fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Як прибуток компанії залежить від щастя прибиральниць? Лайфхаки від маркетинг директора лідера ринку

  • Дата: 19/06/2018 (ВТ)
  • Мова: Російська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Квиток:безкоштовно для членів EBA
Місце проведення:

Ярославський провулок, 1/3, HUB 4.0

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: Як прибуток компанії залежить від щастя прибиральниць? Лайфхаки від маркетинг директора лідера ринку. Дата: 19 червня2018. Час: 10:00 12:00. Мова: Російська. Квиток: безкоштовно для членів EBA. Місце проведення: Ярославський провулок, 1/3, HUB 4.0. HeadHunter провів масштабне опитування в якому зясувалося, що для співробітників оплата їх праці не настільки важлива як визнання їх заслуг і старань в роботі, а співробітники - це найголовніший актив будь-якого бізнесу. Так, 90% успіху вашого бізнесу залежить від людей, а якість роботи співробітників безпосередньо впливає на бізнес-результати компанії. Варто також зауважити, що плинність кадрів на порядок нижче в компаніях з залученим персоналом, а не залученим персонал стає, якщо не налагоджені внутрішні комунікації. Саме як правильно донести до співробітників вимоги і думку керівництва і як керівництву почути думку і вимоги співробітників, ми і будемо розглядати на зустрічі. Команда EBA Management Development Centre спільно з юридичною компанією Asters  запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Як прибуток компанії залежить від щастя прибиральниць? Лайфхаки від маркетинг директора лідера ринку. Результат: Ви отримаєте практичні інструменти і готові рішення для максимального залучення своїх співробітників, дізнаєтеся, як зробити працю ваших співробітників максимально продуктивною і як це вплине на прибуток бізнесу, зрозумієте про те як правильно комунікувати правильні повідомленяя співробітникам, як створити таку корпоративну культуру, де люди будуть націлені на максимальний результат. Спікер: Вікторія Єсауленко, Директор з маркетингу юридичної фірми Астерс, досвід в PR і маркетингу - 16 років, Chartered Institute of Marketing, курс Post Graduate Diploma in Marketing, сертифікований бізнес-тренер, член Спілки журналістів України, колумніст Forbes Women Ukraine, Новое время, автор книги Жіночі секрети в PR технологіях, найкращий маркетолог юридичного ринку 2017 року по версії видавництва Юридична практика, спікер TEDx Women. Партнер: Asters Цільова аудиторія: Генеральні директори і власники бізнесу, HR-директори, директори з внутрішніх комунікацій, директори із зовнішніх комунікацій, маркетингу, фінансів, продажів, …і всім тим, хто готовий опанувати інструменти довгострокового розвитку компанії. Питання для обговорення:  Значення внутрішнього клієнта - це модна мантра або питання виживання? Як лояльність внутрішнього клієнта впливає на лояльність зовнішнього і як це впливає на прибуток Вплив внутрішніх комунікацій в компанії на корпоративну культуру і репутацію Канали і інструменти внутрішніх комунікацій Антикризові внутрішні комунікації Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Вікторія Єсауленко. Директор з маркетингу юридичної фірми Астерс, досвід в PR і маркетингу - 16 років, Chartered Institute of Marketing, курс Post Graduate Diploma in Marketing, сертифікований бізнес-тренер, член Спілки журналістів України, колумніст Forbes Women Ukraine, Новое время, MMR, автор книги Жіночі секрети в PR технологіях, кращий маркетолог юридичного ринку 2017 року по версії видавництва Юридична практика, спікер TEDx Women, FuckUp Nights Ukraine, EBA, Академія консалтингового бізнесу, Вищої школи комунікацій. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анастасія Мутас. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

HeadHunter провів масштабне опитування в якому з’ясувалося, що для співробітників оплата їх праці не настільки важлива як визнання їх заслуг і старань в роботі, а співробітники – це найголовніший актив будь-якого бізнесу. Так, 90% успіху вашого бізнесу залежить від людей, а якість роботи співробітників безпосередньо впливає на бізнес-результати компанії. Варто також зауважити, що плинність кадрів на порядок нижче в компаніях з залученим персоналом, а не залученим персонал стає, якщо не налагоджені внутрішні комунікації. Саме як правильно донести до співробітників вимоги і думку керівництва і як керівництву почути думку і вимоги співробітників, ми і будемо розглядати на зустрічі.

Команда EBA Management Development Centre спільно з юридичною компанією Asters  запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Як прибуток компанії залежить від щастя прибиральниць? Лайфхаки від маркетинг директора лідера ринку.

Результат: Ви отримаєте практичні інструменти і готові рішення для максимального залучення своїх співробітників, дізнаєтеся, як зробити працю ваших співробітників максимально продуктивною і як це вплине на прибуток бізнесу, зрозумієте про те як правильно комунікувати правильні повідомленяя співробітникам, як створити таку корпоративну культуру, де люди будуть націлені на максимальний результат.

Спікер: Вікторія ЄсауленкоДиректор з маркетингу юридичної фірми “Астерс”, досвід в PR і маркетингу – 16 років, Chartered Institute of Marketing, курс Post Graduate Diploma in Marketing, сертифікований бізнес-тренер, член Спілки журналістів України, колумніст Forbes Women Ukraine, “Новое время”, автор книги “Жіночі секрети в PR технологіях”, найкращий маркетолог юридичного ринку 2017 року по версії видавництва “Юридична практика”, спікер TEDx Women.

Партнер: Asters

Цільова аудиторіяГенеральні директори і власники бізнесу, HR-директори, директори з внутрішніх комунікацій, директори із зовнішніх комунікацій, маркетингу, фінансів, продажів, …і всім тим, хто готовий опанувати інструменти довгострокового розвитку компанії.

Питання для обговорення: 

  • Значення внутрішнього клієнта – це модна мантра або питання виживання?
  • Як лояльність внутрішнього клієнта впливає на лояльність зовнішнього і як це впливає на прибуток
  • Вплив внутрішніх комунікацій в компанії на корпоративну культуру і репутацію
  • Канали і інструменти внутрішніх комунікацій
  • Антикризові внутрішні комунікації

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Вікторія Єсауленко
Директор з маркетингу юридичної фірми "Астерс", досвід в PR і маркетингу - 16 років, Chartered Institute of Marketing, курс Post Graduate Diploma in Marketing, сертифікований бізнес-тренер, член Спілки журналістів України, колумніст Forbes Women Ukraine, "Новое время", MMR, автор книги "Жіночі секрети в PR технологіях", кращий маркетолог юридичного ринку 2017 року по версії видавництва "Юридична практика", спікер TEDx Women, FuckUp Nights Ukraine, EBA, Академія консалтингового бізнесу, Вищої школи комунікацій
Вікторія Єсауленко

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анастасія Мутас

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: