів. Основна мета заходу – акцентувати увагу на цифрових рішеннях та Smart-банкінгу, які є ключовими для успіху у сучасному банківському секторі. Міжнародна конференція обєднує представників IT-компаній, банківського, страхового ринків та МФО, для обговорення інновацій, спрямованих на забезпечення фінансової стійкості. Ми запрошуємо експертів для досягнення оптимальних рішень, що відповідають вимогам сучасного банківського та фінансового ринків. Приєднуйтеся до нашої Міжнародної конференції для участі в цікавих дебатах та обміні ідеями! Адреса: м. Київ, КВЦ «Парковий», Паркова дорога, 16-а, Rest Hall Event Space – 3 поверх Дата проведення: 16 жовтня 2024 р. Час: 09.00-18.00 Формат: Offline/Online Google-Реєстрація: https://forms.gle/xQroXuBrHZ3EcZeb9 Захід проводить IFClub «BANKIR» разом зі Спікерами Національного банку України (НБУ), за підтримки Комітету Верховної Ради України, Міністерством цифрової трансформації України, Міністерством фінансів України, Міністерством соціальної політики України, Незалежною асоціацією банків України (НАБУ), Асоціацією банків України (АУБ), Європейською Бізнес Асоціацією (ЄБА). Запропоновані теми: Забезпечення дотримання нормативних вимог у банківській та фінансовій сфері Ви впевнені, що знаєте достатньо? ·       Що нового несуть нові закони: “Про фінансові послуги та фінансові компанії” . ·       Вимоги закону до системи внутрішнього контролю фінансової компанії ·       Нові вимоги до корпоративного управління ·       Система управління ризиками (СУР) ·       Ключові ризики: регуляторний, кримінально- правовий та санкційний Безпека. Нова концепція управління кіберризиками Хмарна інфраструктура-безпека та надійність ·       Як фінустановам забезпечити надійну роботу власної ІТ–інфраструктури в турбулентні часи ·       Комплексний кіберзахист для банків ·       Захист даних у хмарній інфраструктурі ·       Впровадження DLP-систем для банків та небанківських фінансових компаній ·       Сучасний підхід до скорингу: реальні кейси ·       Реалізація доступу з нульовою довірою для захисту мережі ·       Захист резервних копій від кіберзагроз ·       Загрози кібербезпеці в хмарних середовищах ·       Протидія шахрайству та крадіжкам особистих даних ·       Використання штучного інтелекту та машинного навчання для розширеного виявлення загроз ·       Кримінально-правові ризики банківського та фінансового сектору Сучасні ІТ-рішення для автоматизації документообігу Ефективні поради ·       Сучасні рішення інтелектуальної обробки документів ·       ЕДО та автоматизація документообігу ·       Використання КЕП як гарантія незмінності підписаних документів ·       Обмін структурованими документами та даними для прискорення процесів обслуговування клієнтів ·       Вбудовування СЕД та ЕДО в онлайн-продукти ·       Автоматизація кредитного процесу від «А» до «Я» для юридичних осіб Віддалена ідентифікація та верифікація Топова тема згідно з результатами опитувань ·       Спрощені моделі віддаленої ідентифікації ·       Верифікація за допомогою Системи BankID, НБУ, КЕП та ДІЯ ·       Платформа для дистанційной реєстраціей B2B клієнтів для банків та фінансових компаній з повною або спрощеною ідентифікацією ·       Підписання масиву документів ·       Аутентифікація клієнтів цифрових послуг Автоматизація бізнес-процесів: поєднання найкращих та новітніх практик Цифрові технології та нові гравці ·       Роботизація фінансової сфери ·       Комплексні рішення ERP для управління договорами, кадровими процесами, канцелярією, управлінням нарадами та фінансовим архівом ·       Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика ·       Технології CRM, ERP, BPM та EDM: їх роль у автоматизації бізнес-процесів ·       Омніканальне обслуговування клієнтів (KYC) ·       Автоматизація кредитних, депозитних та факторингових операцій Як вибрати відповідного постачальника хмарних послуг та Центр Обробки Даних? Вибір експертів ·       Надійний хмарний ЦОД ·       Резервне копіювання ·       Послуги обчислень, зберігання, мереж, баз даних та платформ ·       Хмарні сховища архівів даних ·       Організація хмарного середовища, розробки та тестування ·       Хмарні сервіси для мобільних пристроїв та сайтів ·       Швидка та безпечна міграція у хмару великого обсягу ·       Перехід банку та фінансової компанії до приватної, гібридної хмари (контроль та безпека даних) Ризики та проблеми у сфері цифрових платежів Відкриті платформи та інтеграція з фінтех ·       Система електронних платежів НБУ (СЕП-4.0) ·       Впровадження платіжних інновацій за допомогою мобільного телефону Платформа безконтактних NFC –платежів ·       Процесинг електронних грошей ·       стандарт обміну платіжними повідомленнями - ISO 20022 Яку вигоду ваш банк може отримати від послуг Smart банкінгу? Програми для мобільних платежів Мобільні додатки, які допомагають ·       Необанки, Smart банкінг, мобільний банкінг ·       Платформа мобільного банкінгу ·       Порівняльний аналіз мобільних додатків та/або екосистем банків окремо по ФО та ОО ·       Можливості mobile та internet banking ·       Найкращі цікаві «фічі», які доступні у мобільних додатках українських банків Чому фінансові екосистеми стають все більш важливою необхідністю для банків Нові рішення ·       Open banking - платформа з відкритим API ·       Ключові показники ·       Екосистема для бізнесу» ·       Календар звітності ·       Інвойсинг ·       Досьє ділової репутації Продукти, послуги та сервіси AI/ML Час прийшов ·       BIG DATA, AI у банківській та фінансовій сфері. Найкращі рішення та робочі кейси ·       BIG DATA - лідогенерація ·       SMS, Viber, Facebook через призму AI ·       Управління даними як основа цифрової трансформації ·       Що ми знаємо про клієнтів та як це допоможе у банківському бізнесі ·       Інтелектуальна обробка інформації ·       Готове рішення штучного інтелекту, зберегаючі контроль над своїми даними та програмами ·       Проблеми складності, маштабування та безпеки, під час впровадження генеративних додатків AI та AI/ML Клієнтоорієнтований підхід. Культура створення клієнтоорієнованих процесів Привабливість для споживачів: очевидна зручність ·       Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика ·       Банківське страхування: цифрові продажі ·       Як зробити банківський та фінансовий сервіс максимально зручним для користувачів ·       Утримання клієнтів: лояльність та персоналізація ·       Підхід до трансформації клієнтського досвіду ·       Метрики оцінки та управління клієнтським досвідом Автоматизація процесів фінансового моніторингу Фінмоніторинг - нові вимоги ·       Ведення електронних анкет контрагентів згідно з форматом та вимогами НБУ ·       Ідентифікація клієнтів та контрагентів за стандартами KYC та AML ·       Інформація про проведені заходи належної перевірки клієнтів та їхні фінансові операції ·       Автоматизація фінансового моніторингу в небанківській установі Контакти організаторів: Тел.: +38 (050) 523-56-46, +38 (067) 501-01-66 E-mail: [email protected] [email protected]

Запрошуємо вас взяти участь у International Сonference: «DIGITAL TECHNOLOGIES and SMART BANKING for financial stability», організованій для банків та технологічних компаній, що прагнуть до співпраці у галузі фінансів. Основна мета заходу – акцентувати увагу на цифрових рішеннях та Smart-банкінгу, які є ключовими для успіху у сучасному банківському секторі. Міжнародна конференція об’єднує представників IT-компаній, банківського, страхового ринків та МФО, для обговорення інновацій, спрямованих на забезпечення фінансової стійкості. Ми запрошуємо експертів для досягнення оптимальних рішень, що відповідають вимогам сучасного банківського та фінансового ринків. Приєднуйтеся до нашої Міжнародної конференції для участі в цікавих дебатах та обміні ідеями!

Адреса: м. Київ, КВЦ «Парковий», Паркова дорога, 16-а, Rest Hall Event Space – 3 поверх
Дата проведення: 16 жовтня 2024 р. Час: 09.00-18.00 Формат: Offline/Online
Google-Реєстрація: https://forms.gle/xQroXuBrHZ3EcZeb9

Захід проводить IFClub «BANKIR» разом зі Спікерами Національного банку України (НБУ), за підтримки Комітету Верховної Ради України, Міністерством цифрової трансформації України, Міністерством фінансів України, Міністерством соціальної політики України, Незалежною асоціацією банків України (НАБУ), Асоціацією банків України (АУБ), Європейською Бізнес Асоціацією (ЄБА).

Запропоновані теми:

Забезпечення дотримання нормативних вимог у банківській та фінансовій сфері

Ви впевнені, що знаєте достатньо?

·       Що нового несуть нові закони: “Про фінансові послуги та фінансові компанії” .

·       Вимоги закону до системи внутрішнього контролю фінансової компанії

·       Нові вимоги до корпоративного управління

·       Система управління ризиками (СУР)

·       Ключові ризики: регуляторний, кримінально- правовий та санкційний

Безпека. Нова концепція управління кіберризиками

Хмарна інфраструктура-безпека та надійність

·       Як фінустановам забезпечити надійну роботу власної ІТ–інфраструктури в турбулентні часи

·       Комплексний кіберзахист для банків

·       Захист даних у хмарній інфраструктурі

·       Впровадження DLP-систем для банків та небанківських фінансових компаній

·       Сучасний підхід до скорингу: реальні кейси

·       Реалізація доступу з нульовою довірою для захисту мережі

·       Захист резервних копій від кіберзагроз

·       Загрози кібербезпеці в хмарних середовищах

·       Протидія шахрайству та крадіжкам особистих даних

·       Використання штучного інтелекту та машинного навчання для розширеного виявлення загроз

·       Кримінально-правові ризики банківського та фінансового сектору

Сучасні ІТ-рішення для автоматизації документообігу

Ефективні поради

·       Сучасні рішення інтелектуальної обробки документів

·       ЕДО та автоматизація документообігу

·       Використання КЕП як гарантія незмінності підписаних документів

·       Обмін структурованими документами та даними для прискорення процесів обслуговування клієнтів

·       Вбудовування СЕД та ЕДО в онлайн-продукти

·       Автоматизація кредитного процесу від «А» до «Я» для юридичних осіб

Віддалена ідентифікація та верифікація

Топова тема згідно з результатами опитувань

·       Спрощені моделі віддаленої ідентифікації

·       Верифікація за допомогою Системи BankID, НБУ, КЕП та ДІЯ

·       Платформа для дистанційной реєстраціей B2B клієнтів для банків та фінансових компаній з повною або спрощеною ідентифікацією

·       Підписання масиву документів

·       Аутентифікація клієнтів цифрових послуг

Автоматизація бізнес-процесів: поєднання найкращих та новітніх практик

Цифрові технології та нові гравці

·       Роботизація фінансової сфери

·       Комплексні рішення ERP для управління договорами, кадровими процесами, канцелярією, управлінням нарадами та фінансовим архівом

·       Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика

·       Технології CRM, ERP, BPM та EDM: їх роль у автоматизації бізнес-процесів

·       Омніканальне обслуговування клієнтів (KYC)

·       Автоматизація кредитних, депозитних та факторингових операцій

Як вибрати відповідного постачальника хмарних послуг та Центр Обробки Даних?

Вибір експертів

·       Надійний хмарний ЦОД

·       Резервне копіювання

·       Послуги обчислень, зберігання, мереж, баз даних та платформ

·       Хмарні сховища архівів даних

·       Організація хмарного середовища, розробки та тестування

·       Хмарні сервіси для мобільних пристроїв та сайтів

·       Швидка та безпечна міграція у хмару великого обсягу

·       Перехід банку та фінансової компанії до приватної, гібридної хмари (контроль та безпека даних)

Ризики та проблеми у сфері цифрових платежів

Відкриті платформи та інтеграція з фінтех

·       Система електронних платежів НБУ (СЕП-4.0)

·       Впровадження платіжних інновацій за допомогою мобільного телефону Платформа безконтактних NFC –платежів

·       Процесинг електронних грошей

·       стандарт обміну платіжними повідомленнями – ISO 20022

Яку вигоду ваш банк може отримати від послуг Smart банкінгу? Програми для мобільних платежів

Мобільні додатки, які допомагають

·       Необанки, Smart банкінг, мобільний банкінг

·       Платформа мобільного банкінгу

·       Порівняльний аналіз мобільних додатків та/або екосистем банків окремо по ФО та ОО

·       Можливості mobile та internet banking

·       Найкращі цікаві «фічі», які доступні у мобільних додатках українських банків

Чому фінансові екосистеми стають все більш важливою необхідністю для банків

Нові рішення

·       Open banking – платформа з відкритим API

·       Ключові показники

·       Екосистема для бізнесу»

·       Календар звітності

·       Інвойсинг

·       Досьє ділової репутації

Продукти, послуги та сервіси AI/ML

Час прийшов

·       BIG DATA, AI у банківській та фінансовій сфері. Найкращі рішення та робочі кейси

·       BIG DATA – лідогенерація

·       SMS, Viber, Facebook через призму AI

·       Управління даними як основа цифрової трансформації

·       Що ми знаємо про клієнтів та як це допоможе у банківському бізнесі

·       Інтелектуальна обробка інформації

·       Готове рішення штучного інтелекту, зберегаючі контроль над своїми даними та програмами

·       Проблеми складності, маштабування та безпеки, під час впровадження генеративних додатків AI та AI/ML

Клієнтоорієнтований підхід. Культура створення клієнтоорієнованих процесів

Привабливість для споживачів: очевидна зручність

·       Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика

·       Банківське страхування: цифрові продажі

·       Як зробити банківський та фінансовий сервіс максимально зручним для користувачів

·       Утримання клієнтів: лояльність та персоналізація

·       Підхід до трансформації клієнтського досвіду

·       Метрики оцінки та управління клієнтським досвідом

Автоматизація процесів фінансового моніторингу

Фінмоніторинг – нові вимоги

·       Ведення електронних анкет контрагентів згідно з форматом та вимогами НБУ

·       Ідентифікація клієнтів та контрагентів за стандартами KYC та AML

·       Інформація про проведені заходи належної перевірки клієнтів та їхні фінансові операції

·       Автоматизація фінансового моніторингу в небанківській установі

Контакти організаторів:

Тел.:
+38 (050) 523-56-46,
+38 (067) 501-01-66

E-mail:
[email protected]
[email protected]

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: