fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Клієнтський досвід – те, що ніколи не набридне Вашим клієнтам

  • Дата: 25/01/2018
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Вартість участі:безкоштовно для членів EBA
Місце проведення:

офіс Асоціації в м. Київ (Андріївський узвіз, 1А)

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: Клієнтський досвід – те, що ніколи не набридне Вашим клієнтам. Дата: 25 січня2018. Час: 10:00 12:00. Мова: російська. Вартість участі: безкоштовно для членів EBA. Місце проведення: офіс Асоціації в м. Київ (Андріївський узвіз, 1А). Команда EBA Management Development Centre спільно з компанією DEVELOR Ukraine запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Клієнтський досвід - те, що ніколи не набридне Вашим клієнтам. Кожен день, навіть не усвідомлюючи цього, ми стикаємось із точками контакту, які формують наш клієнтський досвід. Ми живемо у світі постійної конкуренції та змін. І те що працює сьогодні, завтра вже не буде впливати на індекс лояльності ваших споживачів. Тому необхідно бути на поготові. Протягом відкритої лекції Ви ознайомитесь з міжнародним дослідженням з клієнтського досвіду та дізнаєтесь про спостереження, виклики та власний досвід. Спікер: Андрій Журбін, тренер, консультант, DEVELOR Ukraine, міжнародний досвід у сфері продажів і маркетингу, а також досвід роботи з країнами Європи та Центральної Азії, додатковий досвід роботи в США, Лівані, Марокко та країнах Азіатсько-Тихоокеанського регіону. Партнери заходу: DEVELOR Ukraine Цільова аудиторія: кожен, кому цікавий клієнтський досвід, адже це те, за що відповідальний кожен із Вас, незалежно від посади Теми для обговорення: Основні, важливі висновки дослідження DEVELOR з клієнтського досвіду (3 повідомлення, повязані із темою) Чого очікує клієнт Принципи клієнтського досвіду Задоволеність клієнта vs Залученість 2. Якість обслуговування клієнтів vs Клієнтський досвід Перевищення очікувань, концепція «Моменти істини» Ідентифікація моментів істини Емоційний звязок Реєстрація обовязкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Андрій Журбін. тренер, консультант, DEVELOR Ukraine, менеджер з міжнародним досвідом у сфері продажів і маркетингу, міжнародний досвід роботи з країнами Європи та Центральної Азії, додатковий досвід роботи в США, Лівані, Марокко та країнах Азіатсько-Тихоокеанського регіону. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail Development@eba.com.ua. Контактний телефон. +380 (44) 496 0601.

Команда EBA Management Development Centre спільно з компанією DEVELOR Ukraine запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Клієнтський досвід – те, що ніколи не набридне Вашим клієнтам.

Кожен день, навіть не усвідомлюючи цього, ми стикаємось із точками контакту, які формують наш клієнтський досвід. Ми живемо у світі постійної конкуренції та змін. І те що працює сьогодні, завтра вже

не буде впливати на індекс лояльності ваших споживачів. Тому необхідно бути на поготові. Протягом відкритої лекції Ви ознайомитесь з міжнародним дослідженням з клієнтського досвіду та дізнаєтесь про спостереження, виклики та власний досвід.

Спікер: Андрій Журбін, тренер, консультант, DEVELOR Ukraine, міжнародний досвід у сфері продажів і маркетингу, а також досвід роботи з країнами Європи та Центральної Азії, додатковий досвід роботи в США, Лівані, Марокко та країнах Азіатсько-Тихоокеанського регіону.

Партнери заходу: DEVELOR Ukraine

Цільова аудиторія: кожен, кому цікавий клієнтський досвід, адже це те, за що відповідальний кожен із Вас, незалежно від посади

Теми для обговорення:

  1. Основні, важливі висновки дослідження DEVELOR з клієнтського досвіду (3 повідомлення, пов’язані із темою)
  • Чого очікує клієнт
  • Принципи клієнтського досвіду
  • Задоволеність клієнта vs Залученість

2. Якість обслуговування клієнтів vs Клієнтський досвід

  • Перевищення очікувань, концепція «Моменти істини»
  • Ідентифікація моментів істини
  • Емоційний зв’язок

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Андрій Журбін
тренер, консультант, DEVELOR Ukraine, менеджер з міжнародним досвідом у сфері продажів і маркетингу, міжнародний досвід роботи з країнами Європи та Центральної Азії, додатковий досвід роботи в США, Лівані, Марокко та країнах Азіатсько-Тихоокеанського регіону
Андрій Журбін

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
+380 (44) 496 0601

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank Aval, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: