fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Прибутковий PR не для PRників

  • Дата: 02/04/2019 (ВТ)
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Внесок:безкоштовно для членів EBA
Місце проведення:

HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3, конференц-зал Evolution

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: Прибутковий PR не для PRників. Дата: 02 квітня2019. Час: 10:00 12:00. Мова: російська. Внесок: безкоштовно для членів EBA. Місце проведення: HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3, конференц-зал Evolution. Якщо Ви щось зробили, але ніхто про це не дізнався – Ви нічого не зробили. Якщо ніхто не знає, що Ви робите – ніхто не знає, що Ви існуєте. Якщо ніхто не знає, що Ви існуєте – Ви нікому не потрібні. Якщо Ви нікому не потрібні – Ви не існуєте! Створення і правильне висвітлення Вашої корисності світу, Ваших новин (інфоприводів) – це прекрасний PR інструментарій стати відомим і затребуваним вашою цільовою аудиторією, а отже зробити вашу діяльність прибутковою!  Команда EBA Management Development Centre спільно з компанією Asters запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Прибутковий PR не для PRників. Результат: Ви дізнаєтесь коли, як і кому подавати новину для залучення клієнтів Де, як і з чого чи з кого робити новину, якщо її немає Як зробити, щоб новину хтось прочитав та зреагував на неї так, як Вам потрібно Як зробити так, щоб новини не стадо, хоча вона є  Спікер: Вікторія Єсауленко, Директор з маркетингу юридичної фірми Астерс, досвід в PR і маркетингу - 16 років. Партнер: Asters Цільова аудиторія: керівники і власники бізнесу, професіонали з внутрішніх та зовнішніх комунікацій, PR, маркетингу, розвитку бізнесу, і всім ті, хто готовий вчитися говорити про себе так, щоб почули. Питання для обговорення:  Що робити з інфоприводом, якщо він є, щоб привернути увагу клієнтів Де взяти інфопривід, якщо його немає, щоб привернути увагу клієнтів Що робити з інфоприводом, який виник небажано для вас, щоб клієнти не відвернулися від вас Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01. Спікери. Вікторія Єсауленко. Директор з маркетингу юридичної фірми Астерс, досвід в PR і маркетингу - 16 років, Chartered Institute of Marketing, курс Post Graduate Diploma in Marketing, сертифікований бізнес-тренер, член Спілки журналістів України, колумніст Forbes Women Ukraine, Новое время, MMR, автор книги Жіночі секрети в PR технологіях, кращий маркетолог юридичного ринку 2017 року по версії видавництва Юридична практика, спікер TEDx Women, FuckUp Nights Ukraine, EBA, Академія консалтингового бізнесу, Вищої школи комунікацій. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анастасія Мутас. E-mail development@eba.com.ua. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Якщо Ви щось зробили, але ніхто про це не дізнався – Ви нічого не зробили. Якщо ніхто не знає, що Ви робите – ніхто не знає, що Ви існуєте. Якщо ніхто не знає, що Ви існуєте – Ви нікому не потрібні. Якщо Ви нікому не потрібні – Ви не існуєте! Створення і правильне висвітлення Вашої корисності світу, Ваших новин (інфоприводів) – це прекрасний PR інструментарій стати відомим і затребуваним вашою цільовою аудиторією, а отже зробити вашу діяльність прибутковою! 

Команда EBA Management Development Centre спільно з компанією Asters запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Прибутковий PR не для PRників.

Результат:

  • Ви дізнаєтесь коли, як і кому подавати новину для залучення клієнтів
  • Де, як і з чого чи з кого робити новину, якщо її немає
  • Як зробити, щоб новину хтось прочитав та зреагував на неї так, як Вам потрібно
  • Як зробити так, щоб новини не стадо, хоча вона є 

Спікер: Вікторія Єсауленко, Директор з маркетингу юридичної фірми “Астерс”, досвід в PR і маркетингу – 16 років.

Партнер: Asters

Цільова аудиторія: керівники і власники бізнесу, професіонали з внутрішніх та зовнішніх комунікацій, PR, маркетингу, розвитку бізнесу, і всім ті, хто готовий вчитися говорити про себе так, щоб почули.

Питання для обговорення: 

  • Що робити з інфоприводом, якщо він є, щоб привернути увагу клієнтів
  • Де взяти інфопривід, якщо його немає, щоб привернути увагу клієнтів
  • Що робити з інфоприводом, який виник небажано для вас, щоб клієнти не відвернулися від вас

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01. 

Спікери

1 / 1
Вікторія Єсауленко
Директор з маркетингу юридичної фірми "Астерс", досвід в PR і маркетингу - 16 років, Chartered Institute of Marketing, курс Post Graduate Diploma in Marketing, сертифікований бізнес-тренер, член Спілки журналістів України, колумніст Forbes Women Ukraine, "Новое время", MMR, автор книги "Жіночі секрети в PR технологіях", кращий маркетолог юридичного ринку 2017 року по версії видавництва "Юридична практика", спікер TEDx Women, FuckUp Nights Ukraine, EBA, Академія консалтингового бізнесу, Вищої школи комунікацій
Вікторія Єсауленко

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анастасія Мутас

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: