fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Зустріч Комітету Асоціації з управління персоналом (ad-hoc)

  • Дата: 20/04/2018
  • Мова: Англійська
  • Час: 16:00 - 18:00
Місце проведення:

Офіс Асоціації в м. Києві

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Зустріч Комітету Асоціації з управління персоналом (ad-hoc). Дата: 20 квітня2018. Час: 16:00 18:00. Мова: Англійська. Місце проведення: Офіс Асоціації в м. Києві. Ми раді запросити Вас на ad-hoc зустріч Комітету Асоціації з управління персоналом на тему Як зробити компанію улюбленим місцем для співробітників і клієнтів. Секрети успіху від Chick-fil-а. Зустріч відбудеться 20 квітня о 16.00 в офісі Асоціації в м. Києві. Про що будемо говорити: Як Chick-Fil-A вдається побудувати сервісну культуру; За допомогою чого створюється цінність для співробітників; Яка саме сервісна стратегія допомагає компанії бути високосервісною до співробітників і до клієнта? Мова зустрічі: англійська. Спікери: Марті Хаус, має 30-річний досвід роботи в ресторанній та роздрібній індустрії. Марті працює з Chick-fil-A майже тринадцять років, головним чином в якості бізнес-консультанта, консультуючи і обслуговуючи власників ресторанів. В даний час він є старшим консультантом з питань управління, провідним з відбору франчайзі в південно-східному регіоні. Лінда Хаус, HR фахівець широкого профілю з більш ніж 25-річним досвідом в області управління персоналом у сфері вищої освіти та інформаційних технологій / роздрібної торгівлі. Лінда - сертифікований Старший фахівець в області людських ресурсів (SPHR) і Старший сертифікований фахівець Товариства з управління людськими ресурсами (SHRM-SCP), а також Бакалавр наук з дипломом Державного Університету Джорджії в Атланті, штат Джорджія, США.Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Гелена Блоцька. E-mail helena.blotska@eba.com.ua. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Ми раді запросити Вас на ad-hoc зустріч Комітету Асоціації з управління персоналом на тему “Як зробити компанію улюбленим місцем для співробітників і клієнтів. Секрети успіху від Chick-fil-а”. Зустріч відбудеться 20 квітня о 16.00 в офісі Асоціації в м. Києві.

Про що будемо говорити:

  • Як Chick-Fil-A вдається побудувати сервісну культуру;
  • За допомогою чого створюється цінність для співробітників;
  • Яка саме сервісна стратегія допомагає компанії бути високосервісною до співробітників і до клієнта?

Мова зустрічі: англійська.

Спікери:

Марті Хаус, має 30-річний досвід роботи в ресторанній та роздрібній індустрії. Марті працює з Chick-fil-A майже тринадцять років, головним чином в якості бізнес-консультанта, консультуючи і обслуговуючи власників ресторанів. В даний час він є старшим консультантом з питань управління, провідним з відбору франчайзі в південно-східному регіоні.

Лінда Хаус, HR фахівець широкого профілю з більш ніж 25-річним досвідом в області управління персоналом у сфері вищої освіти та інформаційних технологій / роздрібної торгівлі. Лінда – сертифікований Старший фахівець в області людських ресурсів (SPHR) і Старший сертифікований фахівець Товариства з управління людськими ресурсами (SHRM-SCP), а також Бакалавр наук з дипломом Державного Університету Джорджії в Атланті, штат Джорджія, США.

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Гелена Блоцька

Зв'язатись
Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: