fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Тренінг: Як знайти теми для контенту

  • Дата: 03/04/2019 (СР)
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 18:00
  • Внесок:2000 грн для членів Асоціації
Місце проведення:

HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3, переговірна кімната 1

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Тренінг: Як знайти теми для контенту. Дата: 03 квітня2019. Час: 10:00 18:00. Мова: російська. Внесок: 2000 грн для членів Асоціації. Місце проведення: HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3, переговірна кімната 1. Написання статті передбачає не тільки роботу над створенням та просуванням контенту, але й постійний пошук ідей. Джерелом пошуку можуть бути тривалі плани, зарубіжні кейси, нетривіальні приклади. Частіше за все у компаній є дві крайнощі щодо контенту: вони пишуть тільки про себе, або пишуть про все і відразу. У першому випадку статті та пости перетворюються на суцільну рекламу, у другому — на недолугу газету. Як знайти теми, що підтримають Ваш бренд та при цьому не будуть нудними для читача? На тренінгу ми детально у цьому розберемось.  Команда EBA Management Development Centre спільно з Юлією Колесник запрошують Вас взяти участь у Тренінгу: Як знайти теми для контенту. Результат:  Розуміння які теми Ваші, а які ні; Практика побудови дерева тем; Розуміння як розкривати тему у тексті. Тренер: Юлія Колесник, незалежний креативний консультант, в минулому копірайтер Fedoriv, BBDO Ukraine, Cheil, автор та лектор “Курсу копірайтингу та сторітеллінгу” у LVL80 Marketing School, 12 років досвіду у рекламі. Цільова аудиторія: PR-фахівці, SMM-спеціалісти, копірайтери – всі ті, хто пише або затверджує тексти, що стосуються бренду/продукту. Теми для обговорення: Як знайти теми, на які може висловлюватись бренд? Як дізнатися, що цього цікаво вашій аудиторії? У яких напрямках шукати теми? Як розкрити тему у тексті так, щоб вона “заграла”? Які помилки “вбивають” навіть ідеально підібрану тему? Реєстрація обовязкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку Реєстрація, яку Ви можете знайти нижче. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникли запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Тренери. Юлія Колесник. Незалежний бренд-стратег з 14 роками досвіду у рекламному копірайтингу, створенні контенту та креативній стратегії, MA with Distinction in Creative, Digital & Professional Writing from London Metropolitan University, London, UK; куратор курсу “Storytelling in Marketing and Advertising” в Projector.School та гостьовий лектор у ЛітОсвіта і Свободная; її проєкти зібрали більше 40 національних та міжнародних рекламних нагород; з 2018 працює незалежно з клієнтами з України, Молдови, США, Великої Британії, Франції та інших країн. Вірить, що слова це найпотужніший інструмент в інформаційній економіці і тому кожен має вміти ефективно ними користуватися. . Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Написання статті передбачає не тільки роботу над створенням та просуванням контенту, але й постійний пошук ідей. Джерелом пошуку можуть бути тривалі плани, зарубіжні кейси, нетривіальні приклади. Частіше за все у компаній є дві крайнощі щодо контенту: вони пишуть тільки про себе, або пишуть про все і відразу. У першому випадку статті та пости перетворюються на суцільну рекламу, у другому — на недолугу газету. Як знайти теми, що підтримають Ваш бренд та при цьому не будуть нудними для читача? На тренінгу ми детально у цьому розберемось. 

Команда EBA Management Development Centre спільно з Юлією Колесник запрошують Вас взяти участь у Тренінгу: Як знайти теми для контенту.

Результат: 

  • Розуміння які теми “Ваші”, а які ні;
  • Практика побудови дерева тем;
  • Розуміння як розкривати тему у тексті.

Тренер: Юлія Колесник, незалежний креативний консультант, в минулому копірайтер Fedoriv, BBDO Ukraine, Cheil, автор та лектор “Курсу копірайтингу та сторітеллінгу” у LVL80 Marketing School, 12 років досвіду у рекламі.

Цільова аудиторія: PR-фахівці, SMM-спеціалісти, копірайтери – всі ті, хто пише або затверджує тексти, що стосуються бренду/продукту.

Теми для обговорення:

  • Як знайти теми, на які може висловлюватись бренд?
  • Як дізнатися, що цього цікаво вашій аудиторії?
  • У яких напрямках шукати теми?
  • Як розкрити тему у тексті так, щоб вона “заграла”?
  • Які помилки “вбивають” навіть ідеально підібрану тему?

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку “Реєстрація”, яку Ви можете знайти нижче. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникли запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Тренери

1 / 1
Юлія Колесник
Незалежний бренд-стратег з 14 роками досвіду у рекламному копірайтингу, створенні контенту та креативній стратегії, MA with Distinction in Creative, Digital & Professional Writing from London Metropolitan University, London, UK; куратор курсу “Storytelling in Marketing and Advertising” в Projector.School та гостьовий лектор у ЛітОсвіта і Свободная; її проєкти зібрали більше 40 національних та міжнародних рекламних нагород; з 2018 працює незалежно з клієнтами з України, Молдови, США, Великої Британії, Франції та інших країн. Вірить, що слова це найпотужніший інструмент в інформаційній економіці і тому кожен має вміти ефективно ними користуватися. 
Юлія Колесник

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Звіт та фотогалерея

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Ваш мобільний номер телефону
Ваші очікування від тренінгу
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 2
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: