fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Unlimit Ukraine: SMALL TALKS: За лаштунками retention-у: секрети збереження клієнтів

  • Дата: 23/10/2024 (СР)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 13:00
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Unlimit Ukraine: SMALL TALKS: За лаштунками retention-у: секрети збереження клієнтів. Дата: 23 жовтня2024. Час: 11:00 13:00. Мова: українська. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Бажаєте відкрити нові перспективи розвитку власного бізнесу, систематизувати управлінський досвід та отримати найсучасніші знання від досвідчених експертів? Європейська Бізнес Асоціація у партнерстві з UKRSIBBANK BNP PARIBAS GROUP та ОЛХ Україна в рамках проєкту Unlimit Ukraine запрошують до участі у новій освітній онлайн програмі «Small Talks» для представників МСБ, які не бояться змінюватися та вдосконалюватися в сучасних турбулентних умовах. «Small Talks» – це безкоштовна освітня ініціатива, яка допоможе власникам та представникам малого та середнього бізнесу дізнатися про ключові інструменти, важливі зміни та актуальні тенденції у різних аспектах ведення бізнесу, вдосконалити власний професійний досвід. Тож пропонуємо Вам долучитися до нашого вебінару: «За лаштунками retention-у: секрети збереження клієнтів» та дізнатися про останні новинки та цікавинки в даній сфері. Під час вебінару розглянемо:       1. Визначення та пояснення основних аспектів Retention в маркетингу. Важливість утримання клієнтів для бізнесу та досягнення маркетингових цілей.       2. Стратегії утримання клієнтів у маркетингу: Різновиди стратегій ретенції (наприклад, програми лояльності, персоналізація, CRM-системи). Приклади стратегій утримання в залежності від бізнес-моделі та цільової аудиторії.       3. Розуміння потреб та очікувань клієнтів: Вивчення та аналіз потреб та очікувань цільової аудиторії. Використання даних та маркетингової аналітики для кращого розуміння клієнтів.      4. Розвиток індивідуального підходу до клієнтів: Персоналізація комунікацій та пропозицій для клієнтів. Використання CRM-систем для збереження та аналізу даних про клієнтів.      5. Підтримка та взаємодія з клієнтами: Створення ефективних каналів комунікації з клієнтами (наприклад, електронна пошта, соціальні медіа, чат-боти). Використання активних засобів залучення клієнтів до взаємодії (наприклад, обігрівання клієнта, ексклюзивні пропозиції).      6. Відділ продажів та підтримки – чому важливо бути друзями та надійними партнерами.      7. Вимірювання ефективності Утримання: використання метрик та показників для вимірювання (наприклад, retention rate, churn rate).      8. Розробка довгострокових взаємовигідних відносин з клієнтами: Створення стратегій для збереження клієнтів на тривалий термін. Розвиток програм лояльності та бонусних систем.   Головний партнер Інформаційний партнер Спікери. Альона Горковенко. Має 16 років досвіду в торговому маркетингу та маркетингу загалом в компаніях таких як Nestle, Phillips, та IDS Україна. В OLX взялася за побудову B2B маркетингу, виконуючи різноманітні функції, включаючи управління, бренд-менеджмент, PR, цифровий маркетинг, CRM, email-маркетинг, управління контентом, SMM, PPC, підтримку команди продажів, аналітику, інтеграцію нового програмного забезпечення та мотивацію команди. Зібрала ефективну команду B2B маркетингу, спрямовану на створення екосистеми інструментів для обслуговування бізнес-клієнтів, тісно співпрацюючи з командою продажів для генерації нових лідів, розробки партнерських програм, підвищення обізнаності бренду серед бізнес-аудиторії та розробки освітніх програм. Додатково очолила напрямок створення та дистрибуції контенту, керуючи всіма аспектами проектів екосистеми контенту, SMM та PR. Її робота була відзначена нагородою Effie за успішні маркетингові кампанії. Життєве кредо: бути людиною - чесною, порядною, справедливою.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Олена Еро. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 218 09 05.

Бажаєте відкрити нові перспективи розвитку власного бізнесу, систематизувати управлінський досвід та отримати найсучасніші знання від досвідчених експертів?

Європейська Бізнес Асоціація у партнерстві з UKRSIBBANK BNP PARIBAS GROUP та ОЛХ Україна в рамках проєкту Unlimit Ukraine запрошують до участі у новій освітній онлайн програмі «Small Talks» для представників МСБ, які не бояться змінюватися та вдосконалюватися в сучасних турбулентних умовах.

«Small Talks» – це безкоштовна освітня ініціатива, яка допоможе власникам та представникам малого та середнього бізнесу дізнатися про ключові інструменти, важливі зміни та актуальні тенденції у різних аспектах ведення бізнесу, вдосконалити власний професійний досвід.

Тож пропонуємо Вам долучитися до нашого вебінару: «За лаштунками retention-у: секрети збереження клієнтів» та дізнатися про останні новинки та цікавинки в даній сфері.

Під час вебінару розглянемо:

      1. Визначення та пояснення основних аспектів Retention в маркетингу.

  • Важливість утримання клієнтів для бізнесу та досягнення маркетингових цілей.

      2. Стратегії утримання клієнтів у маркетингу:

  • Різновиди стратегій ретенції (наприклад, програми лояльності, персоналізація, CRM-системи).
  • Приклади стратегій утримання в залежності від бізнес-моделі та цільової аудиторії.

      3. Розуміння потреб та очікувань клієнтів:

  • Вивчення та аналіз потреб та очікувань цільової аудиторії.
  • Використання даних та маркетингової аналітики для кращого розуміння клієнтів.

     4. Розвиток індивідуального підходу до клієнтів:

  • Персоналізація комунікацій та пропозицій для клієнтів.
  • Використання CRM-систем для збереження та аналізу даних про клієнтів.
     5. Підтримка та взаємодія з клієнтами:
  • Створення ефективних каналів комунікації з клієнтами (наприклад, електронна пошта, соціальні медіа, чат-боти).
  • Використання активних засобів залучення клієнтів до взаємодії (наприклад, обігрівання клієнта, ексклюзивні пропозиції).

     6. Відділ продажів та підтримки – чому важливо бути друзями та надійними партнерами.

     7. Вимірювання ефективності Утримання: використання метрик та показників для вимірювання (наприклад, retention rate, churn rate).

     8. Розробка довгострокових взаємовигідних відносин з клієнтами:

  • Створення стратегій для збереження клієнтів на тривалий термін.
  • Розвиток програм лояльності та бонусних систем.
 

Головний партнер

Інформаційний партнер

Спікери

1 / 1
Альона Горковенко
Має 16 років досвіду в торговому маркетингу та маркетингу загалом в компаніях таких як Nestle, Phillips, та IDS Україна. В OLX взялася за побудову B2B маркетингу, виконуючи різноманітні функції, включаючи управління, бренд-менеджмент, PR, цифровий маркетинг, CRM, email-маркетинг, управління контентом, SMM, PPC, підтримку команди продажів, аналітику, інтеграцію нового програмного забезпечення та мотивацію команди. Зібрала ефективну команду B2B маркетингу, спрямовану на створення екосистеми інструментів для обслуговування бізнес-клієнтів, тісно співпрацюючи з командою продажів для генерації нових лідів, розробки партнерських програм, підвищення обізнаності бренду серед бізнес-аудиторії та розробки освітніх програм. Додатково очолила напрямок створення та дистрибуції контенту, керуючи всіма аспектами проектів екосистеми контенту, SMM та PR. Її робота була відзначена нагородою Effie за успішні маркетингові кампанії. Життєве кредо: бути людиною - чесною, порядною, справедливою.
Альона Горковенко

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Олена Еро

Зв'язатись
067 218 09 05
Реєстрація
Ім'я
E-mail
ІПН/ЄДРПОУ клієнта
Звідки ви дізнались про захід?
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 2
Звідки ви дізнались про захід?
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: