fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA PR & Marketing Committee “Воркшоп з антикризових комунікацій”

  • Дата: 21/03/2024 (ЧТ)
  • Мова: Українська без перекладу
  • Час: 17:00 - 19:30
Місце проведення:

офіс Truman у Києві

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA PR & Marketing Committee “Воркшоп з антикризових комунікацій”. Дата: 21 березня2024. Час: 17:00 19:30. Мова: Українська без перекладу. Місце проведення: офіс Truman у Києві. У світі динамічних змін та непередбачуваних викликів, кожен бізнес може зіткнутися з ситуаціями, які ставлять під загрозу його репутацію та стабільність. Під час війни таких ризиків стає ще більше, тож важливою є підготовка до потенційних репутаційних криз. Запрошуємо вас приєднатися до воркшопу від Truman, де ми зосередимось на темі: “Інформаційна атака від конкурента або відгук незадоволеного співробітника — 10 найпоширеніших сценаріїв репутаційних криз і як до них підготуватися“. Основні аспекти воркшопу: Найпоширеніші причини криз: вивчаємо, що може спровокувати репутаційну кризу та як визначити потенційні загрози; Плани запобігання кризам: розробляємо стратегії, які допоможуть уникнути криз або зменшити їх негативний вплив на ваш бізнес; Алгоритми реагування на кризи: ознайомлюємося з ефективними методами реагування, що дозволяють швидко та адекватно вирішити проблеми; Кейси українських та іноземних компаній: аналізуємо реальні історії успіху та помилок, щоб краще зрозуміти, як застосовувати отримані знання на практиці. Ця офлайн зустріч запланована на 21 березня о 17:00 і відбудеться в офісі Truman у Києві. Адреса буде повідомлена учасникам після підтвердження реєстрації.  Зверніть увагу, що кількість місць обмежена – ми реєструємо 30 учасників на цей захід (одна людина від однієї компанії). За кожним учасником закріплене персональне місце, тож прохання повідомити, якщо ваші плани щодо участі зміняться. Не пропустіть можливість підвищити стійкість вашого бізнесу до репутаційних криз. Долучайтеся до воркшопу, щоб разом розвивати стратегії, які забезпечать вашому бізнесу міцну основу для подолання будь-яких викликів. А ще ви отримаєте можливість вирішити великий кризовий кейс разом з іншими учасниками, використовуючи отримані знання та навички. До зустрічі!   Спікер: Олександр Запорожець, Head of Crisis and Reputation Management в комунікаційній компанії Truman. Має понад 7 років досвіду журналістської та редакторської діяльності. З 2012 року консультував політиків, бізнес та громадські організації. З 2017 року очолює напрям кризових комунікацій та репутаційного менеджменту в Truman.  Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Чуйко. E-mail [email protected].

У світі динамічних змін та непередбачуваних викликів, кожен бізнес може зіткнутися з ситуаціями, які ставлять під загрозу його репутацію та стабільність. Під час війни таких ризиків стає ще більше, тож важливою є підготовка до потенційних репутаційних криз.

Запрошуємо вас приєднатися до воркшопу від Truman, де ми зосередимось на темі: “Інформаційна атака від конкурента або відгук незадоволеного співробітника — 10 найпоширеніших сценаріїв репутаційних криз і як до них підготуватися“.

Основні аспекти воркшопу:

  • Найпоширеніші причини криз: вивчаємо, що може спровокувати репутаційну кризу та як визначити потенційні загрози;
  • Плани запобігання кризам: розробляємо стратегії, які допоможуть уникнути криз або зменшити їх негативний вплив на ваш бізнес;
  • Алгоритми реагування на кризи: ознайомлюємося з ефективними методами реагування, що дозволяють швидко та адекватно вирішити проблеми;
  • Кейси українських та іноземних компаній: аналізуємо реальні історії успіху та помилок, щоб краще зрозуміти, як застосовувати отримані знання на практиці.

Ця офлайн зустріч запланована на 21 березня о 17:00 і відбудеться в офісі Truman у Києві. Адреса буде повідомлена учасникам після підтвердження реєстрації. 

Зверніть увагу, що кількість місць обмежена – ми реєструємо 30 учасників на цей захід (одна людина від однієї компанії). За кожним учасником закріплене персональне місце, тож прохання повідомити, якщо ваші плани щодо участі зміняться.

Не пропустіть можливість підвищити стійкість вашого бізнесу до репутаційних криз. Долучайтеся до воркшопу, щоб разом розвивати стратегії, які забезпечать вашому бізнесу міцну основу для подолання будь-яких викликів. А ще ви отримаєте можливість вирішити великий кризовий кейс разом з іншими учасниками, використовуючи отримані знання та навички.

До зустрічі!

 

Спікер:

Олександр Запорожець, Head of Crisis and Reputation Management в комунікаційній компанії Truman. Має понад 7 років досвіду журналістської та редакторської діяльності. З 2012 року консультував політиків, бізнес та громадські організації. З 2017 року очолює напрям кризових комунікацій та репутаційного менеджменту в Truman.

 

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Чуйко

Зв'язатись

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: