fbpx

Гастрономічні традиції України на Франкфуртському книжковому ярмарку

18/ 10/ 2018
01/

 

У Франкфурті завершився найбільший в світі книжковий ярмарок: 7503 експонентів з 109 країн і 285 тисяч відвідувачів. Фігаро-Кейтерінг виступив партнером гастрономічних вражень і пригостив гостей українського стенду національними стравами в сучасній інтерпретації.

Гасло українського стенду – Senses of Ukraine/ВідЧути Україну, основне завдання – через 5 відчуттів показати, що таке Україна.

Це гасло повноцінно відобразилось в багатьох елементах. Команда Фігаро-Кейтерінг у колоритному вбранні етнічного стилю, продемонструвала традиційну гостинність та щедрість смаку, щоб кожен міг по-справжньому “відчути Україну”. “У наших традиціях та колориті – наша сила! Саме такі визначні події дозволяють продемонструвати їх світу та розкрити по-новому. Франкфуртський книжковий ярмарок – це важлива міжнародна іміджева подія. І надзвичайна гордість – бути причетними до неї, стати її частиною.”, –  коментує Катерина Котолуп, співзасновниця Фігаро-Кейтерінг.

На території ярмарку варили борщ, вареники, готували сирники зі сметаною. Гості були приємно вражені та спостерігали за процесом приготування українських страв. А на десерт кейтерінг-команда влаштувала шоу Chocolate Art. Професійний кухар у реальному часі малював картину шоколадом. Трохи гри з солодкими інгредієнтами, рідким азотом й температурами – і неймовірна картина готова. Німці не могли відвести погляд та смартфони. Було помітно, що це шоу справило на гостей чимале враження.

Це не перший досвід роботи Фігаро-Кейтерінг за межами України. Взимку команда обслуговувала Ukraine House Davos у Швейцарії. Можливість бути частиною заходів такого рівня – це заслуга багаторічного досвіду в обслуговуванні подій будь-якої складності.

“Тепер ми з гордістю можемо сказати, що нас не лякає навіть підбір продуктів у зарубіжних супермаркетах та пошук потужностей для приготування. Після подібних виїздів переконуємося, що кейтерінг – це дійсно особистий ресторан, який може бути де завгодно і коли завгодно. Завдяки команді з 6-ти осіб у Франкфурті вдалося створити особливу гастрономічну атмосферу на українському стенді. Хороша їжа, як і хороша книга, здатна емоційно порадувати, підбадьорити, залишити приємні спогади”, – відмітив Олександр Котолуп, засновник та ідейний натхненник Фігаро-Кейтерінг.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: