Відкрита лекція: Роль HR в створенні сервісної культури в організаціях

  • Дата: 03/12/2019
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3

Додати до Google календаря Відкрити Телеграм-бот подій

У разі активної реєстрації, ми залишаємо за собою право обмежити кількість представників від однієї компанії.

Під час відкритої лекції на реальних прикладах буде розглянуто, як за короткий термін можна підвищити сервіс компаній і що для цього має зробити лідер команди та HR-менеджер. Буде обговорюватися яким чином великим компаніям вдалося створити сервісну культуру за допомогою HR-інструментів.

Команда EBA Management Development Centre спільно з Evolve! запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Роль HR в створенні сервісної культури в організаціях.

Спікер: Тетяна Петруха, бізнес-тренер, учасник навчальних програм Zappos, сертифікований тренер Service Quality Insitute.

Основний партнер: Evolve!

Партнер заходу: HUB 4.0.

Цільова аудиторія: HR-керівники, керівники верхньої та середньої ланки.

Питання для обговорення:

  • Роль персоналу в бізнесі, орієнтованому на клієнта.
  • Клієнтоорієнтовані команди. Найбільші труднощі у побудові таких команд в Україні.
  • Яскравий клієнтський досвід: яка роль HR та керівництва?

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Тетяна Петруха
бізнес-тренер, учасник навчальних програм Zappos, сертифікований тренер Service Quality Insitute
Тетяна Петруха

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Ващенко

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: