fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку з ділової англійської для рівня Pre-Intermediate

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Програма розвитку з ділової англійської для рівня Pre-Intermediate. Дата: 20 березня2018. Час: 18:30 20:00. Місце проведення: офіс Асоціації у м. Києві, Андріївський узвіз 1-А. У цьому сезоні команда Центру професійного розвитку разом з Епохою Інтернаціональної Освіти запускає програму професійного розвитку: Бізнес Англійська для Pre-Intermediate, яка буде проходити в інтенсивному режимі, 2 рази на тиждень. Дана програма створена для тих бажаючих, у яких рівень англійської мови - нижче середнього, щоб допомогти здобути спеціальні комунікативні навички з англійської та почуватись впевненіше в повсякденних ділових ситуаціях, таких як: переговори, зустрічі, телефонна взаємодія, листування, презентації (себе, компаній, продукту/сервісу) для ділових партнерів, клієнтів чи колег за кордоном, тощо. Програма складається з 8 тем, які вміщаються в 12 майстер-класів по 90 хв. Це інтенсивний курс із величезною кількістю корисного матеріалу, практичних ситуацій, та різних рольових ігор, спеціально створених, щоб ви могли максимально відпрацювати отриманий матеріал. Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат. ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ Усі, хто бажає покращити англійську мову для вирішення бізнес-завдань та отримати додаткову практику (рівень володіння англійськю мовою – pre-intermediate). ПРОГРАМА МОДУЛЬ 1. СПІЛКУВАННЯ Встановлення контакту Знайомство Вітання відвідувачів Розважання відвідувачів Entertaining a visitor Похід в ресторан Спілкування на виставці МОДУЛЬ 2. ПРЕЗЕНТАЦІЯ Частина 1 Підготовка до презентації Представлення теми Обладнання для преинтації Корисні фрази Частина 2 Проведення презентації/виступ Презентація себе, компанії, сервісу/продукту Практика проведення презентацій МОДУЛЬ 3. АНГЛІЙСЬКА ДЛЯ ЗУСТРІЧЕЙ Частина 1 Типи зустрічей 7 кроків щоб зробити зустріч найефективнішою Підготовка до зустрічі Як розпочати зустріч Слідування плану зустрічі Частина 2 Як перервати співрозмовника Як вести себе з тими, хто Вас постійно перериває на півслові Завершення зустрічей Уточнення Погодження чи відмова Дипломатична мова МОДУЛЬ 4. АНГЛІЙСЬКА ДЛЯ ПЕРЕГОВОРІВ Частина 1 Види переговорів Підготовка Мова переговорів Корисні фрази у процесі переговорів Частина 2 Пропозиції Як мати справи із тупиковими ситуаціями Договір/Домовленість Завершення переговорів МОДУЛЬ 5. ДІЛОВЕ ЛИСТУВАННЯ Англійська для написанні електронних листів Формальне та неформальне ділове листування МОДУЛЬ 6. АНГЛІЙСЬКА ДЛЯ ТЕЛЕФОННИХ РОЗМОВ Як відповісти на телефон Як представитись по телефону Як донести вашу думку/ідею/меседж Домовленості Скарги по телефону МОДУЛЬ 7. БАЗОВІ ПРИНЦИПИ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ Зустрічі Телефонні розмови/кол центри Навички та якості потрібні для якісного обслуговування клієнтів Перше враження МОДУЛЬ 8. ПРОБЛЕМИ ТА СКАРГИ КЛІЄНТІВ Стратегії та політика щодо скарг Пояснення політики компанії Пом’якшення поганих новин та вибачення Поетапне вирішення проблем МОДУЛЬ 9. КОНСОЛІДАЦІЯ Консолідація та повтор Спікери. Людмила Курбацька. Викладач Епохи Інтернаціональної Освіти, філолог та перекладач англійської та німецької мов. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Лілія Ямборак. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Про програму

У цьому сезоні команда Центру професійного розвитку разом з Епохою Інтернаціональної Освіти запускає програму професійного розвитку: Бізнес Англійська для Pre-Intermediate, яка буде проходити в інтенсивному режимі, 2 рази на тиждень. Дана програма створена для тих бажаючих, у яких рівень англійської мови – нижче середнього, щоб допомогти здобути спеціальні комунікативні навички з англійської та почуватись впевненіше в повсякденних ділових ситуаціях, таких як: переговори, зустрічі, телефонна взаємодія, листування, презентації (себе, компаній, продукту/сервісу) для ділових партнерів, клієнтів чи колег за кордоном, тощо.

Програма складається з 8 тем, які вміщаються в 12 майстер-класів по 90 хв. Це інтенсивний курс із величезною кількістю корисного матеріалу, практичних ситуацій, та різних рольових ігор, спеціально створених, щоб ви могли максимально відпрацювати отриманий матеріал.

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

Усі, хто бажає покращити англійську мову для вирішення бізнес-завдань та отримати додаткову практику (рівень володіння англійськю мовою – pre-intermediate).

ПРОГРАМА

МОДУЛЬ 1. СПІЛКУВАННЯ

  • Встановлення контакту
  • Знайомство
  • Вітання відвідувачів
  • Розважання відвідувачів
  • Entertaining a visitor
  • Похід в ресторан
  • Спілкування на виставці

МОДУЛЬ 2. ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Частина 1

  • Підготовка до презентації
  • Представлення теми
  • Обладнання для преинтації
  • Корисні фрази

Частина 2

  • Проведення презентації/виступ
  • Презентація себе, компанії, сервісу/продукту
  • Практика проведення презентацій

МОДУЛЬ 3. АНГЛІЙСЬКА ДЛЯ ЗУСТРІЧЕЙ

Частина 1

  • Типи зустрічей
  • 7 кроків щоб зробити зустріч найефективнішою
  • Підготовка до зустрічі
  • Як розпочати зустріч
  • Слідування плану зустрічі

Частина 2

  • Як перервати співрозмовника
  • Як вести себе з тими, хто Вас постійно перериває на півслові
  • Завершення зустрічей
  • Уточнення
  • Погодження чи відмова
  • Дипломатична мова

МОДУЛЬ 4. АНГЛІЙСЬКА ДЛЯ ПЕРЕГОВОРІВ

Частина 1

  • Види переговорів
  • Підготовка
  • Мова переговорів
  • Корисні фрази у процесі переговорів

Частина 2

  • Пропозиції
  • Як мати справи із тупиковими ситуаціями
  • Договір/Домовленість
  • Завершення переговорів

МОДУЛЬ 5. ДІЛОВЕ ЛИСТУВАННЯ

  • Англійська для написанні електронних листів
  • Формальне та неформальне ділове листування

МОДУЛЬ 6. АНГЛІЙСЬКА ДЛЯ ТЕЛЕФОННИХ РОЗМОВ

  • Як відповісти на телефон
  • Як представитись по телефону
  • Як донести вашу думку/ідею/меседж
  • Домовленості
  • Скарги по телефону

МОДУЛЬ 7. БАЗОВІ ПРИНЦИПИ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ

  • Зустрічі
  • Телефонні розмови/кол центри
  • Навички та якості потрібні для якісного обслуговування клієнтів
  • Перше враження

МОДУЛЬ 8. ПРОБЛЕМИ ТА СКАРГИ КЛІЄНТІВ

  • Стратегії та політика щодо скарг
  • Пояснення політики компанії
  • Пом’якшення поганих новин та вибачення
  • Поетапне вирішення проблем

МОДУЛЬ 9. КОНСОЛІДАЦІЯ

  • Консолідація та повтор

Тренери

1 / 1
Людмила Курбацька
Викладач Епохи Інтернаціональної Освіти, філолог та перекладач англійської та німецької мов
Людмила Курбацька

Партнери

Якщо Ви бажаєте стати учасником, будь ласка, заповніть анкету.
до анкети

Для уточнення необхідних умов
та вимог щодо участі, напишіть нам

044 496 06 01

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Лілія Ямборак

Зв'язатись
044 496 06 01
Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: