fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Засідання комітету Асоціації управління персоналом (ad-hoc)

  • Дата: 11/07/2018 (СР)
  • Мова: Українська/Російська
  • Час: 16:00 - 18:00
Місце проведення:

Офіс Асоціації в м. Києві

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Засідання комітету Асоціації управління персоналом (ad-hoc). Дата: 11 липня2018. Час: 16:00 18:00. Мова: Українська/Російська. Місце проведення: Офіс Асоціації в м. Києві. Запрошуємо Вас на засідання комітету з управління персоналом (ad-hoc), яке заплановано на середу, 11 липня 2018 року, 16:00, офіс Асоціації. Тема зустрічі: Як розвивати персонал, не інвестуючи в повітря. Про що будемо говорити: У задачі управлінцю дано: 10 співробітників, з них - 2 амбітні зірки, 2 відвертих аутсайдера і 6 хорошистів. Кого з них краще розвивати? У подібній ситуації розвивати рекомендують тих, хто до цього прагне. А як бути, якщо ви інвестували не в того? Або коли ваші інвестиції в співробітника не дали очікуваний результат. Як взагалі спланувати ваші інвестиції в команду і як їх повернути, якщо щось пішло не за сценарієм? Де шукати помилку в системі управління персоналом? Що робити, якщо працівник - ФОП? А головне, як домовитися до прозорої та стійкої системи: щоб роботодавець і працівник мали більше впевненості один в одному, спираючись на продумані та прописані правила. Ці та багато інших питань прояснять наші спікери. Запрошуємо на новий семінар-баттл двох точок зору – CEO та юриста. Умови реєстрації: онлайн реєстрація є обов’язковою. Спікери: Сергій Сільченко, партнер юридичної компанії ILF, Катерина Заславська, директорка Київського офісу компанії.Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Гелена Блоцька. E-mail helena.blotska@eba.com.ua. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Запрошуємо Вас на засідання комітету з управління персоналом (ad-hoc), яке заплановано на середу, 11 липня 2018 року, 16:00, офіс Асоціації.

Тема зустрічі: Як розвивати персонал, не інвестуючи в повітря.

Про що будемо говорити:

У задачі управлінцю дано: 10 співробітників, з них – 2 амбітні зірки, 2 відвертих аутсайдера і 6 хорошистів. Кого з них краще розвивати?

У подібній ситуації розвивати рекомендують тих, хто до цього прагне. А як бути, якщо ви інвестували не в того? Або коли ваші інвестиції в співробітника не дали очікуваний результат. Як взагалі спланувати ваші інвестиції в команду і як їх повернути, якщо щось пішло не за сценарієм?

Де шукати помилку в системі управління персоналом? Що робити, якщо працівник – ФОП? А головне, як домовитися до прозорої та стійкої системи: щоб роботодавець і працівник мали більше впевненості один в одному, спираючись на продумані та прописані правила. Ці та багато інших питань прояснять наші спікери. Запрошуємо на новий семінар-баттл двох точок зору – CEO та юриста.

Умови реєстрації: онлайн реєстрація є обов’язковою.

Спікери:

Сергій Сільченко, партнер юридичної компанії ILF,

Катерина Заславська, директорка Київського офісу компанії.

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Гелена Блоцька

Зв'язатись

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: