fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Універсальність системи ЕДО для бізнесу: від ІТ до агро. Специфіка використання

  • Дата: 26/04/2018
  • Мова: українська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Квиток:безкоштовно для компаній Асоціації
Місце проведення:

офіс Асоціації (Андріївський узвіз 1-А)

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: Універсальність системи ЕДО для бізнесу: від ІТ до агро. Специфіка використання. Дата: 26 квітня2018. Час: 10:00 12:00. Мова: українська. Квиток: безкоштовно для компаній Асоціації. Місце проведення: офіс Асоціації (Андріївський узвіз 1-А). Команда EBA Management Development Centre спільно з компанією Delivery Group та сервісу миттєвого обміну документами онлайн «Вчасно» запрошують Вас взяти участь у відкритій лекції:  Універсальність системи ЕДО для бізнесу: від ІТ до агро. Специфіка використання  В світі, де роботифікація рутинних робочих процесів давно стала нормою, тисячі висококваліфікованих співробітників витрачають цінний час на друк, підписання паперових документів, заклеювання конвертів та дзвінки в поштові служби. В той час, як готово все для обміну документами онлайн: наявність електронного цифрового підпису у всіх суб’єктів господарювання, наявність необхідних сервісів та простота їх використання. Що ж заважає нам економити десятки робочих годин вкупі із сотнями тисяч гривень при переході на ЕДО? Спікери: Володимир Онучак, керівник відділу продажів “Вчасно” (Тема «Електронний документообіг на підприємстві: з чого розпочати, як визначити свої потреби, як швидко отримати результат. На прикладі конкретних компаній”) Олександр Музиченко, фінансовий директор “Нова Пошта” (Тема “Як підлаштувати сервіс ЕДО під потреби своєї компанії. Особистий досвід “Нова Пошта)  Партнер: «Вчасно» Цільова аудиторія: власники бізнесу фінансові директори головні бухгалтери бухгалтери та менеджери, що займаються створенням та супроводом документів в компанії ті, хто бажає надійного захисту для своїх документів та легітимного їх використання. Питання, що будуть розглянуті: як втілити мрію про цифрові процеси документообігу в компанії як звільнити час співробітників для більш ефективних і пріоритетних завдань як зекономити значні суми коштів на відмові від поштових сервісів як прискорити підписання і повернення документів від контрагентів як збільшити надійність зберігання та доступу до документів як підвищити загальну ефективність бізнесу як підвищити екологічну свідомість і статус компанії Після відвідання лекції учасники: будуть готові до переведення своїх компаній на електронний обмін документами - повністю або частково матимуть змогу протестувати роботу сервісу, оскільки кожен учасник отримає  2 місяці безкоштовного користування сервісом «Вчасно». Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Володимир Онучак. керівник відділу продажів “Вчасно”. Олександр Музиченко. фінансовий директор “Нова Пошта”. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail Development@eba.com.ua. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Команда EBA Management Development Centre спільно з компанією Delivery Group та сервісу миттєвого обміну документами онлайн «Вчасно» запрошують Вас взяти участь у відкритій лекції:  Універсальність системи ЕДО для бізнесу: від ІТ до агро. Специфіка використання

 В світі, де роботифікація рутинних робочих процесів давно стала нормою, тисячі висококваліфікованих співробітників витрачають цінний час на друк, підписання паперових документів, заклеювання конвертів та дзвінки в поштові служби. В той час, як готово все для обміну документами онлайн: наявність електронного цифрового підпису у всіх суб’єктів господарювання, наявність необхідних сервісів та простота їх використання. Що ж заважає нам економити десятки робочих годин вкупі із сотнями тисяч гривень при переході на ЕДО?

Спікери: Володимир Онучак, керівник відділу продажів “Вчасно” (Тема «Електронний документообіг на підприємстві: з чого розпочати, як визначити свої потреби, як швидко отримати результат. На прикладі конкретних компаній”)

Олександр Музиченко, фінансовий директор “Нова Пошта” (Тема “Як підлаштувати сервіс ЕДО під потреби своєї компанії. Особистий досвід “Нова Пошта”)

 Партнер: «Вчасно»

Цільова аудиторія:

  • власники бізнесу
  • фінансові директори
  • головні бухгалтери
  • бухгалтери та менеджери, що займаються створенням та супроводом документів в компанії
  • ті, хто бажає надійного захисту для своїх документів та легітимного їх використання.

Питання, що будуть розглянуті:

  • як втілити мрію про цифрові процеси документообігу в компанії
  • як звільнити час співробітників для більш ефективних і пріоритетних завдань
  • як зекономити значні суми коштів на відмові від поштових сервісів
  • як прискорити підписання і повернення документів від контрагентів
  • як збільшити надійність зберігання та доступу до документів
  • як підвищити загальну ефективність бізнесу
  • як підвищити екологічну свідомість і статус компанії

Після відвідання лекції учасники:

  • будуть готові до переведення своїх компаній на електронний обмін документами – повністю або частково
  • матимуть змогу протестувати роботу сервісу, оскільки кожен учасник отримає  2 місяці безкоштовного користування сервісом «Вчасно».

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 2
Володимир Онучак
керівник відділу продажів “Вчасно”
Олександр Музиченко
фінансовий директор “Нова Пошта”
Володимир Онучак
Олександр Музиченко

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank Aval, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: