fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Digital мaркетинг в умовах обмеженого бюджету

  • Дата: 16/03/2018 (ПТ)
  • Мова: англійська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Квиток:безкоштовно для членів EBA
Місце проведення:

HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: Digital мaркетинг в умовах обмеженого бюджету. Дата: 16 березня2018. Час: 10:00 12:00. Мова: англійська. Квиток: безкоштовно для членів EBA. Місце проведення: HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3. Ви коли-небудь замислювалися, як ефективно використовувати бюджет маркетингу, продажів та просування? Як здійснити оптимізацію бюджету завдяки різноманітним показникам та каналам? А як бути в умовах обмеженого бюджету чи, навіть, нульового? Дізнайтеся, як боротися з нестачею ресурсів та грошей, особливо, якщо Вам доводиться виконувати обов’язки маркетолога та стратега бізнесу. Команда EBA Management Development Centre спільно з Алексом Романовичем та Анастасією Давидовою запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Digital мaркетинг в умовах обмеженого бюджету. Відкрита лекція несе освітній характер, включаючи поради та приклади, тематичні дослідження та різноманітні техніки, що представлені провідними маркетологами та досвідченими стратегами бізнесу на внутрішньому ринку та міжнародного рівня (США, Європа). Результат: Ви матимете можливість отримати практичні знання та застосувати їх на Вашій роботі, зрозумієте основні особливості, необхідні для старту власного бізнесу. Спікери:  Алекс Романович (США), Засновник та CEO - Social2B and Viosk, Digital Media Adviser - The CMO Club Анастасія Давидова, маркетолог з 15-річним досвідом роботи; має досвід з використанням креативу у продажах digital маркетингу, спеціалізується на стратегії розвитку, створення fast brand та розвитку стрімкого позиціювання бренду на ринку, засновник First VR Cinema in Ukraine with Samsung at MULTIPLEX Holding. Партнери: MULTIPLEX Holding, Social2b Цільова аудиторія: CEOs, CFOs, директори з маркетингу, директори з продажів та розвитку бізнесу для малих та середніх компаній, підприємці. Питання для обговорення:  Базовий маркетинг – єдина річ, яку Ви можете собі дозволити? Можливість існування digital vaркетинг в умовах обмеженого бюджету Приватні vедіа vs gроплачені (корупційні) vедіа vs достовірні медіа Ваш вебсайт - “платформа для маркетингу”? Соціальні медіа: друг чи ворог? Email маркетинг – це не необхідність, a must! Контент, контент, контент – чи достатньо вести блог? А як щодо відео? (невелика презентація з прикладами, потреба в інтернеті) Платний пошук з платним соціумом vs органічний Out of home маркетинг та рекламний маркетинг – бути чи не бути? Ви готові? Оцінювання успіху та невдач Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Алекс Романович. Засновник та CEO - Social2B та Viosk, радник у сфері digital медіа - The CMO Club. Анастасія Давидова. Маркетолог, 15 років досвіду, спеціалізується на стратегії growth, швикої побудови бренду та на розвитку міцної позиції бренду на ринку. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Anna Merkulova. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Ви коли-небудь замислювалися, як ефективно використовувати бюджет маркетингу, продажів та просування? Як здійснити оптимізацію бюджету завдяки різноманітним показникам та каналам? А як бути в умовах обмеженого бюджету чи, навіть, нульового? Дізнайтеся, як боротися з нестачею ресурсів та грошей, особливо, якщо Вам доводиться виконувати обов’язки маркетолога та стратега бізнесу.

Команда EBA Management Development Centre спільно з Алексом Романовичем та Анастасією Давидовою запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Digital мaркетинг в умовах обмеженого бюджету. Відкрита лекція несе освітній характер, включаючи поради та приклади, тематичні дослідження та різноманітні техніки, що представлені провідними маркетологами та досвідченими стратегами бізнесу на внутрішньому ринку та міжнародного рівня (США, Європа).

Результат: Ви матимете можливість отримати практичні знання та застосувати їх на Вашій роботі, зрозумієте основні особливості, необхідні для старту власного бізнесу.

Спікери: 

  • Алекс Романович (США), Засновник та CEO – Social2B and Viosk, Digital Media Adviser – The CMO Club
  • Анастасія Давидова, маркетолог з 15-річним досвідом роботи; має досвід з використанням креативу у продажах digital маркетингу, спеціалізується на стратегії розвитку, створення fast brand та розвитку стрімкого позиціювання бренду на ринку, засновник First VR Cinema in Ukraine with Samsung at MULTIPLEX Holding.

Партнери: MULTIPLEX Holding, Social2b

Цільова аудиторія: CEOs, CFOs, директори з маркетингу, директори з продажів та розвитку бізнесу для малих та середніх компаній, підприємці.

Питання для обговорення: 

  • Базовий маркетинг – єдина річ, яку Ви можете собі дозволити?
  • Можливість існування digital vaркетинг в умовах обмеженого бюджету
  • Приватні vедіа vs gроплачені (корупційні) vедіа vs достовірні медіа
  • Ваш вебсайт – “платформа для маркетингу”?
  • Соціальні медіа: друг чи ворог?
  • Email маркетинг – це не необхідність, a must!
  • Контент, контент, контент – чи достатньо вести блог?
  • А як щодо відео? (невелика презентація з прикладами, потреба в інтернеті)
  • Платний пошук з платним соціумом vs органічний
  • Out of home маркетинг та рекламний маркетинг – бути чи не бути?
  • Ви готові? Оцінювання успіху та невдач

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 2
Алекс Романович
Засновник та CEO - Social2B та Viosk, радник у сфері digital медіа - The CMO Club
Анастасія Давидова
Маркетолог, 15 років досвіду, спеціалізується на стратегії growth, швикої побудови бренду та на розвитку міцної позиції бренду на ринку
Алекс Романович
Анастасія Давидова

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Anna Merkulova

044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: