fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Тренінг: Вимірювання ефективності комунікацій

Комунікація Особиста ефективність Особистісний розвиток HR, CSR, Внутрішні комунікації PR, Маркетинг, Реклама, Дизайн Розвиток бізнесу, продажі, відносини з клієнтами
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Тренінг: Вимірювання ефективності комунікацій. Дата: 16 жовтня2024. Час: 10:00 18:00. Мова: українська. Формат: офлайн тренінговий день. Місце проведення: Sense Hub. Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації спільно Оксаною Маличкович запускають новий Тренінг: Вимірювання ефективності комунікацій. Після проходження тренінгу Ви:  Приміните різні методики ефективності комунікацій Проведете інформаційний аудит Зрозумієте чи потрібно робити моніторинг соц мереж та яким чином Здійсните оцінку репутації компанії Цільова аудиторія:  Всі ті, хто дотичний або кому цікава тематика вимірювання ефективності комунікацій Програма Вступ (15 хв)  Методика AMEC оцінки ефективності комунікацій – (120 хв). Секція передбачає теоретичну та практичну частину, роботу у групах  Розбираємо структуру та підхід до оцінки ефективності комунікацій (таблиця AMEC) Різниця між output, outcome, impact SMART цілі у кожній комунікаційній кампанії  Specific — конкретна  Measurable — вимірювана (в цифрах)  Achievable — досяжна (необхідні бюджет та ресурси)  Relevant — значуща   Time-bound — обмежена в часі  Приклади заповнення таблиці для комерційного та громадського сектору  Метрики, які можуть використовуватись під  конкретно поставлену ціль, розбір кейсів учасників.  Пауза – кава, 20 хв.  Інформаційний аудит – основні метрики медіа моніторингу. (90 хв) Інтерактивна секція, запитань-відповідей  Методологія розрахунку основних метрик контент-аналізу традиційних ЗМІ, на чому базується, чим корисна і як заставити ці метрики працювати для вас   SoV  Media quality/Media Impact Score/Scoring   Тематика публікацій (коли корисно і як розділяємо)  Аудиторне охоплення (на чому базується і чи варте уваги)  Моніторинг соцмереж, на чому базується метрики, що означають і що дійсно потрібно вимірювати у соціальних мережах.  Залучення  Перегляди – чому вони не залучення  Що таке охоплення у соцмережах і чи варте воно уваги  Карта аргументів  Амбасадори бренду  Шкала емоцій. Що змушує аудиторію стати прихильником бренду або навпаки  Перерва на обід, 1 год   Оцінка репутації компанії (90 хв)  Індекс RepTrak. Чи є альтернатива?  Як українці змінюють розуміння складових репутації компанії і чи класична матриця RepTrak відображає уявлення та сприйняття українського суспільства?  Підхід 360, і як об’єднати резонанс у ЗМІ, думки у соцмережах та соціологію в єдиний репутаційних аналіз    Тренери. Оксана Маличкович. Співвласниця агенції «ЕЛ.БІ.АЙ.», фахівчиня з досліджень медіа та громадської думки. Запрошена викладачка курсу «Медіааналіз» в Українському католицькому університеті.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 240 90 90.

Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації спільно Оксаною Маличкович запускають новий Тренінг: Вимірювання ефективності комунікацій.

Після проходження тренінгу Ви: 

  • Приміните різні методики ефективності комунікацій
  • Проведете інформаційний аудит
  • Зрозумієте чи потрібно робити моніторинг соц мереж та яким чином
  • Здійсните оцінку репутації компанії

Цільова аудиторія: 

  • Всі ті, хто дотичний або кому цікава тематика вимірювання ефективності комунікацій

Програма

Вступ (15 хв) 

Методика AMEC оцінки ефективності комунікацій(120 хв)Секція передбачає теоретичну та практичну частину, роботу у групах 

  • Розбираємо структуру та підхід до оцінки ефективності комунікацій (таблиця AMEC)
  • Різниця між output, outcome, impact
  • SMART цілі у кожній комунікаційній кампанії 

Specific — конкретна 

Measurable — вимірювана (в цифрах) 

Achievable — досяжна (необхідні бюджет та ресурси) 

Relevant — значуща  

Time-bound — обмежена в часі 

  • Приклади заповнення таблиці для комерційного та громадського сектору 
  • Метрики, які можуть використовуватись під  конкретно поставлену ціль, розбір кейсів учасників. 

Пауза – кава, 20 хв. 

Інформаційний аудит – основні метрики медіа моніторингу. (90 хв) Інтерактивна секція, запитань-відповідей 

  • Методологія розрахунку основних метрик контент-аналізу традиційних ЗМІ, на чому базується, чим корисна і як заставити ці метрики працювати для вас  

SoV 

Media quality/Media Impact Score/Scoring  

Тематика публікацій (коли корисно і як розділяємо) 

Аудиторне охоплення (на чому базується і чи варте уваги) 

Моніторинг соцмереж, на чому базується метрики, що означають і що дійсно потрібно вимірювати у соціальних мережах. 

  • Залучення 
  • Перегляди – чому вони не залучення 
  • Що таке охоплення у соцмережах і чи варте воно уваги 
  • Карта аргументів 
  • Амбасадори бренду 
  • Шкала емоцій. Що змушує аудиторію стати прихильником бренду або навпаки 

Перерва на обід, 1 год  

Оцінка репутації компанії (90 хв) 

  • Індекс RepTrak. Чи є альтернатива? 
  • Як українці змінюють розуміння складових репутації компанії і чи класична матриця RepTrak відображає уявлення та сприйняття українського суспільства? 
  • Підхід 360, і як об’єднати резонанс у ЗМІ, думки у соцмережах та соціологію в єдиний репутаційних аналіз   

Тренери

1 / 1
Оксана Маличкович
Співвласниця агенції «ЕЛ.БІ.АЙ.», фахівчиня з досліджень медіа та громадської думки. Запрошена викладачка курсу «Медіааналіз» в Українському католицькому університеті.
Оксана Маличкович

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
067 240 90 90

Партнери

Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Ваші очікування та запитання до тренера
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Ваші очікування та запитання до тренера
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: