fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Тренінг: Вимірювання ефективності комунікацій

Комунікація Особиста ефективність Особистісний розвиток HR, CSR, Внутрішні комунікації PR, Маркетинг, Реклама, Дизайн Розвиток бізнесу, продажі, відносини з клієнтами
  • Дата: 19/02/2025 (СР)
  • Мова: українська
  • Час: 10:00 - 18:00
  • Формат:офлайн тренінговий день
  • Внесок для компаній Асоціації:5000 грн
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:4500 грн до 19 січня
  • Місце проведення: KyivHall на Хрещатику, 25 — конференц-зали з укриттям в самому серці столиці
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Тренінг: Вимірювання ефективності комунікацій. Дата: 19 лютого2025. Час: 10:00 18:00. Мова: українська. Формат: офлайн тренінговий день. Місце проведення: KyivHall на Хрещатику, 25 — конференц-зали з укриттям в самому серці столиці. Реєстрацію закрито через обмежену кількість місць. Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації спільно Оксаною Маличкович запускають новий Тренінг: Вимірювання ефективності комунікацій. Партнер-локація: KyivHall на Хрещатику, 25 — конференц-зали з укриттям в самому серці столиці. Маємо безперебійний інтернет, генератор, власний кейтеринг і технічну базу майже під будь-який запит. Після проходження тренінгу Ви:  Застосуєте різні методики ефективності комунікацій Проведете інформаційний аудит Зрозумієте чи потрібно робити моніторинг соц мереж та яким чином Здійсните оцінку репутації компанії Цільова аудиторія:  Всі ті, хто дотичний або кому цікава тематика вимірювання ефективності комунікацій Програма Вступ (15 хв)  Методика AMEC оцінки ефективності комунікацій – (120 хв). Секція передбачає теоретичну та практичну частину, роботу у групах  Розбираємо структуру та підхід до оцінки ефективності комунікацій (таблиця AMEC) Різниця між output, outcome, impact SMART цілі у кожній комунікаційній кампанії  Specific — конкретна  Measurable — вимірювана (в цифрах)  Achievable — досяжна (необхідні бюджет та ресурси)  Relevant — значуща   Time-bound — обмежена в часі  Приклади заповнення таблиці для комерційного та громадського сектору  Метрики, які можуть використовуватись під  конкретно поставлену ціль, розбір кейсів учасників.  Пауза – кава, 20 хв.  Інформаційний аудит – основні метрики медіа моніторингу. (90 хв) Інтерактивна секція, запитань-відповідей  Методологія розрахунку основних метрик контент-аналізу традиційних ЗМІ, на чому базується, чим корисна і як заставити ці метрики працювати для вас   SoV  Media quality/Media Impact Score/Scoring   Тематика публікацій (коли корисно і як розділяємо)  Аудиторне охоплення (на чому базується і чи варте уваги)  Моніторинг соцмереж, на чому базується метрики, що означають і що дійсно потрібно вимірювати у соціальних мережах.  Залучення  Перегляди – чому вони не залучення  Що таке охоплення у соцмережах і чи варте воно уваги  Карта аргументів  Амбасадори бренду  Шкала емоцій. Що змушує аудиторію стати прихильником бренду або навпаки  Перерва на обід, 1 год   Оцінка репутації компанії (90 хв)  Індекс RepTrak. Чи є альтернатива?  Як українці змінюють розуміння складових репутації компанії і чи класична матриця RepTrak відображає уявлення та сприйняття українського суспільства?  Підхід 360, і як об’єднати резонанс у ЗМІ, думки у соцмережах та соціологію в єдиний репутаційних аналіз    Тренери. Оксана Маличкович. Співвласниця агенції «ЕЛ.БІ.АЙ.», фахівчиня з досліджень медіа та громадської думки. Запрошена викладачка курсу «Медіааналіз» в Українському католицькому університеті.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Юлія Гришко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 406 65 40.

Реєстрацію закрито через обмежену кількість місць.

Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації спільно Оксаною Маличкович запускають новий Тренінг: Вимірювання ефективності комунікацій.

Партнер-локація: KyivHall на Хрещатику, 25 — конференц-зали з укриттям в самому серці столиці. Маємо безперебійний інтернет, генератор, власний кейтеринг і технічну базу майже під будь-який запит.

Після проходження тренінгу Ви: 

  • Застосуєте різні методики ефективності комунікацій
  • Проведете інформаційний аудит
  • Зрозумієте чи потрібно робити моніторинг соц мереж та яким чином
  • Здійсните оцінку репутації компанії

Цільова аудиторія: 

  • Всі ті, хто дотичний або кому цікава тематика вимірювання ефективності комунікацій

Програма

Вступ (15 хв) 

Методика AMEC оцінки ефективності комунікацій(120 хв)Секція передбачає теоретичну та практичну частину, роботу у групах 

  • Розбираємо структуру та підхід до оцінки ефективності комунікацій (таблиця AMEC)
  • Різниця між output, outcome, impact
  • SMART цілі у кожній комунікаційній кампанії 

Specific — конкретна 

Measurable — вимірювана (в цифрах) 

Achievable — досяжна (необхідні бюджет та ресурси) 

Relevant — значуща  

Time-bound — обмежена в часі 

  • Приклади заповнення таблиці для комерційного та громадського сектору 
  • Метрики, які можуть використовуватись під  конкретно поставлену ціль, розбір кейсів учасників. 

Пауза – кава, 20 хв. 

Інформаційний аудит – основні метрики медіа моніторингу. (90 хв) Інтерактивна секція, запитань-відповідей 

  • Методологія розрахунку основних метрик контент-аналізу традиційних ЗМІ, на чому базується, чим корисна і як заставити ці метрики працювати для вас  
  • SoV 
  • Media quality/Media Impact Score/Scoring  
  • Тематика публікацій (коли корисно і як розділяємо) 
  • Аудиторне охоплення (на чому базується і чи варте уваги) 

Моніторинг соцмереж, на чому базується метрики, що означають і що дійсно потрібно вимірювати у соціальних мережах. 

  • Залучення 
  • Перегляди – чому вони не залучення 
  • Що таке охоплення у соцмережах і чи варте воно уваги 
  • Карта аргументів 
  • Амбасадори бренду 
  • Шкала емоцій. Що змушує аудиторію стати прихильником бренду або навпаки 

Перерва на обід, 1 год  

Оцінка репутації компанії (90 хв) 

  • Індекс RepTrak. Чи є альтернатива? 
  • Як українці змінюють розуміння складових репутації компанії і чи класична матриця RepTrak відображає уявлення та сприйняття українського суспільства? 
  • Підхід 360, і як об’єднати резонанс у ЗМІ, думки у соцмережах та соціологію в єдиний репутаційних аналіз   

Тренери

1 / 1
Оксана Маличкович
Співвласниця агенції «ЕЛ.БІ.АЙ.», фахівчиня з досліджень медіа та громадської думки. Запрошена викладачка курсу «Медіааналіз» в Українському католицькому університеті.
Оксана Маличкович

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Юлія Гришко

Зв'язатись
067 406 65 40

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Ваш мобільний номер телефону
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Ваші очікування та запитання до тренера
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Ваші очікування та запитання до тренера
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: