fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Особливості рекламних повідомлень

  • Дата: 13/06/2018 (СР)
  • Мова: англійська
  • Час: 10:00 - 11:30
  • Квиток:безкоштовно для членів Асоціації
Місце проведення:

офіс Асоціації (Андріївський узвіз, 1А)

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: Особливості рекламних повідомлень. Дата: 13 червня2018. Час: 10:00 11:30. Мова: англійська. Квиток: безкоштовно для членів Асоціації. Місце проведення: офіс Асоціації (Андріївський узвіз, 1А). Рекламне повідомлення – засіб представлення інформації рекламодавця споживачеві та має конкретну форму (текстову, візуальну, звукову, символічну та ін.) Не дивно, що у величезному та невпинному потоці інформації рекламне повідомлення, що представляє собою звичайний перелік переваг певного продукту, просто не може бути не помічене потенційними покупцями. Команда EBA Management Development Centre спільно з The University of Sheffield International Faculty (UK) запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Особливості рекламних повідомлень. Відкрита лекція буде присвячена особливостям використання повідомлень у комунікації в цілому та у рекламі зокрема. Будуть обговорюватися різні типи рекламних повідомлень та їх особливості: передача інформації, формування ставлення та  переконання, визначення поведінки. Прикладами слугуватимуть численні історії успіху, які охоплюють різноманітні типи повідомлень у різних галузях. Спікер: Крістос Ліасідіс, директор програми післядипломної освіти, старший лектор Шеффілдського університету (Великобританія). Партнер: The University of Sheffield International Faculty (UK) Цільова аудиторія: топ-менеджери, керівники проектів, маркетологи, sales-менеджери, PR-Managers та всі бажаючі, хто цікавиться передовими змінами у рекламі. Теми для обговорення: Важливість ідеї та мета рекламного повідомлення. Прийоми для забезпечення ефективного образу, стилю та привабливості тексту. Текст-звернення: правдивість та відкритість змісту. Відповідність форми і змісту тексту обраній рекламі Після відвідання лекції учасники: Дізнаються про різноманітні типи звернень та повідомлень, їх важливість та доцільність для різних товарів та послуг; Отримають краще розуміння схеми роботи рекламних повідомлень для їхньої майбутньої ефективності. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Крістос Ліасідіс. Директор програми післядипломної освіти, старший лектор Шеффілдського університету (Великобританія). Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. (044) 496-06-01.

Рекламне повідомлення – засіб представлення інформації рекламодавця споживачеві та має конкретну форму (текстову, візуальну, звукову, символічну та ін.) Не дивно, що у величезному та невпинному потоці інформації рекламне повідомлення, що представляє собою звичайний перелік переваг певного продукту, просто не може бути не помічене потенційними покупцями.

Команда EBA Management Development Centre спільно з The University of Sheffield International Faculty (UK) запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Особливості рекламних повідомлень. Відкрита лекція буде присвячена особливостям використання повідомлень у комунікації в цілому та у рекламі зокрема. Будуть обговорюватися різні типи рекламних повідомлень та їх особливості: передача інформації, формування ставлення та  переконання, визначення поведінки. Прикладами слугуватимуть численні історії успіху, які охоплюють різноманітні типи повідомлень у різних галузях.

Спікер: Крістос Ліасідіс, директор програми післядипломної освіти, старший лектор Шеффілдського університету (Великобританія).

Партнер: The University of Sheffield International Faculty (UK)

Цільова аудиторія: топ-менеджери, керівники проектів, маркетологи, sales-менеджери, PR-Managers та всі бажаючі, хто цікавиться передовими змінами у рекламі.

Теми для обговорення:

  • Важливість ідеї та мета рекламного повідомлення.
  • Прийоми для забезпечення ефективного образу, стилю та привабливості тексту.
  • Текст-звернення: правдивість та відкритість змісту.
  • Відповідність форми і змісту тексту обраній рекламі

Після відвідання лекції учасники:

  • Дізнаються про різноманітні типи звернень та повідомлень, їх важливість та доцільність для різних товарів та послуг;
  • Отримають краще розуміння схеми роботи рекламних повідомлень для їхньої майбутньої ефективності.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Крістос Ліасідіс
Директор програми післядипломної освіти, старший лектор Шеффілдського університету (Великобританія)
Крістос Ліасідіс

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
(044) 496-06-01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: