fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: E-Export. Легкий старт

  • Дата: 08/02/2018 (ЧТ)
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Вартість участі:безкоштовно для членів EBA
Місце проведення:

офіс Асоціації в м. Київ (Андріївський узвіз, 1А)

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: E-Export. Легкий старт. Дата: 08 лютого2018. Час: 10:00 12:00. Мова: російська. Вартість участі: безкоштовно для членів EBA. Місце проведення: офіс Асоціації в м. Київ (Андріївський узвіз, 1А). Команда EBA Management Development Centre спільно з компанією WD&SS запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: E-Export. Легкий старт. Вихід українських брендів товарів та послуг на експортні ринки часто зумовлений великими витратами на дослідження, організацію логістики, торгівельних представництв та, власне, просування. Розвиток інтернет-технологій, поява принципово нових логістичних моделей, гнучкість поштових сервісів, помножені на сплеск креативних технологій та менеджерського мислення, викликали народження такого нового ринкового явища як digital-експорт. На відкритій лекції поговоримо про digital-експорт як інноваційну модель виходу на нові ринки. Чому треба вчитися у експортерів інших країн? Як і хто може використовувати цю модель, для яких товарів чи послуг підходить, скільки це коштує, і з чого почати?  Спікер: Ірина Міхальова, партнер, Export Growth, CMO, WD&SS, 18 років досвіду у побудові та розвитку систем інтегрованих маркетингових комунікацій та зв’язків з громадськістю у фінансовій, автомобільній сферах, інформаційно-правовому, консалтинговому, ювелірному, IT, ресторанному, готельному та туристичному бізнесі, ЗМІ. Партнер заходу: WD&SS Цільова аудиторія: власники бізнесів, які мають експортні плани чи хочуть розширити експорт товарів та послуг, управлінці, комерційні директори, директори з розвитку бізнесу, керівники напрямів ЗЕД та маркетологи. Теми для обговорення: Як правильно налагодити E-commerce для підвищення продажів? Які доступні платформи E-commerce використовувати на міжнародних ринках і для яких сегментів це доцільно? Як українському бізнесу через електронну комерцію вийти на зовнішні ринки та успішно продавати свої товари закордон Кейс виходу на косметичного бренду на ринок Китаю Реєстрація обовязкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Ірина Міхальова. партнер, Export Growth, CMO, WD&SS, 18 років досвіду у побудові та розвитку систем інтегрованих маркетингових комунікацій та зв’язків з громадськістю у фінансовій, автомобільній сферах, інформаційно-правовому, консалтинговому, ювелірному, IT, ресторанному, готельному та туристичному бізнесі, ЗМІ. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +380 (44) 496 0601.

Команда EBA Management Development Centre спільно з компанією WD&SS запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: E-Export. Легкий старт.

Вихід українських брендів товарів та послуг на експортні ринки часто зумовлений великими витратами на дослідження, організацію логістики, торгівельних представництв та, власне, просування. Розвиток інтернет-технологій, поява принципово нових логістичних моделей, гнучкість поштових сервісів, помножені на сплеск креативних технологій та менеджерського мислення, викликали народження такого нового ринкового явища як digital-експорт. На відкритій лекції поговоримо про digital-експорт як інноваційну модель виходу на нові ринки. Чому треба вчитися у експортерів інших країн? Як і хто може використовувати цю модель, для яких товарів чи послуг підходить, скільки це коштує, і з чого почати? 

Спікер: Ірина Міхальова, партнер, Export Growth, CMO, WD&SS, 18 років досвіду у побудові та розвитку систем інтегрованих маркетингових комунікацій та зв’язків з громадськістю у фінансовій, автомобільній сферах, інформаційно-правовому, консалтинговому, ювелірному, IT, ресторанному, готельному та туристичному бізнесі, ЗМІ.

Партнер заходу: WD&SS

Цільова аудиторія: власники бізнесів, які мають експортні плани чи хочуть розширити експорт товарів та послуг, управлінці, комерційні директори, директори з розвитку бізнесу, керівники напрямів ЗЕД та маркетологи.

Теми для обговорення:

  • Як правильно налагодити E-commerce для підвищення продажів?
  • Які доступні платформи E-commerce використовувати на міжнародних ринках і для яких сегментів це доцільно?
  • Як українському бізнесу через електронну комерцію вийти на зовнішні ринки та успішно продавати свої товари закордон
  • Кейс виходу на косметичного бренду на ринок Китаю

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Ірина Міхальова
партнер, Export Growth, CMO, WD&SS, 18 років досвіду у побудові та розвитку систем інтегрованих маркетингових комунікацій та зв’язків з громадськістю у фінансовій, автомобільній сферах, інформаційно-правовому, консалтинговому, ювелірному, IT, ресторанному, готельному та туристичному бізнесі, ЗМІ
Ірина Міхальова

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
+380 (44) 496 0601

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: