fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Засідання комітету з маркетингу та комунікацій у Дніпрі: оцінка лояльності клієнтів

  • Дата: 13/09/2018 (ЧТ)
  • Час: 16:00 - 18:00
Місце проведення:

Центр конференцій Parle, вул. Троїцька, 21Г.

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Засідання комітету з маркетингу та комунікацій у Дніпрі: оцінка лояльності клієнтів. Дата: 13 вересня2018. Час: 16:00 18:00. Місце проведення: Центр конференцій Parle, вул. Троїцька, 21Г.. Шановні колеги! Запрошуємо вас на зустріч комітету Асоціації з маркетингу та комунікацій у Дніпрі, де ми  разом з Customer  Experience Offier ,ALLO,  Олег-Жан Даскалу поговоримо про Net Promoter Score (NPS) як оцінку лояльності клієнтів. NPS був вперше представлений в якості корисної альтернативи довгим і трудомістким опитуваннями ступеня задоволеності клієнтів. Замість того, щоб встановлювати, як люди ставляться до компанії на поверхневому рівні, основною метою цього KPI є створення комерційно значущого показника на основі лояльності клієнтів.   Завдяки своїй простоті і стандартизованій цінності NPS може використовуватися для одночасного порівняння періодів часу, компаній або продуктів. Але це тільки на поверхні. Треба вміти отримувати користь з цього інструменту! Тож, не зволікайте та реєструйтеся, щоб отримати цінну інформацію та важливі поради від експерта нашої зустрічі! Розпочнемо продуктивно цю осінь!Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Волошина. E-mail [email protected] Контактний телефон. +380966160409.
Шановні колеги!

Запрошуємо вас на зустріч комітету Асоціації з маркетингу та комунікацій у Дніпрі, де ми  разом з Customer  Experience Offier ,”ALLO”,  Олег-Жан Даскалу поговоримо про Net Promoter Score (NPS) як оцінку лояльності клієнтів.

NPS був вперше представлений в якості корисної альтернативи довгим і трудомістким опитуваннями ступеня задоволеності клієнтів. Замість того, щоб встановлювати, як люди ставляться до компанії на поверхневому рівні, основною метою цього KPI є створення комерційно значущого показника на основі лояльності клієнтів.
 
Завдяки своїй простоті і стандартизованій цінності NPS може використовуватися для одночасного порівняння періодів часу, компаній або продуктів. Але це тільки на поверхні. Треба вміти отримувати користь з цього інструменту!

Тож, не зволікайте та реєструйтеся, щоб отримати цінну інформацію та важливі поради від експерта нашої зустрічі!

Розпочнемо продуктивно цю осінь!

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Волошина

Зв'язатись
+380966160409

Партнери

Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: