fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку з організації заходів

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Програма розвитку з організації заходів. Дата: 30 листопада2017. Час: 10:00 17:30. Місце проведення: офіс Асоціації у м. Києві, Андріївський узвіз 1А. Хороший івент менеджер повинен володіти навичками проектування, управління, бюджетування, знати основи клієнтського сервісу і багато іншого. Ми пропонуємо курс-акселератор, що дає всі необхідні знання і навички для роботи в івент індустрії. Цього сезону на Вас чекає: Нова програма з урахуванням усіх актуальних тенденцій івент ринку Практичні поради та консультації від провідних екпертів Розгляд практичних кейсів Можливість поспілкуватись з професіоналами високого класу, лауретами премії Ukrainian Events Awards Курс складається з 4 занять - семінарів тривалістю 3 години. Кожне заняття, крім теорії, буде включати розбір реальних кейсів і практичні завдання. Після успішного проходження Ви отримаєте сертифікати про завершення програми розвитку. ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ Отримаєте набір інструментів для просування заходу Навчитесь формувати план, KPIзаходів та правильно будувати стратегію роботи з провайдерами Дізнаєтесь новітні методики в організації заходів Зрозумієте як правильно вибудовувати командну роботу, забезпечити безпеку на заході та як просувати захід онлайн ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ Менеджери по організації заходів PR спеціалісти Маркетингові спеціалісти Менеджери всіх департаментів, задіяні у процес організації заходів Середній та вищий менеджмент ПРОГРАМА МОДУЛЬ 1. ПРОСУВАННЯ ЗАХОДУ – 30 ЛИСТОПАДА, 10.00 - 13.15 Розробка концепції заходу Сегментація цільової аудиторії Позиціонування Ключові повідомлення Канали комунікації / інструменти просування заходу Партнерство на заходах МОДУЛЬ 2. ЯК ЗРОБИТИ ЗАХІД УСПІШНИМ? – 30 ЛИСТОПАДА, 14.15 - 17.30 Що таке успішність та як вона вимірюється? Підрядники – хто вони та як з ними працювати на заході? Хто наші клієнти? Скільки їх може бути? Аналіз заходу: як працювати над створенням ідеї в команді ROI на захід. Як виміряти вкладений ресурс та оцінити ефективність? Приклади невдалих кейсів та розмова про помилки Просування заходів онлайн МОДУЛЬ 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ КОМАНДИ ОРГАНІЗАТОРІВ – 01 ГРУДНЯ, 10.00 - 13.15 Event-команда на різних стадіях реалізації проекту Ефективна взаємодія у команді Внутрішній документообіг Блокнот чи месенджер? Взаємодія команд клієнта та event-компанїі Кейс-проекти командної взаємодії МОДУЛЬ 4. ПРОСУВАННЯ ЗАХОДУ У DIGITAL СЕРЕДОВИЩІ – 01 ГРУДНЯ, 14.15 - 17.30 Для кого потрібен SMM Для кого потрібен digital Які є соціальні медіа (соціальні мережі, месенджери, хостінги) Принципи побудови бренду у соціальних мережах Практичні кейси                                                         Партнери              Спікери. Денис Блощинський. Співвласник, Агенство 42, співвласник Благодійного фонду З країни в Україну. Валерія Жук. Управляючий партнер, Quadrate 28, 7+ років досвіду в PR та маркетингу. Ігор Белоусов. Глава SMM, IQ Media, 12 років досвіду в digital and SMM. Дмитро Гаврилов. COO, WMF Event Group. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail Iryna.Shevchuk@eba.com.ua. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Про програму

Хороший івент менеджер повинен володіти навичками проектування, управління, бюджетування, знати основи клієнтського сервісу і багато іншого. Ми пропонуємо курс-акселератор, що дає всі необхідні знання і навички для роботи в івент індустрії.

Цього сезону на Вас чекає:

  • Нова програма з урахуванням усіх актуальних тенденцій івент ринку
  • Практичні поради та консультації від провідних екпертів
  • Розгляд практичних кейсів
  • Можливість поспілкуватись з професіоналами високого класу, лауретами премії Ukrainian Events Awards

Курс складається з 4 занять – семінарів тривалістю 3 години. Кожне заняття, крім теорії, буде включати розбір реальних кейсів і практичні завдання. Після успішного проходження Ви отримаєте сертифікати про завершення програми розвитку.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Отримаєте набір інструментів для просування заходу
  • Навчитесь формувати план, KPIзаходів та правильно будувати стратегію роботи з провайдерами
  • Дізнаєтесь новітні методики в організації заходів
  • Зрозумієте як правильно вибудовувати командну роботу, забезпечити безпеку на заході та як просувати захід онлайн

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Менеджери по організації заходів
  • PR спеціалісти
  • Маркетингові спеціалісти
  • Менеджери всіх департаментів, задіяні у процес організації заходів
  • Середній та вищий менеджмент

ПРОГРАМА

МОДУЛЬ 1. ПРОСУВАННЯ ЗАХОДУ – 30 ЛИСТОПАДА, 10.00 – 13.15

  • Розробка концепції заходу
  • Сегментація цільової аудиторії
  • Позиціонування
  • Ключові повідомлення
  • Канали комунікації / інструменти просування заходу
  • Партнерство на заходах

МОДУЛЬ 2. ЯК ЗРОБИТИ ЗАХІД УСПІШНИМ? – 30 ЛИСТОПАДА, 14.15 – 17.30

  • Що таке успішність та як вона вимірюється?
  • Підрядники – хто вони та як з ними працювати на заході?
  • Хто наші клієнти? Скільки їх може бути?
  • Аналіз заходу: як працювати над створенням ідеї в команді
  • ROI на захід. Як виміряти вкладений ресурс та оцінити ефективність?
  • Приклади невдалих кейсів та розмова про помилки
  • Просування заходів онлайн

МОДУЛЬ 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ КОМАНДИ ОРГАНІЗАТОРІВ – 01 ГРУДНЯ, 10.00 – 13.15

  • Event-команда на різних стадіях реалізації проекту
  • Ефективна взаємодія у команді
  • Внутрішній документообіг
  • Блокнот чи месенджер?
  • Взаємодія команд клієнта та event-компанїі
  • Кейс-проекти командної взаємодії

МОДУЛЬ 4. ПРОСУВАННЯ ЗАХОДУ У DIGITAL СЕРЕДОВИЩІ – 01 ГРУДНЯ, 14.15 – 17.30

  • Для кого потрібен SMM
  • Для кого потрібен digital
  • Які є соціальні медіа (соціальні мережі, месенджери, хостінги)
  • Принципи побудови бренду у соціальних мережах
  • Практичні кейси

                                                        Партнери

             

Тренери

1 / 4
Денис Блощинський
Співвласник, Агенство 42, співвласник Благодійного фонду "З країни в Україну"
Валерія Жук
Управляючий партнер, Quadrate 28, 7+ років досвіду в PR та маркетингу
Ігор Белоусов
Глава SMM, IQ Media, 12 років досвіду в digital and SMM
Дмитро Гаврилов
COO, WMF Event Group
Денис Блощинський
Валерія Жук
Ігор Белоусов
Дмитро Гаврилов
Якщо Ви бажаєте стати учасником, будь ласка, заповніть анкету.
до анкети

Для уточнення необхідних умов
та вимог щодо участі, напишіть нам

044 496 06 01

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: