fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Різні типи клієнтів у маркетингу та як взаємодіяти з ними

  • Дата: 15/11/2018 (ЧТ)
  • Мова: Російська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Внесок:безкоштовно для членів ЕВА
Місце проведення:

офіс EBA у м.Київ, Андріївський узвіз, 1а

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: Різні типи клієнтів у маркетингу та як взаємодіяти з ними. Дата: 15 листопада2018. Час: 10:00 12:00. Мова: Російська. Внесок: безкоштовно для членів ЕВА. Місце проведення: офіс EBA у м.Київ, Андріївський узвіз, 1а. Кожен клієнт - неповторна і унікальна особистість. Саме тому індивідуальний підхід до кожного – це не просто слова, а конкретна дія, яка мусить бути в арсеналі успішного підприємства. Вміння продавати залежить перш за все від знання своїх клієнтів. Завдяки простій і перевіреній на практиці типології, яка буде розглянута на відкритій лекції, можна навчитися швидко визначати головні характеристики клієнта й вибудовувати спілкування з ним найоптимальнішим чином. Команда EBA Management Development Centre спільно з Havas Digital Kyiv запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Різні типи клієнтів у маркетингу та як взаємодіяти з ними. Спікер: Інна Насадюк, очолює відділ роботи з клієнтами в агенції Havas Digital Kiev, має більш як 8 років досвіду в інтернет-рекламі й діджитал-маркетингу. Працювала над ключовими проектами для таких клієнтів, як Samsung, Unilever, Philip Morris International, Lactalis, МТС, Nemiroff, Reima, Danone, Acer, Microsoft. Партнер: Havas Digital Kyiv. Цільова аудиторія: власники бізнесу, менеджери, маркетологи, керівники відділу роботи з клієнтами. Питання для обговорення: Хто такий клієнт у світі діджитал і реклами в цілому? Поняття «хвилі» клієнта. Поділ клієнтів за обсягом бізнесу. Ідеальні клієнти: як їх знайти, залучити й утримати. Різні психологічні типи клієнтів, плюси і мінуси кожного з типів. Завдання й дії менеджера в межах кожного з типів клієнтів. Клієнти, яких краще уникати. Чинники, які тягнуть на дно добрі взаємини з клієнтом. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. Спікери. Інна Насадюк. очолює відділ роботи з клієнтами в агенції Havas Digital Kiev, має більш як 8 років досвіду в інтернет-рекламі й діджитал-маркетингу. Працювала над ключовими проектами для таких клієнтів, як Samsung, Unilever, Philip Morris International, Lactalis, МТС, Nemiroff, Reima, Danone, Acer, Microsoft.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анастасія Мутас. E-mail [email protected] Контактний телефон. 044 496 06 01.

Кожен клієнт – неповторна і унікальна особистість. Саме тому індивідуальний підхід до кожного – це не просто слова, а конкретна дія, яка мусить бути в арсеналі успішного підприємства. Вміння продавати залежить перш за все від знання своїх клієнтів. Завдяки простій і перевіреній на практиці типології, яка буде розглянута на відкритій лекції, можна навчитися швидко визначати головні характеристики клієнта й вибудовувати спілкування з ним найоптимальнішим чином.

Команда EBA Management Development Centre спільно з Havas Digital Kyiv запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Різні типи клієнтів у маркетингу та як взаємодіяти з ними.

Спікер: Інна Насадюк, очолює відділ роботи з клієнтами в агенції Havas Digital Kiev, має більш як 8 років досвіду в інтернет-рекламі й діджитал-маркетингу. Працювала над ключовими проектами для таких клієнтів, як Samsung, Unilever, Philip Morris International, Lactalis, МТС, Nemiroff, Reima, Danone, Acer, Microsoft.

Партнер: Havas Digital Kyiv.

Цільова аудиторія: власники бізнесу, менеджери, маркетологи, керівники відділу роботи з клієнтами.

Питання для обговорення:

  • Хто такий клієнт у світі діджитал і реклами в цілому?
  • Поняття «хвилі» клієнта.
  • Поділ клієнтів за обсягом бізнесу.
  • Ідеальні клієнти: як їх знайти, залучити й утримати.
  • Різні психологічні типи клієнтів, плюси і мінуси кожного з типів.
  • Завдання й дії менеджера в межах кожного з типів клієнтів.
  • Клієнти, яких краще уникати.
  • Чинники, які тягнуть на дно добрі взаємини з клієнтом.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01. 

Спікери

1 / 1
Інна Насадюк
очолює відділ роботи з клієнтами в агенції Havas Digital Kiev, має більш як 8 років досвіду в інтернет-рекламі й діджитал-маркетингу. Працювала над ключовими проектами для таких клієнтів, як Samsung, Unilever, Philip Morris International, Lactalis, МТС, Nemiroff, Reima, Danone, Acer, Microsoft.
Інна Насадюк

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анастасія Мутас

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: