fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Як продавати в онлайні у 2019 році: чекліст та кейси

  • Дата: 31/01/2019 (ЧТ)
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Внесок:безкоштовно для членів EBA
Місце проведення:

офіс EBA у м. Київ, Андріївський узвіз, 1а

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: Як продавати в онлайні у 2019 році: чекліст та кейси. Дата: 31 січня2019. Час: 10:00 12:00. Мова: російська. Внесок: безкоштовно для членів EBA. Місце проведення: офіс EBA у м. Київ, Андріївський узвіз, 1а. 95% компаній незадоволені своїм просуванням в онлайні” Правда?!  Часто доводиться чути що інтернет, що реклама Google, Facebook, Instagram не працює або працює зовсім не так як хотілось би. На практиці виявляється, що помилки і проблеми типові. Досвід багатьох проектів по просуванню і навчанню перетворився у детальний список для перевірки Ваших онлайн активностей, який і буде розглянуто на відкритій лекції.  Команда EBA Management Development Centre спільно з WebPromoExperts запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Як продавати в онлайні у 2019 році: чекліст та кейси.  Результат: Чекліст для перевірки своїх активностей у інтернет-маркетингу;  Розуміння можливостей аналізу конкурентів у онлайні та оцінки ефективності онлайн-каналів. Спікер: Антон Воронюк, Керівник академії WebPromoExperts, директор з розвитку бізнесу агенції WebPromo. Партнер: WebPromoExperts Цільова аудиторія: маркетологи, маркетинг-директори, керівники та  проектні менеджери в задачах котрих входить розвиток онлайн-продажів. Питання для обговорення:  Ключові тренди інтернет-маркетингу на 2019 рік. Чекліст для перевірки існуючої стратегії інтернет-маркетингу.  Нові та старі можливості конкурентного аналізу. Від Google Analytics до побудови наскрізної аналітики. Асоційовані конверсії та моделі атрибуції - для чого і як?  Роль нових каналів просування і динаміка старих. ТОП19 інструментів інтернет-маркетингу на 2019 рік.  Свіженькі кейси (Ощадбанк, Ашан, RetouchME, Ана-Космо, WebPromoExperts). Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01. Спікери. Антон Воронюк. Керівник академії WebPromoExperts, директор з розвитку інтернет-агентства WebPromo.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анастасія Мутас. E-mail development@eba.com.ua. Контактний телефон. 044 496 06 01.

95% компаній незадоволені своїм просуванням в онлайні” Правда?!  Часто доводиться чути що інтернет, що реклама Google, Facebook, Instagram не працює або працює зовсім не так як хотілось би. На практиці виявляється, що помилки і проблеми типові. Досвід багатьох проектів по просуванню і навчанню перетворився у детальний список для перевірки Ваших онлайн активностей, який і буде розглянуто на відкритій лекції. 

Команда EBA Management Development Centre спільно з WebPromoExperts запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Як продавати в онлайні у 2019 році: чекліст та кейси. 

Результат:

  • Чекліст для перевірки своїх активностей у інтернет-маркетингу; 
  • Розуміння можливостей аналізу конкурентів у онлайні та оцінки ефективності онлайн-каналів.

Спікер: Антон Воронюк, Керівник академії WebPromoExperts, директор з розвитку бізнесу агенції WebPromo.

Партнер: WebPromoExperts

Цільова аудиторія: маркетологи, маркетинг-директори, керівники та  проектні менеджери в задачах котрих входить розвиток онлайн-продажів.

Питання для обговорення: 

  • Ключові тренди інтернет-маркетингу на 2019 рік.
  • Чекліст для перевірки існуючої стратегії інтернет-маркетингу. 
  • Нові та старі можливості конкурентного аналізу.
  • Від Google Analytics до побудови наскрізної аналітики.
  • Асоційовані конверсії та моделі атрибуції – для чого і як? 
  • Роль нових каналів просування і динаміка старих.
  • ТОП19 інструментів інтернет-маркетингу на 2019 рік. 
  • Свіженькі кейси (Ощадбанк, Ашан, RetouchME, Ана-Космо, WebPromoExperts).

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01. 

Спікери

1 / 1
Антон Воронюк
Керівник академії WebPromoExperts, директор з розвитку інтернет-агентства WebPromo.
Антон Воронюк

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анастасія Мутас

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: