Програма розвитку з організації заходів

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Додати до Google календаря Додати до Outlook календаря

Про програму

Створення заходів є одним з найбільш потужних рекламних каналів. На сьогоднішній день івенти набули нового значення та цінності для компанії. Все частіше цифрові технології  використовуються для організації успішних заходів, щоб відповідати очікуванням клієнта та бути конкурентоспроможним. За допомогою технічного оснащення користувач може переноситись у віртуальну реальність, яку створює організатор. Розуміння концепції заходу, основних стадій, цільової аудиторії та трендів важливо не лише для представників івент-агентств, але й для співробітників компанії, які залучені у процесі створення, для того щоб розуміти та моніторити усі етапи: від розробки концепції до втілення заходу в життя.

Команда Центру Професійного Розвитку запускає оновлену Програму розвитку з організації заходів: сучасні тренди та виклики. Цього сезону на Вас чекають робота в команді та формування власних нестандартних проектів, отримання зворотнього зв`язку від професіоналів у створенні заходів міжнародного рівня, інноваційні технології для створення незабутніх та яскравих емоцій Ваших клієнтів. Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Дізнаєтесь складові життєвого циклу івента
  • Зрозумієте як створити ефективну команду організаторів, яка буде запалювати креативними ідеями
  • Отримаєте інформацію по використанню технологій віртуальної та доповненої реальності, а також 3D спецефектів
  • Надихнетесь на організацію високотехнологічних та ефективних заходів для Вашої компанії

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Менеджери по організації заходів
  • PR спеціалісти
  • Маркетинг менеджери
  • Менеджери департаментів, задіяні у процесі організації заходів
  • Спеціалісти по внутрішнім комунікаціям

ПРОГРАМА

МОДУЛЬ 1. СТРАТЕГІЯ СТВОРЕННЯ ЗАХОДУ. ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ІВЕНТА – 25 жовтня – 10.00 – 13.15 – МАРИНА ВОЩИНСЬКА:

  • Стратегія створення івенту  – цілі та задачі бренду, на які направлений івент
  • Типи івентів
  • Стадії жіттєвого циклу заходу (дослідження ринку, творча розробка, планування, реалізація та координація, аналіз результатів)
  • Промо івенту
  • Як обрати комунікаційну платформу івенту та визначити ЦА
  • Де шукати натхнення та унікальні ідеї для створення заходів?
  • Практика створення власних заходів в групах, брейн-штормінг
  • Приклади оригінальних рішень

МОДУЛЬ 2. РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАХОДУ – 25 жовтня – 14.15 – 17.30 – ВІТАЛІЙ МИКУЛИНСЬКИЙ, АЛІНА ГРОМОВА:

  • Розробка концепції заходу
  • Підрядники – як з ними працювати на заході?
  • Ефективне спонсорство та партнерство. Зміна парадигми мислення
  • Цільова аудиторія: сегментація
  • Як зробити інтерактив з продуктом та представити його у вигідному світлі?
  • Як продавати Ваші ідеї всьому світу?
  • Вдалі та невдалі кейси
  • Dream team. Як створити команду, яка буде генерувати унікальні ідеї? Лайфхаки по роботі в команді
  • Ефективний розподіл ресурсів та взаємодія
  • Команда клієнта VS команда організатора
  • Налагодження комунікації з партнером

МОДУЛЬ 3. ВІРТУАЛЬНІ ТРЕНІНГ-СИМУЛЯЦІЇ ДЛЯ БІЗНЕСІВ – 26 жовтня – 10.00 – 13.15 – В’ЯЧЕСЛАВ ПОДМУРНИЙ, АНАСТАСІЯ УДОВИЧЕНКО, АНАТОЛІЙ ЛАНДИШЕВ, ГАЛИНА ЯРМОЛОВИЧ, ВАСИЛЬ ЛАТУШКО:

  • Вступ до віртуальної реальності
  • VR/AR теорія та огляд ринку 
  • Навчання та тренінг для бізнесу
  • Бізнес кейси
  • Case studies
  • Практика

МОДУЛЬ 4. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАХОДІВ. 3D MAPPING – 26 жовтня – 14.15 – 15.15 – ОСТАП ХИТРУК:

  • Різновиди інноваційних технологій
  • Підготовка івента з використанням інноваційних технологій, бріф
  • Кейси по ключовим івентам
  • Статистика по використанню, результати у соціальних мережах по 3D Mapping

МОДУЛЬ 5. MICE EVENTS – 26 жовтня – 15.15 – 18.15 – ОЛЕКСАНДР ПІГОЛЕНКО:

  • Meetings, incentives, conferences, exhibitions – загальний огляд
  • Цілі проведення заходів у форматі MICE
  • Основні елементи проведення MICE заходів
  • Міжнародни приклади втілення MICE заходів в життя
  • SMMP (Strategic meeting management programme) – програма по стратегічному управлінню корпоративними заходами для компаній
  • Big Data як елемент впливу на MICE заходи

Тренери

1 / 10
Марина Вощинська
Операційний директор, Quadrate 28 SMB, спеціалізація на проектному та операційному менеджменті, управлінні та навчанні команди, повному комплексному управління проектами
Віталій Микулинський
Head of events & BTL, NGN.Agency, експерт з організації заходів та маркетингу подій
Аліна Громова
Директор по клієнтському сервісу, NGN.Agency, експерт в маркетингових комунікаціях
В’ячеслав Подмурний
CEO, Visartech Game Studios
Анастасія Удовиченко
Business developer, Visartech Game Studios
Анатолій Ландишев
CTO, Visartech Game Studios
Галина Ярмолович
Training Manager, Visartech Game Studios
Василь Латушко
Technical Leader, Visartech Game Studios
Остап Хитрук
CEO та засновник міжнародної студії інновацій, Magic Innovations 3D Studio, співзасновник та власник, Magic Redbus Design
Олександр Піголенко
Засновник та генеральний директор, тревел центру TRIME - EGENCIA AN EXPEDIA Global Alliance Partner in Ukraine, спеціалізація на MICE заходах
Марина Вощинська
Віталій Микулинський
Аліна Громова
В’ячеслав Подмурний
Анастасія Удовиченко
Анатолій Ландишев
Галина Ярмолович
Василь Латушко
Остап Хитрук
Олександр Піголенко

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
Зареєструватися
Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: