fbpx

Засідання (ad-hoc) комітету Асоціації управління персоналом

  • Дата: 12/03/2019
  • Мова: Українська
  • Час: 10:00 - 12:00
Місце проведення:

Офіс EBA (Андріївський узвіз 1А)

Шановні колеги,

Запрошуємо Вас на засідання (ad-hoc) комітету Асоціації управління персоналом, яке відбудеться у вівторок, 12 березня, з 10:00 до 12:00, в офісі EBA (Андріївський узвіз 1А). 

Тема зустрічі: Отримання імміграційних документів для іноземців електронно: міф чи реальність?

Про що будемо говорити:

  • Отримання дозволу на працевлаштування поштою – чи можливо?
  • Чим відрізняються візи С та D, якщо обидві можуть бути багаторазовими на в’їзд і тривалістю на 90 днів?
  • Скільки разів необхідно відвідати Міграційну службу для отримання посвідки на тимчасове проживання?
  • Чи потрібно з’являтися іноземцеві в податковій для отримання ідентифікаційного коду?
  • Прописка та інші страхи власників житла
  • Чи необхідно мати при собі окремий аркуш А4 з реєстрацією та навіщо?
  • Чи стало простіше з ID-картою?

Умови реєстрації: онлайн реєстрація є обов’язковою.

Чекаємо на Вас!

Спікери

1 / 1
Можарівська Світлана
Керівник юридичного департаменту ABEA Relocation
Можарівська Світлана

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Дерев'янко Віктор

Зв'язатись

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: