fbpx

IHG® пропонує свіжий погляд на стандарти чистоти

28/ 05/ 2020

IHG® вводить оновлені протоколи з прибирання, стандарти обслуговування, а також представляє нових партнерів, запускаючи стандарт «Обіцянка за якість прибирання» (IHG Clean Promise): в період повернення до подорожей за новими правилами гостям важливо відчувати себе в безпеці.

20 травня 2020 (Лондон, Великобританія): В той час як світ пристосовується до нових правил подорожей і пов’язаних з ними очікувань, IHG® Hotels & Resorts вживає додаткові заходи щодо забезпечення безпеки і добробуту своїх гостей під час перебування в готелях по всьому світу, переглядаючи вимоги до стандартів чистоти.

Використання нових, науково обґрунтованих протоколів та підходів в обслуговуванні, тісний взаємозв’язок з такими провідними експертами індустрії, як Cleveland Clinic, Ecolab та Diversey, запуск в готелях IHG по всьому світу єдиного стандарту «Обіцянка за якістю прибирання» (IHG Clean Promise), – все це дозволить і гостям, і співробітникам готелів відчувати себе більш впевнено і захищено.

Кіт Барр, Головний Виконавчий директор IHG®, прокоментував:

«Ймовірно, в найближчому майбутньому світ подорожей буде виглядати інакше, але безпечне перебування в готелі завжди буде основою для нашого стандарту «Справжня гостинність» – і це точно ніколи не зміниться. Керуючись багатим міжнародним досвідом компанії IHG® і беручи до уваги передові експертні думки представників Cleveland Clinic, Ecolab та Diversey, ми можемо запевнити гостей та колег, що ми зосереджені на захисті їх здоров’я та добробуту. Це передбачає активне використання технологічних досягнень, посиленні та наочні заходи щодо забезпечення чистоти, збільшення кількості прибирань, впровадження нових підходів в організації харчування – тобто, застосування на практиці основних елементів нового стандарту IHG «Обіцянка за якістю прибирання» (IHG Clean Promise). 

Посилення заходів в рамках Програми «IHG: Методика прибирання» (IHG Way of Clean)

IHG строго дотримується своїх довгострокових зобов’язань щодо чітко прописаних процедур з прибирання та підтримання чистоти. Запущена у 2015 році, Програма «IHG: Методика прибирання» (IHG Way of Clean) була розроблена за активної участі компаній Ecolab й Diversey  – світових лідерів в галузі гігієни та технологій прибирання приміщень. Зараз  Програма розширена за допомогою додавання протоколів  з протидії поширення COVID-19 і кращих практик  – багато з них вже застосовуються в готелях – з урахуванням рекомендацій Всесвітньої Організації Охорони здоров’я, Центрів з контролю і профілактики інфекційних захворювань і місцевих органів охорони здоров’я по всьому світу.

Програма «IHG: Методика прибирання» (IHG Way of Clean) вже включає ретельне прибирання з застосуванням дезінфікуючих засобів, які використовуються в медичних установах. Надалі гості зможуть побачити вдосконалені процедури в дії в усіх без винятку зонах готелю, серед яких:

  • Стійка реєстрації: обмежений контакт при розміщенні в готелі, безконтактна оплата послуг, захисні екрани, наявність антисептичних засобів для рук, продезінфіковані ключі-карти від номера,електронна виписка при виїзді з готелю
  • Гостьовий номер: наочне підтвердження проведеної дезінфекції предметів (наприклад, скляного посуду, пульта), зменшення кількості предметів обстановки в номері/предметів з імовірно великою кількістю дотиків, нові протоколи послуг пральні, використання нових технологій
  • Громадські зони та об’єкти на території готелю: додаткова дезінфекція поверхонь з імовірно великою кількістю дотиків, дотримання соціальної дистанції, розміщення графіків регулярного прибирання із зазначенням часу останнього прибирання, використання кращих практик при прибиранні басейнів, фітнес-центрів та лаунж-зон
  • Організація харчування: нові стандарти та підходи в обслуговуванні «шведського столу», банкетів, обслуговування у номерах та кейтерингу

Забезпечення безпеки гостей і співробітників готелю

Забезпечення безпеки гостей і співробітників залишається безумовним пріоритетом компанії.  IHG® тісно співпрацює з командою медичних експертів всесвітньо визнаного науково-медичного центру Cleveland Clinic з метою розробки інструкцій та положень о ресурсах, необхідних для повернення співробітників на роботу в готель та для безпечного перебування гостей в нових умовах. Серед запропонованих заходів:

  • Розміщення інформації щодо прибирання і стандартів чистоти як в готелях, так і в усіх каналах бронювання готелів IHG®
  • Наявність розмітки та вказівників у зв’язку з необхідністю дотримання соціальної дистанції
  • Інструкції для співробітників готелю з використання при необхідності захисних засобів та обладнання
  • Проведення тренінгів з нововведень для співробітників і сертифікація після проходження
  • Наявність індивідуального набору дезінфікуючих засобів для гостей
  • Наявність антисептичного засобу для рук і вологих антисептичних серветок в номерах для гостей і в місцях з імовірно великою кількістю дотиків по всьому готелю

Стандарт IHG «Обіцянка за якістю прибирання» (IHG Clean Promise) та Глобальна  Рада по Забезпеченню Чистоти

Одночасно з посиленням вже діючих мір, IHG® запускає новий стандарт «Обіцянка за якістю прибирання»(IHG Clean Promise).  У всьому світі починаючи з 1 червня 2020 року, гості можуть бути абсолютно впевнені, що їх номер буде відповідати високим стандартам чистоти IHG®. У разі зауважень команда готелю зробить все можливе для виправлення ситуації.

Очолить цю роботу нова Глобальна Рада IHG по Забезпеченню Чистоти, до складу якої входить група експертів з операційної діяльності готелів, в галузі медицини та охорони здоров’я, безпеки і аналізу вражень гостей, спільно з нашими новими запрошеними спеціалістами, включаючи пана Джеймса Мерліно, Керівника напрямку клінічних трансформацій в Cleveland Clinic,для прийняття рішень, поширення кращих практик та впровадження нових процесів.

В кожному готелі команди співробітників призначать своїх Чемпіонів з Чистоти з метою формування культури чистоти в готелях IHG® по всьому світу. Чемпіони з чистоти сконцентрують свою увагу на гостях і колегах під час огляду готелю відповідно до нових вимог, а також нададуть необхідну підтримку співробітникам з метою регулярного і неухильного дотримання стандартів чистоти.

Будь-ласка, ознайомтесь з додатковою інформацією на сайті: www.ihg.com/clean. 

Про IHG:

IHG® (InterContinental Hotels Group) – міжнародний готельний оператор з широким портфоліо готельних брендів, включаючи Six Senses Hotels Resorts Spas, Regent Hotels & Resorts, InterContinental® Hotels & Resorts, Kimpton® Hotels & Restaurants, Hotel Indigo®, EVEN® Hotels, HUALUXE® Hotels and Resorts, Crowne Plaza®Hotels & Resorts, voco™, Holiday Inn® Hotels & Resorts , Holiday Inn Express®, Holiday Inn Club Vacations®, avid™hotels, Staybridge Suites®, Atwell Suites™, та Candlewood Suites®.

Під управлінням або у володінні IHG®, а також на умовах договорів франшизи або оренди знаходиться понад 5900 готелів і близько 882000 номерів в 100 країнах світу; ще майже 2000 готелів знаходяться в стадії розвитку. IHG також керує IHG® Rewards Club – першою та найбільшою у світі Програмою лояльності для гостей, що нараховує понад 100 мільйонів учасників.

InterContinental Hotels Group PLC є британської холдинговою компанією, яка зареєстрована в Англії та Уельсі. У готелях і корпоративних офісах IHG® по всьому світу працює понад 400 000 осіб.

Відвідайте сайт www.ihg.com  для бронювання та отримання інформації про готелі, а також www.ihgrewardsclub.com для отримання додаткової інформації про Програму лояльності IHG Rewards Club.

Слідкуйте за останніми новинами на https://www.ihgplc.com/en/news-and-media або в соціальних мережах:

https://twitter.com/ihgcorporate

www.facebook.com/ihgcorporate 

www.linkedin.com/company/intercontinental-hotels-group

Про Cleveland Clinic:

Cleveland Clinic – це некомерційний багатопрофільний науково-медичний комплекс, який об’єднує у своєму складі ряд клінік, лікувальних установ і стаціонарів, а також дослідницьких лабораторій і навчальних центрів. Розташований у Клівленді, штат Огайо, він був заснований у 1921 році чотирма відомими лікарями, які ставили перед собою ціль надання медичних послуг найвищого рівня на основі співпраці, співпереживання і найсучасніших досягнень в галузі медицини. Саме тут, в Cleveland Clinic відбувалися справжні прориви в галузі медицини, включаючи перше аортокоронарне шунтування і першу пересадку обличчя в США. Видання U.S. News & World Report у своєму щорічному огляді «Кращі лікарні Америки» називає Cleveland Clinic однією з кращих. Серед 67554 співробітників Cleveland Clinic по всьому світу- понад 4520 лікарів та наукових працівників в постійному штаті, 17000 медсестер та інших медичних спеціалістів зі 140 медичних напрямів і спеціалізацій. В розпорядженні Cleveland Clinic – стаціонари на 6026 ліжок, в тому числі на основній території кампусу загальною площею близько 67 га недалеко від центральної частини м.Клівленд, а також 18 лікарень і понад 220 амбулаторних центрів в південно-східній частині штату Флорида; в м. Лас-Вегас, штат Невада; в м. Торонто, Канада; в м. Абу-Дабі, ОАЄ; в м. Лондон, Великобританія. У 2019 по всьому комплексу Cleveland Clinic зареєстровано 9,8 мільйонів візитів пацієнтів, 30900 госпіталізацій та обстежень, також 255000 хірургічних операцій. Пацієнти надходили на лікування з усіх штатів і 185 країн світу. Відвідайте наш сайт: clevelandclinic.org. Слідкуйте за нашими новинами в соціальних мережах: twitter.com/CCforMedia та twitter.com/ClevelandClinic. Актуальну інформацію знайдете тут: newsroom.clevelandclinic.org.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: